Zmiana Forda na VW
Moderator: Moderatorzy
cidzej, ale jeśli kolejnym samochodem będzie golf, będzie to znaczyło że jednak nie chwalenie ogonka, lecz sama prawda
co do RSa - tu masz racje. a w golfa nie pakowałbym silnika jeśli bym nie był z niego zadowolony
co do RSa - tu masz racje. a w golfa nie pakowałbym silnika jeśli bym nie był z niego zadowolony
Profesjonalna kosmetyka samochodowa.
Pranie, usuwanie rys, zabezpieczenie, renowacja, detailing
www.car-efekt.pl
"Twoje auto, Twoją wizytówką"
Pranie, usuwanie rys, zabezpieczenie, renowacja, detailing
www.car-efekt.pl
"Twoje auto, Twoją wizytówką"
O matko weźcie już przestańcie już z tym golfem, jest mnóstwo ładniejszych i mniej awaryjnych aut od golfa jak choćby escort,civic W124 megane, laguna, 80, każde BMW, passat itd mógłbym tak długo , golfów jest dużo i są tanie do nich części w tym jest ich siła tak jak T34 podczas II wojny. Ale nic poza tym: alni to ładne, ani komfortowe ani bezawaryjne. Chyba nigdy nie polubię tego hitlerwagena
Golf jest tani w serwisowaniu i tyle, więcej zalet nie widzę.
Golf jest tani w serwisowaniu i tyle, więcej zalet nie widzę.
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
Orion, wypowiadasz się w oparciu o własne doświadczenia nt awaryjności? bo wygląd to rzecz jasna kwestia gustu
Profesjonalna kosmetyka samochodowa.
Pranie, usuwanie rys, zabezpieczenie, renowacja, detailing
www.car-efekt.pl
"Twoje auto, Twoją wizytówką"
Pranie, usuwanie rys, zabezpieczenie, renowacja, detailing
www.car-efekt.pl
"Twoje auto, Twoją wizytówką"
Mam doświadczenie w naprawianiu golfa, ale rzeczywiście mkI i mkII są dużo mniej awaryjne niż kolejne generacje.Orion, wypowiadasz się w oparciu o własne doświadczenia nt awaryjności? bo wygląd to rzecz jasna kwestia gustu
Mam nadzieję, że zrobisz to auto w taki sposób, że i mi się spodoba (poproszę o cult styl )
bo sądząc po twoich poczynaniach z silnikiem polubiłeś to auto i myślę, że zostanie z Tobą dłużej niż to miało być początkowo.
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
moim zdaniem bez sensu sa dywagacje na temat awaryjności 20-to letnich samochodów. Jeden sie bedzie psoł mniej inny więcej bo to zalezy od tego co działo sie z autem przez te 20 lat eksploatacji. Mozna trafić na wiecznie psującego się escorta i super golfa i na odwrót. Niech będzie tu przykładem mój kolega z roku który miał golfa I z 1979r który miał 460 tys km i jezdził. nie było strachu pojechac nim chocby i za granicę. Nie miał żadnych specjalnych remontów tylko po prostu był normalnie używany. kolega pozbył sie go za 1200zł i kupił sobie jette (vento) z 94r. na dzien dzisiejszy wsadził w nią drugie tyle co za nia zapłacił i nadal ledwo jezdzi. ciągle sie psuje, gaśnie na dojeździe do świateł, pali jak smok jest mułowata, ogolnie trup za którego zapłacił 5 razy tyle.
I na tym przykładzie dobitnie widać że golf mkI jest o wiele lepszym autem niż mkIII.bogdanatorx pisze:Niech będzie tu przykładem mój kolega z roku który miał golfa I z 1979r który miał 460 tys km i jezdził. nie było strachu pojechac nim chocby i za granicę. Nie miał żadnych specjalnych remontów tylko po prostu był normalnie używany. kolega pozbył sie go za 1200zł i kupił sobie jette (vento) z 94r. na dzien dzisiejszy wsadził w nią drugie tyle co za nia zapłacił i nadal ledwo jezdzi. ciągle sie psuje, gaśnie na dojeździe do świateł, pali jak smok jest mułowata, ogolnie trup za którego zapłacił 5 razy tyle.
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
mało tego, nawet golf II nie umywa się do I
Profesjonalna kosmetyka samochodowa.
Pranie, usuwanie rys, zabezpieczenie, renowacja, detailing
www.car-efekt.pl
"Twoje auto, Twoją wizytówką"
Pranie, usuwanie rys, zabezpieczenie, renowacja, detailing
www.car-efekt.pl
"Twoje auto, Twoją wizytówką"