Strona 1 z 2

[MK7] rs 2000 wieksze hamulce

: 20 wrz 2009, 17:15
autor: cossirs
witam kolegow mam pytanie odnosnie wiekszych tarcz i zaciskow do rs-a te sa ciut za slabe a w tyle mam bebny i nie idzie dostac tarcz na tyl .Wiec od czego podejda hamulce wieksze na przud za odpowiedz z gory dziekuje

: 20 wrz 2009, 17:28
autor: Yagr
mondek v6 - pytaj oriona

: 20 wrz 2009, 20:14
autor: WieSiu
Lub scorpio corworth mk3.chyba są takie same jak w mondeo v6.
Z tyłem uważaj bo pewnie masz abs jak w moim rsie.tam też mam bębny.zawsze też możesz założyć nacinane tarcze na przód

: 20 wrz 2009, 20:19
autor: Jamszoł
Nie wiem po co w ogóle przerabiac hamulce - ilekroć wjedżam na rolki to djagnosta jest w szoku z powodu tak potężnej siły hamowania , rzadko który wóz dorównuje siłą hamowania Esowi - trzeba tylko zadbać o to aby wszystko było perfekt no i opony odpowiednie .
Co z tego , że poprzerabiacie hamulce jak opona nie ma przyczepności ? :razz:

: 20 wrz 2009, 20:49
autor: WieSiu
co z tego jak przerabiacie hamulce, jak tarcze dajecie tania, zeby bylko byla wieksza. Nie wspomne juz o tanich klockach :) (nie wiem kto tak robi,ale na pewno ktos sie znajdzie)

: 24 wrz 2009, 10:49
autor: orion
Jamszoł pisze:Nie wiem po co w ogóle przerabiac hamulce
Uwierz mi jest znaczna różnica i seryjne są dużo słabsze od tych z Mondeo ST
Jamszoł pisze:rzadko który wóz dorównuje siłą hamowania Esowi
Przejedź się np BMW E46 czy jakimś mercedesem albo zrób kilka hamowań ze 150 do 20 to się przekonasz.
Jamszoł pisze:Co z tego , że poprzerabiacie hamulce jak opona nie ma przyczepności ? :razz:
Jak się jeździ na fuldach to może i tak jest , na szczęście na rynku jest dużo lepszych opon. :P
WieSiu pisze:co z tego jak przerabiacie hamulce, jak tarcze dajecie tania, zeby bylko byla wieksza. Nie wspomne juz o tanich klockach :) (nie wiem kto tak robi,ale na pewno ktos sie znajdzie)
Wtedy to i rzeczywiście było by bez sensu i wątpię aby ktoś tak robił , ja osobiście przy zmianie zdecydowałem się na oryginały Ford/Motorcraft może kiedyś pomyślę o czymś lepszym

: 24 wrz 2009, 12:00
autor: WieSiu
Jamszoł.orion ma całkowitą rację.pojeździłbyś chwilę po autostradzie np.a4 z większymi prędkościami i z mocnym przyspieszaniem. 2 wyjechania tirów w niedużym odstępie czasu od siebie,hamowanie z 180 do 90 i już masz po hamulcach,nie wspomnę już o hamowaniu np.z 200 do 0.mam nadzieję że wystarczyło by Ci hamulców.zwłaszcza przy szerszych oponach które przyczepność na suchym mają bardzo dużą.

: 24 wrz 2009, 19:44
autor: Jamszoł
ORION pisze:Jak się jeździ na fuldach to może i tak jest , na szczęście na rynku jest dużo lepszych opon. :P
http://www.opony.com.pl/testy/index_tes ... centrum.pl psa w nos pocałuj :razz: :razz:

: 24 wrz 2009, 21:40
autor: cossirs
wiec bede musial zalozyc hamulce z mondeo :smile:

: 24 wrz 2009, 23:36
autor: Tigerbart
Ja własnie będę zakładał hamulce od 2.5 v6 Mondeo mk I. Przejżyj forum, jest nawet fotorelacja jak to krok po kroku zrobic.

: 25 wrz 2009, 09:40
autor: orion
Jamszoł, nie mówię, że fulda to jakaś lipa i że są niskiej jakości, za takie pieniądze to chyba najlepsze opony w swojej klasie, ale jeśli twierdzisz, że są super extra przyczepne i super i najlepsze to wypróbuj sobie chociażby yokohamy parady , continental contisport contakt, brdgestone turanza czy nawet kleber hydraxer itd., każda z nich jest przyczepniejszą oponą i lepszą oponą niż nawet fulda extremo czy exelero.

Wiem o tym doskonale bo używałem tych konkretnych opon w swoich prywatnych autach.

: 25 wrz 2009, 10:44
autor: cidzej
jak ktoś uważa, że escort ma dobre hamulce to niech sie przejedzie porządnym autem :P

niestety hamulce w esie pozostawiają wiele do zyczenia, choć zdarzają się i gorsze przypadki (patrz: np. dajłu lanos).

ja rowniez proponuje przejechac sie nieco intensywniej po trasie co chwila wyhamowując i przyspieszając no i niestety escort nie wypadnie w tej konkurencji najlepiej ....

: 25 wrz 2009, 13:15
autor: WieSiu
cidzej pisze: niestety escort nie wypadnie w tej konkurencji najlepiej ....
a jeszcze gorzej wypada Escort TD w nadwoziu kombi,bo to juz swoje wazy, nim to byl strach hamowac ze 180 (z max predkosci) :D Dlatego zmienilem tarcze na troche bardziej odporne na zagrzanie. Mam nadzieje,ze Dziku to docenia :)

Ale juz np moje cabrio daje rade na zwyklych brembo. Jeszcze ich nie zagotowalem,ale tez bardzo mocno sie o to nie staralem. I chcialem do niego kupic nacinane,ale akurat nie bylo mnie na nie stac,wiec teraz zawsze mam na uwadze ze moze nie byc tak dobrze,jakbym tego chcial

: 25 wrz 2009, 13:20
autor: Yagr
Ja na stardardowych hamplach przejadę dośc dynamicznie przez miasto i już czuję spadek skuteczności.... Fakt, gdy jest to pierwsze hamowanie to spoko ale gdy tylko tych hamowań, nawet nie gwałtownych ale częstych się zbierze to skuteczność zauważalnie spada....

: 25 wrz 2009, 19:30
autor: kupiec
WieSiu pisze:a jeszcze gorzej wypada Escort TD w nadwoziu kombi
racja :/ normalne tarcze padają przy gwałtownym hamowaniu, zmieniałem przez to tarcze i klocki i na wiosne znowu musze zmienić ale już dołoże kasy na lepsze.