wielki problem....z essim

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Mikosz
Posty: 1689
Rejestracja: 12 lis 2007, 16:57
Lokalizacja: UK

Post autor: Mikosz »

A może mu chodzi o KOREKTOR KˇTA WTRYSKU ??? Skoro pisał że "cykający" <mysli>
Mimo wszystko niech wstawi zdjęcie to będziemy pewni o jaki zawór chodzi :)
wojtass123

Post autor: wojtass123 »

Zrobiłem zdjęcie, na to wskazał gościu w sklepie z częściami jako przyczynę
Załączniki
PA070001.JPG
Awatar użytkownika
Mikosz
Posty: 1689
Rejestracja: 12 lis 2007, 16:57
Lokalizacja: UK

Post autor: Mikosz »

Jednak miałem racje :) Można to kupić za ponad 200-300 zł na allegro.
czy ten korektor tryyyka jak dajesz na zapłon ???? Bo jak nie to do wymiany. Bardzo dużo o tym było napisane na forum mondka :)
wojtass123

Post autor: wojtass123 »

Coś tam sobie tryka, jutro sie dokładnie przysłucham co, i jak czas mi na to pozwoli to podjadę na diagnostyke bo zlokalizowałem w mojej okolicy gościa co się w fordach specjalizuje moze on mi coś podpowie
wojtass123

Post autor: wojtass123 »

Sprawdziłem dziś coś tam tryka ok 4 s po włączeniu zapłonu ale wydaje mi sie ze wcześniej głośniej bo było słychać w kabinie a dziś to tak ledwo ledwo słyszałem
Znalazłem tez na forum mondeo że ktoś miał też te same objawy i dopiero jak zaślepił egr to mu przeszło czy to możliwe ? I jak to z5obić nie odkręcając IC bo tam pisało że jest jakiś wężyk i wystarczy go zatkać ale dokładnie gdzie on jest to nie było napisane
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12701
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

wojtass123 pisze:I jak to z5obić nie odkręcając IC
a co to za problem? dwie śruby i dwie opaski na wężach.
wojtass123 pisze:jest jakiś wężyk i wystarczy go zatkać
no jest takie badziewie i prowadzi hmm... sprawdze jutro i zrobie fotke, ale ja zaślepiłem zawór :)
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

tykać przy pompie może też elektrozawór - zamykający dopływ paliwa po wyłączeniu zapłonu.
Po przekręceniu kluczyka , elektrozawór otwiera wlot paliwa do sekcji pompy.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
wojtass123

Post autor: wojtass123 »

jeszcze dzisiaj włoże głowe pod maske i przysłucham się dokładnie skąd to moje trykanie dochodzi . jak mozna nlaeźć to ustrojstwo na allegro bo korektora kąta wtrysku nie znalazłem
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

3—zawór elektromagnetyczny zatrzymania silnika (zawór STOP),
Załączniki
pompa wtryskowa.JPG
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
wojtass123

Post autor: wojtass123 »

przysłuchałem się i wyraźnie to trykanie dobiega właśnie z tamtych okolic
EGr to jest to co jest zaraz obok pompy z prawej ?
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12701
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

wojtass123 pisze:EGr to jest to co jest zaraz obok pompy z prawej ?
nie, on jest z tyłu "za silnikiem" pod IC.
kurde bele :/ mam foty na telefonie tego zawora i jak go zaślepiałem ale bluetooth mi nie działa na kompie i nie mam jak ściągnąć zdjęć :/
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

kupiec pisze:mam foty na telefonie tego zawora i jak go zaślepiałem ale bluetooth mi nie działa na kompie i nie mam jak ściągnąć zdjęć :/
wyślij se na maila a ze skrzynki juz prosto ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12701
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

Yagr pisze:wyślij se na maila a ze skrzynki juz prosto ;)
łatwo napisać ale ja to moge se mmsa jedynie wysłać :d całkowicie nie mam pojęcia o wysyłaniu zdjęć z tel na maila :/
jutro będzie nowy badziew do kompa to pościągam wszystkie zdjęcia.
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
wojtass123

Post autor: wojtass123 »

ja tu gdzieś na forum widziałem jak sie zaślepia tego EGRa to chyba nawet Twoja robota była a tak generalnie to po co sie to robi czemu to służy ??
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12701
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

Bo podobno mniej kopci i jest mocniejszy. ja to zrobiłem i jakos przyrostu mocy nie odczułem :/ a z kopceniem to może faktycznie troche mniej jak go przygazuje.
EGR zawraca część spalin nazad do spalenia. ekologia znaczy się. jak odkręcisz ten zawór to zobzczysz co tam jest w środku :shock: sodomia z gomorią :!: jak byś smoły nalał, i to wszystko wraca do cylindrów EGR se luknij fachowo
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
ODPOWIEDZ