Obniżenie zawieszenia KOMBI MK5/6/7

Znajdziesz tutaj opisy jak krok po kroku zabrac sie do naprawy jakiegos elementu samochodu oraz jak dokonac modyfikacji w swoim Esim

Moderator: Moderatorzy

gość

Obniżenie zawieszenia KOMBI MK5/6/7

Post autor: gość »

Z racji tego że do obniżenia kombi najczęściej można znaleść springi max -40 postanowiłem poszukać od czego by się udało przeszczepić żeby było niżej. Idealnie pasują sprinig seryjne z Opla Vectry A GT 2.0 HB 5d , dzięki nim mamy na tyle -60 co wygląda już bardzo ładnie. Jeśli komuś by było mało można nabyć -20 do Vectry co by dało -80 w kombi jak i -40 do Vectry czyli - 100 w kombi :)
Następna część - Amortyzatory :P
zielone Weitec -40 , czarne seryjne Vectry
Obrazek
Obrazek
Tigerbart

Post autor: Tigerbart »

No i sprawa jest typu PLUG & PLAY, co jest najbardziej zaskakujące !

Kupić amortyzatory - a kupić gwintowaną zawiechę to jest różnica w wydanej kasie..

A okazuje się, że jak się poszuka, to i pełen gwint do kombi Mk7 też się dostanie, co prawda kosztowne, ale za to dobrej firmy (WEITEC) dające obniżenie w kombi -75/-50

Firma KW również oferuje do tego essa gwint, jednak nie znam jeszcze maksymalnego obniżenia.
mikruss

Post autor: mikruss »

Migdal_6 pisze:Idealnie pasują sprinig seryjne z Opla Vectry A GT 2.0 HB 5d , dzięki nim mamy na tyle -60 co wygląda już bardzo ładnie. Jeśli komuś by było mało można nabyć -20 do Vectry co by dało -80 w kombi
Vectra A GT HB ma w serii -20mm kolego ;)
A do tego nie wiem jak z twardością bo to nie aż tak twarde spręzyny.....
A i jeszcze jedno - wygoda i jakość takiego zwykłego zawieszenia obniżającego a zawieszenia gwintowanego to jak porówanie dnia do nocy ;) bo gwint to całkiem inna liga;)
gość

Post autor: gość »

jeśli vectra gr ma -20 to przepraszam ale ja z innej fabryki jestem na oplach się nie znam :)

więc wnosimy poprawkę że albo od vectry gt -20 albo od serjynej -40 da nam w kombi -60 :)
Zablokowany