Z racji tego że do obniżenia kombi najczęściej można znaleść springi max -40 postanowiłem poszukać od czego by się udało przeszczepić żeby było niżej. Idealnie pasują sprinig seryjne z Opla Vectry A GT 2.0 HB 5d , dzięki nim mamy na tyle -60 co wygląda już bardzo ładnie. Jeśli komuś by było mało można nabyć -20 do Vectry co by dało -80 w kombi jak i -40 do Vectry czyli - 100 w kombi
Następna część - Amortyzatory
zielone Weitec -40 , czarne seryjne Vectry
Obniżenie zawieszenia KOMBI MK5/6/7
Moderator: Moderatorzy
No i sprawa jest typu PLUG & PLAY, co jest najbardziej zaskakujące !
Kupić amortyzatory - a kupić gwintowaną zawiechę to jest różnica w wydanej kasie..
A okazuje się, że jak się poszuka, to i pełen gwint do kombi Mk7 też się dostanie, co prawda kosztowne, ale za to dobrej firmy (WEITEC) dające obniżenie w kombi -75/-50
Firma KW również oferuje do tego essa gwint, jednak nie znam jeszcze maksymalnego obniżenia.
Kupić amortyzatory - a kupić gwintowaną zawiechę to jest różnica w wydanej kasie..
A okazuje się, że jak się poszuka, to i pełen gwint do kombi Mk7 też się dostanie, co prawda kosztowne, ale za to dobrej firmy (WEITEC) dające obniżenie w kombi -75/-50
Firma KW również oferuje do tego essa gwint, jednak nie znam jeszcze maksymalnego obniżenia.
Vectra A GT HB ma w serii -20mm kolegoMigdal_6 pisze:Idealnie pasują sprinig seryjne z Opla Vectry A GT 2.0 HB 5d , dzięki nim mamy na tyle -60 co wygląda już bardzo ładnie. Jeśli komuś by było mało można nabyć -20 do Vectry co by dało -80 w kombi
A do tego nie wiem jak z twardością bo to nie aż tak twarde spręzyny.....
A i jeszcze jedno - wygoda i jakość takiego zwykłego zawieszenia obniżającego a zawieszenia gwintowanego to jak porówanie dnia do nocy bo gwint to całkiem inna liga;)