Modyfikacje przepustnicy - ktoś ma jakieś informacje?
Moderator: Moderatorzy
Modyfikacje przepustnicy - ktoś ma jakieś informacje?
Znalazłem taki temat:
http://forum.fordclubpolska.org/viewtop ... 2&start=20
No i pytanie zachodzi czy faktycznie to jest sprawdzone.. I JAK dokonać modyfikacji przepustnicy? A może zaadoptować z innego auta przepustnicę? Jaka jest wewnętrzna średnica przepustnicy w RS2000? Bo nie pamiętam A co byście powiedzieli na założenie 2 przepustnic..? Jak to się robi? Na seryjny kolektor się zakłada czy jak? Czy nowy kolektor trzeba skonstruować? Bo znalazłem takie coś:
http://moto.allegro.pl/item535378794_pr ... 6_rok.html
jak by to zaadoptować do kolektora z RS2000? Co myślicie? Zachęcam do dyskusji na temat sensu, przykładów i technik takich modyfikacji.
http://forum.fordclubpolska.org/viewtop ... 2&start=20
No i pytanie zachodzi czy faktycznie to jest sprawdzone.. I JAK dokonać modyfikacji przepustnicy? A może zaadoptować z innego auta przepustnicę? Jaka jest wewnętrzna średnica przepustnicy w RS2000? Bo nie pamiętam A co byście powiedzieli na założenie 2 przepustnic..? Jak to się robi? Na seryjny kolektor się zakłada czy jak? Czy nowy kolektor trzeba skonstruować? Bo znalazłem takie coś:
http://moto.allegro.pl/item535378794_pr ... 6_rok.html
jak by to zaadoptować do kolektora z RS2000? Co myślicie? Zachęcam do dyskusji na temat sensu, przykładów i technik takich modyfikacji.
- Yagr
- Posty: 14517
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
na stronkach UK znalazłem info że przy zaawansowanych modyfikacjach zetec'ów zaleca się wstawianie nawet po jednej przepustnicy na garnek.... Ale za słaby jestem z inglesza żeby wgłębiać się...
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- iglaxr3i
- Posty: 887
- Rejestracja: 17 lut 2009, 16:55
- Lokalizacja: Kozin
- Pojemność: 2800
- Rocznik: 1992
- Generacja: MK5
- Nadwozie: Hatchback
Czesc Jez ,co do przepustnic to raczej małe pole manewru jesli chodzi o ta zdublowana, najprostszym sposobem jest rozwiercenie juz i tak tej najwiekszej czyli z mondeo czy Rqb,lub tak jak wczesniej zostało napisane dac 4 na głowice .
Ale pamietaj ze sama przepustnica nie wystarcza ,dochodzi jeszcze droga od przepustnicy do cylindra i wielkosc zaworu ssacego.
Ale pamietaj ze sama przepustnica nie wystarcza ,dochodzi jeszcze droga od przepustnicy do cylindra i wielkosc zaworu ssacego.
Re: Modyfikacje przepustnicy - ktoś ma jakieś informacje?
Zaloguj się TUyezozwierz pisze: Modyfikacje przepustnicy - ktoś ma jakieś informacje?.
są tu foty i opis !!!!!!
Kolego reklama ?Yagr pisze:to jakaś reklama?Marta Nowak pisze: Zaloguj się TU
są tu foty i opis !!!!!!
Raczej wskazówka - aby nie wyłamywać otwartych drzwi !!!!
Z całym szacunkiem dla Twoich zdolności ---- jestem bardzo ciekawa na co ją przerobisz ?yezozwierz pisze: Co do przepustnicy to mam nadzieję że już za niezbyt długi czas będę mógł się pochwalić gotową przeróbką...
Mam tylko nadzieje że lepiej skończy niż owy zielony RS i słynna mieszalnia lakierów , studio fotograficzne i ........
Na pewno uda CI się odkryć jeszcze nie WYNALEZIONE !
Osiągnąć moc z RS ponad 180KMi utrzymać spalanie poniżej 15 L , to byłby wyczyn !
Może lepiej korzystać ze sprawdzonych patentów .
Pozdrowienia dla wszystkich i czekamy na ,, prototyp gotowej przeróbki seryjnej przepustnicy !,,