Strona 1 z 2

Pytanie o pompe paliwa... Czy będzie pasować....

: 02 maja 2009, 11:51
autor: Mike109
Witam, jak już wiecie mam Forda Escorta 1,4...znalazłem fajną pompe paliwa tylko czy będzie pasować ona... Jest to pompa od 1,6 16v ale nie Zetec.....

JAkby ktoś wiedział to prosiłbym o odpowiedź... wygląda dokładnie tak samo jak moja...

: 02 maja 2009, 13:42
autor: WieSiu
Jak wygląda tak samo to będzie pasować.nawet jakby miała inne ciśnienie to nie problem,bo będzie większe

: 02 maja 2009, 13:53
autor: Mike109
Dzięki wielkie ;) w takim razie kupuje ;)

: 02 maja 2009, 16:59
autor: cidzej
no nie jestem o tym przekonany czy bedzie dobra, bo z tego co wiem to cisnienie na monowtrysku a na wilowtrysku jest chyba 3 x niższe czyli ta pompa moze dawac 3x wieksze cisnienie niz potrzeba

: 02 maja 2009, 20:11
autor: WieSiu
Cidzej,no i co z tego.przecież auto będzie dalej działać.dobrze że nie za małe ciśnienie.mam nadzieję że się nie mylę.przecież powinien być jeszcze regulator ciśnienia.nie będzie no regulował tak żeby było poprawne?

: 02 maja 2009, 22:58
autor: Mike109
Jutro ją wmontuje i postaram się rozwiać reszte wątpliwości ;)
Cena bardzo konkurencyjna, także mimo wszystko można było zaryzykować ;)

: 03 maja 2009, 12:02
autor: WieSiu
A ile dałeś jeśli można wiedzieć?

: 03 maja 2009, 12:28
autor: Mike109
Dałem 40 zł,
JUż rozwiewam wątpliwości... mianowicie uwaga.. pompa NIE PASUJE ;))
niestety... mam do sprzedania pompę do 1,6 jakby ktoś chciał ;)

Ale chyba znalazłem usterke w mojej starej pompie... mianowicie niektóre kabelki są strasznie poprzecierane... podłączyłem na krótko po wyjęciu z baku i działa.... czy może być tak że jak jest zanurzona to wtedy się cuś zwiera w niej i nie chce pracować...?

Dzisiaj jej powymieniam kabelki i zobaczymy czy coś dało... już mnie szlag trafia jak widze to auto w tym samym miejscu na parkingu jak nie może się ruszyć <zły>

: 03 maja 2009, 12:45
autor: cidzej
WieSiu, mam nadzieje, kolega Mike109 rozwiał twoje wątpliwości :D

: 03 maja 2009, 15:25
autor: WieSiu
A jaki jest powód tego że nie działa? W ogóle się nie uruchomiła nawet na chwilę po przekreceniu kluczyka ?

: 03 maja 2009, 15:35
autor: WieSiu
Aha i wyjaśnijcie mi dlaczego jedna i ta sama pompa pasuje od pojemności 1.3 na monowtryski do pojemnosci wiekszych niz 2.0. Wg mnie powód nie działania nowej pompy jest inny.bo przecież fizycznie są takie same. A na dowód mojej tezy http://moto.allegro.pl/item615602962_po ... _puma.html

: 03 maja 2009, 18:37
autor: Escort92Cabrio
Mam pytanie a w Cabrio jak wymienia sie pompe paliwowa bo kupilem nowa ale wydaje mi sie ze trzeba zdjac caly bak bo pod siedzeniem jest tam za mala dziura zeby ona wywszla ?? Czy moze sie myle ?? Wie ktos moze cos na ten temat ?

: 03 maja 2009, 20:26
autor: Mike109
Wiesiu ... powód jest taki iż pompa w moim kombi jes ustawiona pod kątem... tzn. klapka prostopadle do baku, a reszta pod kątem 45 stopni .
Natomiast ta co kupiłem jest prosta... i nie mieści się na swoje miejsce..
Ale zgłupiałem totalnie bo okazało się że moja pompa jest sprawna, a po włożeniu powtórnym jej do auta nie chce działać...:/:/:/

Escort Cabrio ... żeby dojść do pompy musisz zdjąć bak...
Chyba że zrobisz tak jak u mnie, pod tylnym siedzeniem wycięta jestr dziura w kształcie słoneczka przez którą się mieści pompa ;)
Kolega mi mówił że wyciął boshem , ale moim zdaniem lepiej jest użyć dobrych nożyc do blachy ;))

: 03 maja 2009, 20:31
autor: gawron
Escort92Cabrio pisze:Kolega mi mówił że wyciął boshem , ale moim zdaniem lepiej jest użyć dobrych nożyc do blachy
zwłaszcza ze pod blachą jest benzynka

: 03 maja 2009, 20:39
autor: Jamszoł
Escort92Cabrio,
Masz dwie możliwości :
Albo wywalasz zbiornik paliwa , ryzykując urwanie śrub mocujących i wtedy spawanie nowych , albo wywalasz większą dziurę , tak jak na zdjęciu - mój temat wymiana pompy przy Rs-sie.
http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=4465

Mike109, zapodaj lewy prąd na pompę jak będzie założona do zbiornika .
Możliwe , że prąd za kluczykiem dochodzi a masz walnietą masę.
Rozpiskę styków na kostce masz w tym samym temacie co link wyżej .
Jeśli zapodasz prąd bezpośrednio do kostki przy zbiorniku i pompa ruszy , to puźniej zapodaj prąd za i przed wyłącznikiem bezwładnościowym - sprawdzisz odcinek od niego do pompy.
Sprawdź też w samej puszce bezpiecznikowej przy przekaźniku.