Strona 1 z 9
wielki problem....z essim
: 10 wrz 2009, 17:27
autor: daniel_66
: 10 wrz 2009, 17:29
autor: kupiec
obstawiam pompe paliwa. a jak już jedziesz to dławi się czy po prostu jedzie płynnie ale słaby jest? jak rano zapalasz to jaki dym wylatuje? szary? biały? niebieski?
wydaje mi się że pompa siada i czeka cie wizyta u pompiarza. szykuj sie na koszta.
jest jeszcze jedna możliwość o której słyszałem że jak rozrząd sie przestawi to też mogą być takie chocki klocki.
może też padła kompresja ale mój też nie miał kompresji na 2 cylindrach ale zamiatał równo

ma wolnych obrotach chodzi równo czy skaczą obroty?
i jeszcze jedno - zmień pytanie bo nie wiadomo o co chodzi
: 10 wrz 2009, 17:46
autor: daniel_66
jak jade to sie dlawi od 2,5 tys obr.na wolnych jak juz zapali to chodzi rowno ,rano jak zapale to jest szary dym......hmhmm

a takie pytanko jakim cudem wyciagles ze swojego essiego 156 kM?????//

: 10 wrz 2009, 17:50
autor: kupiec
: 10 wrz 2009, 18:09
autor: daniel_66
aha....spoko i co o tym myslisz??????:>:>:>bo ja juz powoli wysiadam ;/;/;/
: 10 wrz 2009, 18:22
autor: kupiec
co do mojej mocy to sobie poczytaj ten temat

lodówka to moja bryka
http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.p ... c&start=45
co do twojego auta to obstawiam pompę na 100 % a dlaczego? ano dlatego że jak piszesz gdy przekroczysz 2500 obr to załącza się turbina i daje kopa i masz normalną moc a bez turbiny jest słaby. tak samo zapalanie rano. zapalasz bez turbiny czyli masz za mało paliwka. w pompie jest takie badziewie jak booster czy jak to się tam pisze i on zwieksza dawke paliwa jeżeli turbina poda wieksze ciśnienie na ten booster.
spróbuj rano przed zapaleniem podpompować paliwo pompką ręczną i zobaczymy czy zapali lepiej.
sprawdz czy nie zapowietrza ci się układ paliwowy. to też może być przyczyna złego odpalania.
: 10 wrz 2009, 18:33
autor: daniel_66
oki sprawdze .... i jeszcze jest taki myk ,ze jak jest goracy silnik to za ni cholery nie zapali,a gdy ostygnie to ledwo zapali i chodzi na 3 baniakach ;/;/;/ i wali niebiskim dymem ,ze swiata nie widac;/;/
: 10 wrz 2009, 18:41
autor: kupiec
daniel_66 pisze:wali niebiskim dymem
olej

sprawdź kompresje. jak ja nie miałem kompresji to też jak już zapalił to walił niebieskim dymem. oleju ubywa? mój spalał 3 litry na 1000 km

co do goracego silnika to były porady na forum. poszukaj.
świece masz dobre? sprawdź czy grzeją na samym koniuszku
: 10 wrz 2009, 18:51
autor: daniel_66
jak zapali to jest czarny nio... nie niebiski, tylko tyle co zapale nie moze sie zebrac,rzuca calym silnikiem tak jakby chodzil na 3 baniaki ...a jak przygazuje to jest ok i nawet nieraz zgasnie;/;/;/
: 10 wrz 2009, 19:06
autor: kupiec
pompę trza sprawdzić, koszta będą ale warto. świece też sprawdź.
olej się trzyma czy ubywa?
: 10 wrz 2009, 19:09
autor: daniel_66
swiece sa dobre,olej nie ubywa

: 10 wrz 2009, 19:24
autor: kupiec
no to pompa. jedź do pompiarza.
: 10 wrz 2009, 19:28
autor: daniel_66
tak zrobie....dzienx za pomoc...jak cos bede wiedzial to sie odezwe

: 10 wrz 2009, 19:28
autor: Jamszoł
Słyszę tu tylko słowa o pompie ?
Zacznijcie od podstawowej sprawy -
filtr paliwa .
daniel_66, kiedy był wymieniany filtr ?
Jakie paliwo lejesz - czy nie mieszasz normalnego paliwa z "czymś" i filtr jest po prostu zapchany i należy go wymienić a przyda sie to teraz przed zimą .
Jeśli filtr jest zapchany , to poprzez filtr układ paliwowy się zapowietrza - pisałem o tym już nie raz
: 10 wrz 2009, 19:31
autor: daniel_66
leje paliwa UA od pewniaka

filtr byl zmieniany,ale zerkne do niego jutro