tak, ale odpusc to sobie. nie uda ci sie tego na 1000000% zrobic ladnie a na dokladke zle polozony lakier = blyskawiczna korozja spawanych miejsc wrecz prawdopodobnie po jednej zimie bedziesz klac, ze tyle kasy poszlo na marne i znowu rdzaapsik pisze:blacharz odda mi auto w takim stanie, że będę mogła sama posprayować lakierem?
podłużnice
Moderator: Moderatorzy
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2009, 14:19 przez cidzej, łącznie zmieniany 1 raz.
- Yagr
- Posty: 14518
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
da sie to zrobić - byle blacharz ci to jakims podkładem zabezpieczył. ja już od maja śmigam z tylnymi błotnikami w czerwonym podkładzie bo ani kasy ani czasu na malowanie. Ale na zime to juz lepiej pomalowac bo niestety taki podkład antykorozyjny nie stanowi tak dobrej ochrony jak porzadny lakier
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Hmmm...do przemyślenia sprawa. Mam dobry odrdzewiacz i podklad ze staktu, którym były juz robione małe korozje koło zamka, na drzwiach i siętrzyma już parę latek, ale błotnik to faktycznie większa powierzchnia do malowania. No nic, pewnie będę reanimować autko, więc będę wdzięczna za namiary na kogoś dobrego z Trójmiasta-może być na PW.
halo,koledzy,nie szajswageny tylko szmelcwageny he he
no dokładnie ,tylko takie preferuje,auta z grupy vag.
a ford kosztował 2700zł i był jedynym w miare wyglądającym autem jak za to siano,była jeszcze calibra po mega wiejskim tjuningu ale ten to tylko na zdjęciach było ideałem jak to sprzedający się zarzekał he he
nie no spoko,pytałem tylko czy ktośby mógł coś polecić no ale jak nie to nie.spoko,wiecie,to jest troche bez sensu żeby ładować tyle siana w auto które 3tysiaki niecałe kosztowało.no chyba że ktoś chce z niego zrobić fajną wyścigówke z tego escorta(bo sie nadaje do takich żeczy) ale nie oto mi chodzilo. jak miał bym wydać 1500zł za 1 podłóżnice i do tego jeszcze nadkola do roboty,malowanie po tem itd to uważam że lepiej kupić coś lepszego za wiekszą kase,lub escorta niej zgniłego heh
nic nie mam do forda, kiedyś mi mówili że tylko nie opel bo to szajs,a ja miałem 2 lata opla omege b i to było tak niezawodne auto że nie mogłem nic złego powiedzieć na jego temat,trafił sie egzemplarz bez rdzy i nie psujący się wcale przez te 2lata użytkowania,he nawet go sprzedałęm z zyskiem
dobra,nie będe tu wypisywał opowiadań ani sie z nikim użerał co do znaczenia tekstu "ford gówno wort" ale coś w tym jest he he bo moje poprzednie autko miało 12lat i ZERO rdzy he(vw passat b5 2.8v6 syncro)
pozdrawiam wszystkich użytkowników escortów
no dokładnie ,tylko takie preferuje,auta z grupy vag.
a ford kosztował 2700zł i był jedynym w miare wyglądającym autem jak za to siano,była jeszcze calibra po mega wiejskim tjuningu ale ten to tylko na zdjęciach było ideałem jak to sprzedający się zarzekał he he
nie no spoko,pytałem tylko czy ktośby mógł coś polecić no ale jak nie to nie.spoko,wiecie,to jest troche bez sensu żeby ładować tyle siana w auto które 3tysiaki niecałe kosztowało.no chyba że ktoś chce z niego zrobić fajną wyścigówke z tego escorta(bo sie nadaje do takich żeczy) ale nie oto mi chodzilo. jak miał bym wydać 1500zł za 1 podłóżnice i do tego jeszcze nadkola do roboty,malowanie po tem itd to uważam że lepiej kupić coś lepszego za wiekszą kase,lub escorta niej zgniłego heh
nic nie mam do forda, kiedyś mi mówili że tylko nie opel bo to szajs,a ja miałem 2 lata opla omege b i to było tak niezawodne auto że nie mogłem nic złego powiedzieć na jego temat,trafił sie egzemplarz bez rdzy i nie psujący się wcale przez te 2lata użytkowania,he nawet go sprzedałęm z zyskiem
dobra,nie będe tu wypisywał opowiadań ani sie z nikim użerał co do znaczenia tekstu "ford gówno wort" ale coś w tym jest he he bo moje poprzednie autko miało 12lat i ZERO rdzy he(vw passat b5 2.8v6 syncro)
pozdrawiam wszystkich użytkowników escortów
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Dokładnie tak - nie szukać kogoś w warsztatach , tylko kogoś nie zarejestrowanego.darcun4 pisze:Oni często znają kolesi którzy robią takie rzeczy jako "fuchę" gdzieś u siebie w garażu.
Często pracownicy warsztatów po godzinach robią to samo za 1/3 ceny
Tak właśnie zrobił Mati - 300 zl za dwie podłużnice - za odtworzenie podłużnic a zrobione są miodzio - Ven może potwierdzić .
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- WieSiu
- Posty: 23266
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Grzechuuu,dobry escort musi kosztować swoje,za 3000 ma prawo być pognily,nie bez powodu ceny tych aut są tak niskie w porównaniu z innymi autami z tych samych roczników. A poza tym co narzekasz,przy kupnie nie widziałeś co bierzesz? Nie chciało Ci się pod auto zagładnąć? Jakbyś zagladal to byś od razu wiedział ile musisz dołożyć jeszcze do auta,a tak teraz szok że tak drogo.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
nie zaglądałem bo do końca roku musze się tym pomęczyć
później kupuje cos normalnego a tego na żyletki
wiedziałem że to będzie padaka i będzie zgniły ale nie sa dziłem że tyle siana bede musiał wydac na to aby przeglad miec podbity,bo do końca roku troche daleko a bez przegladu to raczej lipa jeździć..he he
jak go będe cioł na złom to napisze tu na foorum jakie częsci oddam za pól darmo
bo nawet elektryczne szyby ma ten wynalazek heh i ospojlerowanie rs tak więc może komuś się przyda...
później kupuje cos normalnego a tego na żyletki
wiedziałem że to będzie padaka i będzie zgniły ale nie sa dziłem że tyle siana bede musiał wydac na to aby przeglad miec podbity,bo do końca roku troche daleko a bez przegladu to raczej lipa jeździć..he he
jak go będe cioł na złom to napisze tu na foorum jakie częsci oddam za pól darmo
bo nawet elektryczne szyby ma ten wynalazek heh i ospojlerowanie rs tak więc może komuś się przyda...