Gdy masz pytanie odnosnie jakiegos opisu...

Znajdziesz tutaj opisy jak krok po kroku zabrac sie do naprawy jakiegos elementu samochodu oraz jak dokonac modyfikacji w swoim Esim

Moderator: Moderatorzy

kris

Post autor: kris »

FordOn pisze:iec zeby uniknac problemow doradzam zawsze przekladke samego zespolu przeplywomierza
Fordon,znaczy się tak jak napisałem,przekładamy samą obudowe przepływki a bebechy zostawiamy z 1.6?
FordOn

Post autor: FordOn »

kris2629, Tak dokladnie.... Sorry a moj techniczny jezyk i staram sie przestawic na pisanie naprawde proste aby kazda osoba kora zobaczy temat powie o to rozumiem dla tego tez prosze o wytykanie mi czego nie rozumiecie lub co chcecie wiedziec.
kris

Post autor: kris »

Fordon,jeszcze tylko jedno pytanko,a jak to jest z przepustnicą,montujemy ją w całości tak jak jest czy też przekładamy coś tam?
FordOn

Post autor: FordOn »

Zaleznie od roku auta przekladamy mocowanie linki gazu lub podcinamy kawalek plastiku z 2.0 bo sam czujnik polozenia przepustnicy jesli jest dobrze osadzony i skalibrowany to zostaje ten co dostalismy do niej, lecz jesli nie to osadzamy nasz czujnik odpowiednio go ustawiajac :) Od razu uprzedzam czujnik polozenia przepustnicy to z ang. TPS.
kris

Post autor: kris »

Fordon,to znaczy tą łape linki gazu da się bez problemu przełożyć do przepustnicy z 2.0,bo u mnie w 1.6 jest całkiem inaczej osadzona ,linka wchodzi frontem do wejścia a ta z 2.0 wejście linki ma od góry,zresztą sam zobacz :razz:
Czy po przełożeniu łapy z 1.6 do 2.0 jest jak ją przykręcić,u mnie w 1.6 jest przykręcana dwoma śrubami torx.

Fordon,tak to wygląda u mnie.

Obrazek
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14498
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

kris2629, kurcze, a miałem w Bernardynce czy Pęczniewie
przepustnicę 52mm i chyba ma takie same mocowania jak twoja to nikt nie chciał :P Jak do czasu Brennej nie zrobisz a będziesz na zlocie no i jesli ja bedę to przypomnij - wezmę i sie sprawdzi czy pasuje ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
kris

Post autor: kris »

Yagr pisze:kris2629, kurcze, a miałem w Bernardynce czy Pęczniewie
i nic żeś nie powiedział :shock: zresztą nie było jeszcze wtedy planów co do przekładek :mrgreen:
a na zimowym prawdopodobnie mnie nie będzie aaa
No ale poczekajmy co napisze Fordon ;)
FordOn

Post autor: FordOn »

mocowanie przerabiasz tak ze osadzasz sobie linke wraz z gumowy okregiem w srodku mocowania MDO, naciagasz sobie linke i na koniec zabezpieczasz.... w 90% przypadkow trzeba podcinac motylek plastikowy przepustnicy z MDO, tak zwane prowadzenie linki a to tylko dla tego ze dziubek linki escorta bedzie blokowac ci pedal gazu. :)
Odebralem escorta dzis wiec jutro bede mial troche czasu zeby mu pare fot wykonac w raz z obiecanym motylkiem :)

Pozdro.
krystek

escort nie pali na ciepłym silniku

Post autor: krystek »

czesc kupiłem escorta 1 m-c temu i jestem nowy na forum,ale czy były juz poruszane opisy esi 1.6 16v gdy nie chce zapalic na ciepłym silniku,a na zimnym pali na ''tyk'' juz byłem z nim u elekrtyka i wszyskie czujniki ma ok.Odpiszcie gdzie moge znalesc na to odp.albo czy komus tak sie tez zrobiło?
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

krystek, były takie przypadki opisywane na forum - za każdym razem była to wina rozrusznika - ale w tych przypadkach rozrusznik nie chciał kręcić a Ty nie napisałeś nam co konkretnie się dzieje
Samo nie chce zapalić to trochę za mało jak na pytanie
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
krystek

Post autor: krystek »

dzięki za podpowiedz i poszukam na tych stronach co pisałas,ale w przypadku mojego esi to na ciepłym silniku rozrusznik kręci az do wyczerpania aku.i nic,muszę czekać az wystygnie,albo na pych go wziąść.Nawet zrobiłem pomiar cisnienia paliwa i miał około 3 atm.-bo myslałem.ze moze pompa.Sorki ze się przylepiłem.
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23235
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

krystek, a sprawdziliscie dobrze czujnik polozenia walu ? one lubie niedzialac na cieplym silniku. Iskre macie gdy nie odpala ? w escorcie iskra powstaje na podstawie czujnika polozenia walu, sygnal jest obrabiany i wstepnie wzmacniany przez EDIS a dopiero potem idzie na cewke.

Poza tym uzupelnij profil,bo zaraz Ci wiecej nikt nie pomoze.
Ostatnio zmieniony 05 lut 2012, 14:56 przez WieSiu, łącznie zmieniany 1 raz.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

WieSiu pisze: a sprawdziliscie dobrze czujnik polozenia walu ?
Wypszedzając Twoje pytanie - czujnik masz na zdjęciu tu - http://fordescort.pl/forum/viewtopic.php?t=3378&start=0
IMG_0065 a.JPG oraz IMG_0066 a.JPG
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Solar
Posty: 223
Rejestracja: 01 lis 2009, 13:11
Lokalizacja: Śląsk

MKVII -wymiana uszczelki pod głowicą

Post autor: Solar »

Mój ess chyba kończy żywot :( , 1997r, 16V,1.6, zetec.
Woda w cylindrze !!!. Może jest jakiś manual jak wymienić uszczelkę pod głowicą?.
Zlecenie na warsztat przekroczy wartość mojego pieścidełka :) .
Z góry dzięki fest.
Nie zamienię ESSA na mercedesa.
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11730
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

uderz do kolegi kudlatego. moze taniej i prosciej bedzie wziac od niego caly silnik
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
ODPOWIEDZ