centralny zamek czyli wszystko o centralnym i autoalarmach
Moderator: Moderatorzy
hej ale mając wkładki jako zabawki to złodziej podejdzie i wsadzi łamaka i wyrwie wkładkę
ja miałem taki przypadek w niedziele godz 12 pod marketem nie było mnie 15 minut i jak przychodzę to tylko dziura po zamku ale do środka nie weszli
Po tym zajściu zdemontowałem zamki zewnętrzne z obu drzwi - otwieranie tylko z pilota
ja miałem taki przypadek w niedziele godz 12 pod marketem nie było mnie 15 minut i jak przychodzę to tylko dziura po zamku ale do środka nie weszli
Po tym zajściu zdemontowałem zamki zewnętrzne z obu drzwi - otwieranie tylko z pilota
jest Ford Focus `12 1.6 TDCI
jest Mitsubishi Colt 05 1,3
był Nissan Primera `05 2.0
był Fiat Stilo `03 JTD
był Nissan Primera `01 TD
był Escort`97 1.6 16V + LPG III
jest Mitsubishi Colt 05 1,3
był Nissan Primera `05 2.0
był Fiat Stilo `03 JTD
był Nissan Primera `01 TD
był Escort`97 1.6 16V + LPG III
Ale pierwszy lepszy złodziej odjedzie jak napotka 1 przeszkodę
jak padnie akumulator to przez klapę w bagażniku można (coś o tym wiem )
a tak naprawdę to na złodzieje nie ma sposobu bo złodziej pilnuje ciebie a nie ty złodzieja
jak padnie akumulator to przez klapę w bagażniku można (coś o tym wiem )
a tak naprawdę to na złodzieje nie ma sposobu bo złodziej pilnuje ciebie a nie ty złodzieja
jest Ford Focus `12 1.6 TDCI
jest Mitsubishi Colt 05 1,3
był Nissan Primera `05 2.0
był Fiat Stilo `03 JTD
był Nissan Primera `01 TD
był Escort`97 1.6 16V + LPG III
jest Mitsubishi Colt 05 1,3
był Nissan Primera `05 2.0
był Fiat Stilo `03 JTD
był Nissan Primera `01 TD
był Escort`97 1.6 16V + LPG III
własnie tak;] popieram.simo pisze:Po tym zajściu zdemontowałem zamki zewnętrzne z obu drzwi - otwieranie tylko z pilota
podłaczałem dzisiaj. niestety z tymi przekaznikami nie potrafie podłączyc. zrobie zdjecie przekaznika i pokaze Wam, mam nadzieje ze ktos mi powie jak to podłaczyc;]
bo nastepny gosc co alarmy zakłada poległ ;p;p;p;p
no własnie jest nawalone z większoscią kabli..,;/ jeszcze mi przed chwilą rozrusznik nie chciał zakręcic... ciekawe czy to cos od tego alarmu czy znowu styki mi zasniedziały;/
zapomniałem tego przekaźnika z auta, ale wygląda to tak:
i tu pytanie co gdzie podłączyc;]
zrobie skan z instrukcji alarmu
i tak: od centralnego idą mi 4 kable
czerwono źółty - stały +
brązowy - stała masa ( - )
biały - zmienny + przy otwieraniu
zółty - zmienny + przy zamykaniu
ps. w tym bialym i żóltym moze byc na opak;p bo juz nie pamietam ;/
i tak off top:
duzo roboty jest z sciagnieciem całego kokpitu?? w sesie deski rozdzielczej?;]
bo jak sie wkur*** to ją rozbiorę i przy okazji naprawie pare rzeczy które tam są zrąbane;]
i zrobie porządek w kablach
a oto dokładne zdjęcia tego przekaznika
http://img63.imageshack.us/i/87124965.jpg/
http://img33.imageshack.us/i/67280183.jpg/
http://img4.imageshack.us/i/95364800.jpg/
zapomniałem tego przekaźnika z auta, ale wygląda to tak:
i tu pytanie co gdzie podłączyc;]
zrobie skan z instrukcji alarmu
i tak: od centralnego idą mi 4 kable
czerwono źółty - stały +
brązowy - stała masa ( - )
biały - zmienny + przy otwieraniu
zółty - zmienny + przy zamykaniu
ps. w tym bialym i żóltym moze byc na opak;p bo juz nie pamietam ;/
i tak off top:
duzo roboty jest z sciagnieciem całego kokpitu?? w sesie deski rozdzielczej?;]
bo jak sie wkur*** to ją rozbiorę i przy okazji naprawie pare rzeczy które tam są zrąbane;]
i zrobie porządek w kablach
a oto dokładne zdjęcia tego przekaznika
http://img63.imageshack.us/i/87124965.jpg/
http://img33.imageshack.us/i/67280183.jpg/
http://img4.imageshack.us/i/95364800.jpg/
Człowiek od zakładania alarmów poległ na podłączeniu centralnego w escorcie???
Ale specjalista!!!! To jakby mu przyszło podłączać sterowanie na parametrze, albo na zmianie polaryzacji z przelotem, to by chyba osiwiał
Przekaźnik prościutko: środkowy to COM, te po drugiej stronie, to NO i NC, a dwa wokół środkowego, to cewka.
Obydwa przekaźniki montujesz tak, że na cewki i na styki COM podajesz stały plus, może być ten sam, co zasilanie alarmu. Z drugiej strony cewki podłączasz do wyjść alarmu. A NO podłączasz do instalacji auta. Działa to tak:
cewka ma zasilanie, ale nie ma masy, więc nie działa. W chwili zamykania lub otwierania masa jest podawana z alarmu, cewka zamyka przekaźnik i na wyjściu dostajesz upragniony impuls plusa, bo przecież plus podłączyłeś na wejście styków przekaźnika. I działa. Amen.
Ale specjalista!!!! To jakby mu przyszło podłączać sterowanie na parametrze, albo na zmianie polaryzacji z przelotem, to by chyba osiwiał
Przekaźnik prościutko: środkowy to COM, te po drugiej stronie, to NO i NC, a dwa wokół środkowego, to cewka.
Obydwa przekaźniki montujesz tak, że na cewki i na styki COM podajesz stały plus, może być ten sam, co zasilanie alarmu. Z drugiej strony cewki podłączasz do wyjść alarmu. A NO podłączasz do instalacji auta. Działa to tak:
cewka ma zasilanie, ale nie ma masy, więc nie działa. W chwili zamykania lub otwierania masa jest podawana z alarmu, cewka zamyka przekaźnik i na wyjściu dostajesz upragniony impuls plusa, bo przecież plus podłączyłeś na wejście styków przekaźnika. I działa. Amen.
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Nie bądź taki pewny siebie - ja jak jeżdziłem F 125p i coś padło , to dokladałem następne kable idąc po najmniejszej linii oporu (Tak zwane druciarstwo lub bałagan twórczy w kablach).Wiedziałem dokładnie co i gdzie dodałem ale jak bym dał coś do naprawy fachmanowi elektrykowi , to albo by też polegl , albo by musiał wypruć wszystkie wiązki i położyć nowe poza kilometrami dodatkowych kabli , był jeszcze dołozony przekaźnik (odwrotnego działania ) i jak odpaliłeś silnik , to prąd ładowania z alternatora szedł dodatkowo jako sterujący na ten przekaźnik (poprzez włącznik w kokpicie) a dalej do cewki zapłonowej - jak silnik odpalił , to się sam zgasił, dodany był przekaźnik załączający światła postojowe i mijania i jeszcze parę moich wynalazkówBlazey pisze:Człowiek od zakładania alarmów poległ na podłączeniu centralnego w escorcie???
Ale specjalista!!!
Tak , że ja się nie dziwie , że fachowiec poległ przy alarmie jak tam w kablach jest kipisz
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Dzięki Blazey i nie irytuj się tak ;]
nie powiedziałem że to specjalista, tylko chłop co robi takie rzeczy bo cos tam Wie;]
specjaliste miałem ale chciał 350zl i teraz żałuje ze nie dałem mu tej kasy, bynajmniej byłoby zrobione dobrze;] no ale nic jutro spróbuje podłączyc tak jak mi napisałeś i zobaczymy.
nie powiedziałem że to specjalista, tylko chłop co robi takie rzeczy bo cos tam Wie;]
specjaliste miałem ale chciał 350zl i teraz żałuje ze nie dałem mu tej kasy, bynajmniej byłoby zrobione dobrze;] no ale nic jutro spróbuje podłączyc tak jak mi napisałeś i zobaczymy.
Jeśli ktoś ma doświadczenie w profesji, to nie powinno być dla niego trudnością połączenie alarmu z autem. Szczególnie, ze poszła w świat informacja o konieczności obrócenia poziomów sterujących. Zresztą schemat inwertera, każdy znany mi alarmiarz ma na stałe w głowie.
Radosna twórczość, jeśli nie jest totalnym zastępstwem instalacji elektrycznej, też nie powinna być wielkim problemem. Zresztą ford, mimo prostoty, jest już troszkę bardziej zaawansowanym autem od 125 i już trudniej naprawić usterkę, będąc całkowitym laikiem.
Ale wracając do alarmu. Na schemacie są dodatkowe rysunki: separator diodowy, zespół przekaźników do obracania sygnału sterującego (w ogóle AMT ma dobrze opracowane instrukcje) i jeśli człowiek, który ponoć alarmy zakłada, czyli powinien mieć doświadczenie, się poddaje, to przykro mi, ale to wołowa, a nie fachowiec. A poza tym, opisy do tego auta, są ogólnie dostępne i bez problemu można znaleźć ściąga, która wskaże, co i gdzie podłączyć.
Co to znaczy, że "jest nawalone"? A nie jest tak, że kapryśna fordowska instalacja została zaniedbana i teraz się mści?
Radosna twórczość, jeśli nie jest totalnym zastępstwem instalacji elektrycznej, też nie powinna być wielkim problemem. Zresztą ford, mimo prostoty, jest już troszkę bardziej zaawansowanym autem od 125 i już trudniej naprawić usterkę, będąc całkowitym laikiem.
Ale wracając do alarmu. Na schemacie są dodatkowe rysunki: separator diodowy, zespół przekaźników do obracania sygnału sterującego (w ogóle AMT ma dobrze opracowane instrukcje) i jeśli człowiek, który ponoć alarmy zakłada, czyli powinien mieć doświadczenie, się poddaje, to przykro mi, ale to wołowa, a nie fachowiec. A poza tym, opisy do tego auta, są ogólnie dostępne i bez problemu można znaleźć ściąga, która wskaże, co i gdzie podłączyć.
Co to znaczy, że "jest nawalone"? A nie jest tak, że kapryśna fordowska instalacja została zaniedbana i teraz się mści?
Możliwe, ale przez poprzedniego własciciela, a raczej włascicielke...Blazey pisze:A nie jest tak, że kapryśna fordowska instalacja została zaniedbana i teraz się mści?
tzn. widać że cos tam za bardzo jest kombinowane i to w każdej częsci auta... chciałbym z tym dojsc do ładu, bo denerwują mnie te wszystkie kabelki które tam wiszą.
Co do tego goscia to mówił że w fordzie nie montował;] no ale jutro sam zobacze;]
Ja się nie irytuję. Ja się bardzo cieszę, że są tacy, co im się wydaje, że wiedzą, ze potrafią... A czemu się cieszę? Bo potem te auta trafiają do takich jak my, a ze mamy więcej roboty, to i pieniążki lecą większe
Poważnie, płaci się nie tylko za robotę. Płacisz za wiedzę i to, że dostajesz alarm podłączony tak, że będziesz spać spokojnie, bo nie będzie wariować, nie unieruchomi auta na środku autostrady i nie zacznie wyczyniać innych cudów. Płacisz za bezpieczeństwo i spokój.
A co do elektryki, to porób jakieś zdjęcia tych patentów i w jakim to jest stanie, to ci powiemy, ile roboty cię czeka.
PS. Na gwałt szukam panelu sterującego półatomatyczniej klimatyzacji z mercedesa SEL 500
Poważnie, płaci się nie tylko za robotę. Płacisz za wiedzę i to, że dostajesz alarm podłączony tak, że będziesz spać spokojnie, bo nie będzie wariować, nie unieruchomi auta na środku autostrady i nie zacznie wyczyniać innych cudów. Płacisz za bezpieczeństwo i spokój.
A co do elektryki, to porób jakieś zdjęcia tych patentów i w jakim to jest stanie, to ci powiemy, ile roboty cię czeka.
PS. Na gwałt szukam panelu sterującego półatomatyczniej klimatyzacji z mercedesa SEL 500