Kapie olej...
Moderator: Moderatorzy
Kapie olej...
Witam dziś zauważyłem, że kapie mi olej z pod autka załączam fotki miejsca, z którego kapie. Proszę o poradę co się stało i czy drogo wyniesie naprawa
http://img197.imageshack.us/img197/6435/86738383.jpg
http://img36.imageshack.us/img36/9646/28809395.jpg
http://img36.imageshack.us/img36/4574/50094556.jpg
http://img36.imageshack.us/img36/2912/81773468.jpg
http://img193.imageshack.us/img193/117/17687857.jpg
http://img197.imageshack.us/img197/6435/86738383.jpg
http://img36.imageshack.us/img36/9646/28809395.jpg
http://img36.imageshack.us/img36/4574/50094556.jpg
http://img36.imageshack.us/img36/2912/81773468.jpg
http://img193.imageshack.us/img193/117/17687857.jpg
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
to bedą grosze - naj lepiej jedź do ASO i dokup zimering pod konkretnie Twój wóz - nr. VIN .
Takie uszczelniacze nie powinny kosztować więcej jak 20 zł.
Chyba , że masz możliwość dowiedzenia się jaki ma wymiar.
Jeśli masz suwmiarkę , to zmierz wałek i otwór wewntrzny w skrzyni - będziesz miał dwa wymiary - trzeci to grubość i będzie to prawdopodobnie 8 mm ale jak będzie 9 to też może być.
A jak będziesz miał wszystkie trzy wymiary to kupisz w każdym sklepie z uszczelniaczami.
trochę jest zabawy przy wyciąganiu
Takie uszczelniacze nie powinny kosztować więcej jak 20 zł.
Chyba , że masz możliwość dowiedzenia się jaki ma wymiar.
Jeśli masz suwmiarkę , to zmierz wałek i otwór wewntrzny w skrzyni - będziesz miał dwa wymiary - trzeci to grubość i będzie to prawdopodobnie 8 mm ale jak będzie 9 to też może być.
A jak będziesz miał wszystkie trzy wymiary to kupisz w każdym sklepie z uszczelniaczami.
trochę jest zabawy przy wyciąganiu
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Zanim by do mnie dojechał , to sam go wydłubie - chyba - bo kolega nie napisał gdzie mieszka oczywiście żart - ze śląska kawalek drogi.
klimax, pamiętaj , żeby najpierw kupić nowy i go przygotować , bo jak wydłubiesz stary , to z lekka poleci olej ze skrzyni.
Po całej zabawie proponuje sprawdzić poziom oleju w skrzyni biegów.
klimax, pamiętaj , żeby najpierw kupić nowy i go przygotować , bo jak wydłubiesz stary , to z lekka poleci olej ze skrzyni.
Po całej zabawie proponuje sprawdzić poziom oleju w skrzyni biegów.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- robertford
- Posty: 1894
- Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Rozłączasz - najlepiej gdy masz bieg obojetnie który byle drążek zmiany biegów był do tyłu , odkręcasz połączenie drążka zmiany biegów ( przy skrzyni ) , dajesz wajche do przodu i drążek odchodzi od wałka przy skrzyni - wtedy wydłubujesz simering i nabijasz nowy , wajcha od biegów powtórnie do tyłu czyli pod spodem idzie do przodu i łączysz powtórnie
Zacisk na jedną śrubę - pod spodem będziesz widział .
Oczywiście 2 osoba na moment do pomocy - ktoś musi wajchrować drążkiem zmiany biegów a druga osoba celuje
Zacisk na jedną śrubę - pod spodem będziesz widział .
Oczywiście 2 osoba na moment do pomocy - ktoś musi wajchrować drążkiem zmiany biegów a druga osoba celuje
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- robertford
- Posty: 1894
- Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt: