Pytanie do właścicieli Escorta 1,6 EFI CVH
: 12 sie 2009, 20:40
Witam
Mam pytanie do właścicieli Escorta 1,6 EFI o numer części sensor map oraz EDIS-a. Już wyjaśniam po co. Od jakiegoś czasu walczę z za wysokimi obrotami. Jak rano odpalę to wchodzi na 2000 obr. i powoli spada do 1000 obr. i gaśnie. Natomiast jak jest zagrzany to utrzymuje od 1200 do1500 obr. Czujnik regulacji obrotów wymieniłem na nowy chociaż drogi jak diabli. Popychacze wymienione na nowe, bo stukały. Potencjometr położenia przepustnicy wymieniony cztery razy, bo ze szrotu. Sensor map wymieniony dwa razy, bo ze szrotu. Czujnik temperatury od kompa zamieniony na sprawny. Uszczelka pod kolektorem ssącym wymieniona. Wszystkie wtyki przeczyszczone i potraktowane kontaktronem. I nic to nie zmieniło. Podejrzewam, że poprzednik kombinował z zapłonem bo ten Escort jest zagazowany i chciałbym się upewnić czy w/w części są takie jak fabryka włożyła.Spalanie na pozimie 7/8 l gazu.
Pozdrawiam i proszę o pomoc
Mam pytanie do właścicieli Escorta 1,6 EFI o numer części sensor map oraz EDIS-a. Już wyjaśniam po co. Od jakiegoś czasu walczę z za wysokimi obrotami. Jak rano odpalę to wchodzi na 2000 obr. i powoli spada do 1000 obr. i gaśnie. Natomiast jak jest zagrzany to utrzymuje od 1200 do1500 obr. Czujnik regulacji obrotów wymieniłem na nowy chociaż drogi jak diabli. Popychacze wymienione na nowe, bo stukały. Potencjometr położenia przepustnicy wymieniony cztery razy, bo ze szrotu. Sensor map wymieniony dwa razy, bo ze szrotu. Czujnik temperatury od kompa zamieniony na sprawny. Uszczelka pod kolektorem ssącym wymieniona. Wszystkie wtyki przeczyszczone i potraktowane kontaktronem. I nic to nie zmieniło. Podejrzewam, że poprzednik kombinował z zapłonem bo ten Escort jest zagazowany i chciałbym się upewnić czy w/w części są takie jak fabryka włożyła.Spalanie na pozimie 7/8 l gazu.
Pozdrawiam i proszę o pomoc