Strona 1 z 1
Oszlała dioda od immo
: 02 mar 2009, 00:31
autor: Blazey
Oszalała i właściwie robi co chce. Nie włącza się w czasie jazdy. ale wtedy, kiedy powinna się zapalać, też często nie działa. Więc nie mruga po przekręceniu kluczyka, kiedy nie załapie immo (mam dwa kluczyki, jeden z czipem, jeden bez), nie zapala się światłem ciągłym, po wykryciu czipa. A czasem nie mruga przed wykryciem immo, a zapali się światłem ciągłym po jego wykryciu. Albo sobie błyśnie po zdekodowaniu kluczyka. A czasem działa całkiem poprawnie. Po prostu żyje własnym życiem. I w tym przypadku nie mam za cholerę pomysłu, co to może być. Do tej pory: sprawdzona płytka i kostka w module zegarka, sprawdzone przewody w okolicy zegarka, w międzyczasie zrobiona skrzynka bezpieczników. Szarpałem przewodami, kiwałem wtyczkami, plułem prze lewe ramie i zamówiłem przeganianie złego u miejscowego szamana. Niestety nie pomogło i dioda nadal żyje własnym życiem.
Potrzebna jakaś rada, bo mi brakło pomysłów lub fragment instalacji samochodu z obwodem sygnalizacji immibilizera i opis przebiegu tej wiązki przez auto.
: 02 mar 2009, 12:33
autor: lostlast
puknij ją Młotkiem moze pomorze[ żartuje]
Mozę juz jej żywot się skończyła i czas na nowy
szukaj na allegro lub na szrocie od innego auta przelozysz wszystko i Oki będzie
: 02 mar 2009, 13:25
autor: Blazey
Dioda nie może raz działać, a raz nie. Skoro działa, to będzie za każdym razem. To nie kwestia zużytego elementu.
: 02 mar 2009, 15:04
autor: Jamszoł
Ja bym się baczniej przyjżał samej stacyjce i jej kostce.
chociaż wg. schematu , to dużo punktów ma wpływ na to.
Oto kawałek schematu i cały schemat
: 02 mar 2009, 19:05
autor: Blazey
Dzięki Jamszoł!
Ten dolny rysunek, to już połowa sukcesu. Jeszcze jakbyś mi mógł podrzucić tego, co znajduje się po drugiej stronie przewodu niebieskiego, który ma zworę w skrzynce bezpieczników (pierwsza z lewej - to przejście wiązki poprzez skrzynkę bezpieczników - wewnątrz jest zwora, która łączy wiązkę przychodzącą z wychodzącą). Podejrzewam, że idzie to do komputera, ale jakbyś mi podrzucił, to nie musiałbym szukać. I pytanie dodatkowe: masz może opis, które to są wtyczki? Wiem, leniwy jestem

: 02 mar 2009, 19:16
autor: Jamszoł
Zaznacz które mam powiększyć
: 03 mar 2009, 10:26
autor: Blazey
Już piszę.
Chodzi o moduł H560 i przewód opisany jako BLU wychodzący z niego, wchodzący do puszki bezpiecznikowej i tam poprzez zworę wychodzący dalej w dół. Interesuje mnie całkowity przebieg tego przewodu i jeśli posiadasz, to inne informacje dotyczące tego obwodu.
: 03 mar 2009, 10:34
autor: kupiec
Blazey a próbowałeś odpalać z kluczyka bez immo? ciekawi mnie to bo kolega kiedyś podobny problem i jak "głupiała" kontrolak to mógl odpalać normalnym kluczykiem czyli wynikało z tego że immo przestawało spełniać swoje zadanie.
: 03 mar 2009, 11:27
autor: Blazey
Nie mogę. Jak wsadzę kluczyk bez immo, to nawet jak dioda nie miga, to nie mam cyknięcia przekaźników w skrzynce i auto nie drgnie. I musze "popieścić" stacyjkę tym drugim kluczykiem. Wtedy jest "cyk" i auto odpala. Immo działa bez zarzutu, tylko informacja o jego stanie świruje...
Kabelek blu
: 03 mar 2009, 20:18
autor: Jamszoł
O to chodziło ?