Strona 1 z 2

[MK6][MK7] czy przekładnia kierownicza będzie pasowała?

: 31 sty 2009, 10:52
autor: PawełC
Czy do mojego Essiego będzie pasowała przekładnia z modelu 1994 z 1.6 16V z wspomaganiem?

I czy regeneracja takiej przekładni jest droga?

: 31 sty 2009, 11:52
autor: mejo__adamus
widzę że poszło tobie to co mi.... To powiem tylko tyle trzymaj się za kieszeń ziomuś :/
nie mam pojęcia czy w ogóle można przekładnie zregenerować... Ja dałem 500zł za używaną + robocizna.

: 31 sty 2009, 12:56
autor: lordpablo
zasada jest prosta są dwa rodzaje przkeladnii ze wspomaganiem, chodzi o sposób mocowania przewodów w maglownicy, są na przewody wciskane i na przewody wkręcane, tym przede wszystkim trzeba sie kierować.
ja dałem 500zł za przekładnie po regeneracji, wymiana we własnym zakresie

: 31 sty 2009, 13:39
autor: PawełC
No wlasnie, zaczela tryskac plynem do wspomagania na wszystkie mozliwe strony. Czyli rocznik nie ma znaczenia, i z Mk6 bedzie pasowala, o ilema wspomaganie?

: 31 sty 2009, 13:45
autor: lordpablo
musisz zobaczyć jakie przeowdy ma Twoja przekladnia i jakie ma przekladnia dawcy

poczytaj tu http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.p ... maglownica

: 31 sty 2009, 15:07
autor: PawełC
lordpablo pisze:musisz zobaczyć jakie przeowdy ma Twoja przekladnia i jakie ma przekladnia dawcy

poczytaj tu http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.p ... maglownica
Dzięki wielkie, wyczytałem tam też, że mimo wszystko MK6 nie będzie pasowała, nawet ze wspomaganiem do MK7 - zgadza się?

: 31 sty 2009, 15:10
autor: Jamszoł
lordpablo pisze:nie mam pojęcia czy w ogóle można przekładnie zregenerować.
Można w Ostrowie Wlkp. regenerują - ale się nie opłaca - sam komplet uszczelniaczy kosztuje 200 zł a ja dałem za używaną 200 z miesięczną gwarancją rozruchu.

: 31 sty 2009, 15:19
autor: WieSiu
nie oplaca sie regenerowac, ja za swoja do mk7 dalem 150zl z gwarancja ze dzialac bedzie :) Chodzi do tej pory idealnie w Escorcie Vanie. A co do rodzajow, to pytalem sie sprzedawcow tych co wiedzieli i jest roznica miedzy mk6 i mk7 nie tylko ewentualnym mocowaniem przewodow doprowadzajacych cisnienie,ale rowniez rozni sie mocowaniem do kolumny kierowniczej,bo wersja mk5 i mk6 ma inna kolumne kierownicza (mniej bezpieczna w razie wypadku)

: 31 sty 2009, 18:00
autor: deathrider_85
Ja bym wolał regenerowaną.
Mam coraz mniejsze przekonanie co do używanych rzeczy. Nigdy nie wiesz na co trafisz, a możesz się nerwicy nabawić.

: 31 sty 2009, 18:57
autor: PawełC
Też bym prawdopodobnie wolał regenerowaną, ponieważ auto z założenia ma służyć jeszcze przez parę latek, ale koszty jednak są na prawdę duże, i może lepiej dwa razy nawet wymienić na używkę..?

: 31 sty 2009, 19:41
autor: Koyot
Ja swoją regenerowałem zaraz po zakupie auta trzy lata temu kosztowało mnie to z robocizną 400 zł. Jak na razie jest bez problemów. Podobnie jak pisał deathrider_85 bałem się wchodzić w używki.

: 31 sty 2009, 20:20
autor: PawełC
Koyot pisze:Ja swoją regenerowałem zaraz po zakupie auta trzy lata temu kosztowało mnie to z robocizną 400 zł. Jak na razie jest bez problemów. Podobnie jak pisał deathrider_85 bałem się wchodzić w używki.
450,- to dosyć mało, duża też robieżność w podanych cenach, dlatego najpewniej będzie jak się porozglądam po cenach w poniedziałek..

: 31 sty 2009, 22:28
autor: WieSiu
u mnie za regeneracje chcieli minimum 550zl + 200-250 za wymiane, MASAKRA, dlatego kupilem uzywke,za wymiane u znajomego ok 100zl dalem i komplet z przesylka 270zl, dziala bez zarzutu ! szkoda kasy wg mnie

: 31 sty 2009, 22:49
autor: Jamszoł
Nie wiem czy tu by nie znalazł - nie przeglądałem wszystkich części http://www.allegro.pl/sklep/6027546_spr ... ory=101914

: 31 sty 2009, 22:58
autor: PawełC
Jamszoł pisze:Nie wiem czy tu by nie znalazł - nie przeglądałem wszystkich części http://www.allegro.pl/sklep/6027546_spr ... ory=101914
Dzięki, prawdopodobnie mimo wszystko jeśli przyjdzie mi kupować, to kupię lokalnie, nie lubię kupować części, tym bardziej używanych na odległość ;)