wielki problem....z essim
Moderator: Moderatorzy
ten właśnie zawór który wymieniem steruje tym wtryskiem (podobno) a jak znajde chwile czasu ktorego teraz jak na lekarstwo to podjade do elektryka którego mi polecił znajomy mechanik moze on w końcu będzie w stanie zdiagnozować mój samochódkupiec pisze:ja bym dalej drążył temat wtrysku sterującego. dobrze by było jakbys miał od kogoś taki wtrysk pożyczyć i założyć do swojego i wtedy bedziesz wiedział czy to sam wtrysk czy sterowanie (nie wiem skąd to idzie) tego wtrysku jest padnięte.
byłem dziś u elektronika podpioł się i wykazło mu dwa błędy mianowicie:
-p2040 Iniector cicuit malfuncion - cylinder 4
-p1765 Circuit selenoid malfuncion
z tym ten drugi był nie zawsze bo przeprowadziliśmy kilka prób . On nie był zbytnio przekonany czy to ten wtrysk sterujący bo on jest na 4tym cylindrze a nie na 3cim ale jak byłem u niego to wpadłem na pewien pomysł . wpiołem w tą wtyczke od tego wtrysku opornik 100Ohm (prawidłow wartośk którą powinien miec ten wtrysk to 90-120 Ohm) i silnik zaczoł od razu dobrze pracować. Komputer widział prawidłową wartość i silnik nie wchodził w awaryjny tryb pracy , pojechałwem znów do tego elektronika i błędów juz żadnych nie było czyli w końcu wiem co mu dolega . Tylko skąd ja teraz taki wtrysk wezmę..
-p2040 Iniector cicuit malfuncion - cylinder 4
-p1765 Circuit selenoid malfuncion
z tym ten drugi był nie zawsze bo przeprowadziliśmy kilka prób . On nie był zbytnio przekonany czy to ten wtrysk sterujący bo on jest na 4tym cylindrze a nie na 3cim ale jak byłem u niego to wpadłem na pewien pomysł . wpiołem w tą wtyczke od tego wtrysku opornik 100Ohm (prawidłow wartośk którą powinien miec ten wtrysk to 90-120 Ohm) i silnik zaczoł od razu dobrze pracować. Komputer widział prawidłową wartość i silnik nie wchodził w awaryjny tryb pracy , pojechałwem znów do tego elektronika i błędów juz żadnych nie było czyli w końcu wiem co mu dolega . Tylko skąd ja teraz taki wtrysk wezmę..
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Napisz dokładniej - do wtryskiwacza dochodzą dwa przewody ; +12V na stałe po przełączeniu stacyjki oraz +3V - impuls sterujący .wojtass123 pisze:wpadłem na pewien pomysł . wpiołem w tą wtyczke od tego wtrysku opornik 100Ohm (prawidłow wartośk którą powinien miec ten wtrysk to 90-120 Ohm) i silnik zaczoł od razu dobrze pracować.
W który przewód wpiołeś ?
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
u mnie od wtrysku wychodzi tylko jeden przewód (dwa kabelki) i zaraz po około 20cm jest wtyczka innego przewodu tam, nie widziałem i w tę wtyczke włożyłem opornik a gdzie ten przewód dalej idzie i co tam dalej jest to nie wiem w poniedziałek przyjże się dokładniej co tam jest i napisze
Znalazłem wtrysk na allegro za 90 zeta , zaraz go zamówie
Narazie jeżdzę autem z tym opornikiem tyle co do pracy i staram się delikatnie jak myślicie nic się z nim złego nie stanie ??
Znalazłem wtrysk na allegro za 90 zeta , zaraz go zamówie
Narazie jeżdzę autem z tym opornikiem tyle co do pracy i staram się delikatnie jak myślicie nic się z nim złego nie stanie ??
wojtass123, mam pytania
Ile dałeś za diagnostyke ??
Jak się nazywał program który pokazał błędy ??
Korci mi taka diagnostyka
Robiłem u siebie pomiary i wyszło tak:
Korektor kąta wtrysku : 12,2 ohm (norma 6-16)
Wtrysk sterujący : 102,5 ohm (norma 90-120)
Przekaźnik świecy żarowej : 74,2 ohm (norma 75)
Wszystkie świece mają 1,1-1,2 ohm (skaczą się)
Ile dałeś za diagnostyke ??
Jak się nazywał program który pokazał błędy ??
Korci mi taka diagnostyka
Robiłem u siebie pomiary i wyszło tak:
Korektor kąta wtrysku : 12,2 ohm (norma 6-16)
Wtrysk sterujący : 102,5 ohm (norma 90-120)
Przekaźnik świecy żarowej : 74,2 ohm (norma 75)
Wszystkie świece mają 1,1-1,2 ohm (skaczą się)
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
pewno coś podobnego http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=1&prodid=275 tylko z dedykacją lub przejściówką do FORDa
Co to może być
- po regeneracji pompy i wtrysków auto tydzień chodziło ok później wruciło do tego samego
- po wymianie zaworu (korektora kata wtrysku) żadnej poprawy
- po wpięciu opornika we wtyczkę zamiast wtrysku sterującego auto jeździło prawie tak jak powinno tylko jak był zimny to tak jak by to powiedzieć ' prychał ' tzn spadał z obrotów na ułamek sekundy
- po wymianie wtrysku sterującego (sprawdzony elektrycznie 110 Ohm) auto ciężko odpalało , na niskich obrotach nie miał mocy , ale jak się dobrze rozgrzał to wszystko było ok , a teraz rano podszedłem i nie mogę go odpalić wykręciłem akumulator i nic pare razy złapał i gasł
pomocy ludzie bo juz nie mam pojęcia co to moze być
[ Dodano: Nie 08 Lis, 2009 ]
czy ewentualnie mógłby mi ktoś polecić dobrego sprawdzonego fachowca od diesli w Mielcu lub okolicach ?
- po regeneracji pompy i wtrysków auto tydzień chodziło ok później wruciło do tego samego
- po wymianie zaworu (korektora kata wtrysku) żadnej poprawy
- po wpięciu opornika we wtyczkę zamiast wtrysku sterującego auto jeździło prawie tak jak powinno tylko jak był zimny to tak jak by to powiedzieć ' prychał ' tzn spadał z obrotów na ułamek sekundy
- po wymianie wtrysku sterującego (sprawdzony elektrycznie 110 Ohm) auto ciężko odpalało , na niskich obrotach nie miał mocy , ale jak się dobrze rozgrzał to wszystko było ok , a teraz rano podszedłem i nie mogę go odpalić wykręciłem akumulator i nic pare razy złapał i gasł
pomocy ludzie bo juz nie mam pojęcia co to moze być
[ Dodano: Nie 08 Lis, 2009 ]
czy ewentualnie mógłby mi ktoś polecić dobrego sprawdzonego fachowca od diesli w Mielcu lub okolicach ?
Pytanko
czy można zamienić silnik enduro na inny .
Chodzi o diesla z 1998.
Padła głowica i mam dylemat inna głowica + części lub drugi silnik
prawdopodobnie nie enduro.
Jak z mocowaniem czy uchwyty będą pasić?
Koszty?
silnik dosyć dobra cena tylko nie wiem czy go wpasuję w autko.
Słyszałem o innym mocowaniu.
U mnie jest enduro a ten nowy nie.
Czy tylko mocowanie jest inne?
Mam jeszcze ten dylemat, że mój był td a ten d.
A o co chodzi jeśli mówisz o "tajlach"?
A co do osprzętu to co trzeba wymienić, bo to będzie całe auto po małej kraksie i do części też będzie dostęp.
czy można zamienić silnik enduro na inny .
Chodzi o diesla z 1998.
Padła głowica i mam dylemat inna głowica + części lub drugi silnik
prawdopodobnie nie enduro.
Jak z mocowaniem czy uchwyty będą pasić?
Koszty?
silnik dosyć dobra cena tylko nie wiem czy go wpasuję w autko.
Słyszałem o innym mocowaniu.
U mnie jest enduro a ten nowy nie.
Czy tylko mocowanie jest inne?
Mam jeszcze ten dylemat, że mój był td a ten d.
A o co chodzi jeśli mówisz o "tajlach"?
A co do osprzętu to co trzeba wymienić, bo to będzie całe auto po małej kraksie i do części też będzie dostęp.
Ostatnio zmieniony 24 mar 2010, 21:46 przez marcin880, łącznie zmieniany 4 razy.