Strona 1 z 1

>>PYTANIE<< Plastik pomiędzy fotelami MK6

: 29 sty 2009, 12:09
autor: mejo__adamus
Siemano

Mam pytanie i problem. Muszę podciągnąć linkę od ręcznego i wyczytałem że trzeba wyciągnąć ten cały plastik pomiędzy fotelami... Ktoś wie jak to zdemontować ??? Jeszcze jak by ktoś operował fotami to w ogóle by była ameryka :D:D dzięki wielkie

: 29 sty 2009, 12:17
autor: BLADEpl
W mkVI podciąga się linkę pod autem a nie w środku.

: 29 sty 2009, 12:39
autor: dre$uXR3i
w moim mkIV tez sie podciaga pod autem :mrgreen:

: 29 sty 2009, 13:16
autor: mejo__adamus
BLADEpl, a w którym miejscu?? tak linkę widać tylko kawałek ... reszta jest schowana za tłumikiem.... to musze demontować cały tłumik??

: 29 sty 2009, 13:53
autor: lordpablo
to jest jakby nad srodkowym tłumikiem a raczej w jego tylnej czesci poszukja pancerza od linki, na jednej jej stronie jest kata plastikowa nakretka z kątra ja musisz pokrecić aby podciągnąc linke

: 29 sty 2009, 14:15
autor: Yagr
a ja powiem tak - ten temat był kilkakrotnie poruszany i sam wklejałem nawet w jednym temacie zdjęcie albo rysunek tej regulacji. Coś ostatnio nikt z szukajki chyba nie korzysta...

: 29 sty 2009, 15:05
autor: mejo__adamus
Yagr pisze:a ja powiem tak - ten temat był kilkakrotnie poruszany i sam wklejałem nawet w jednym temacie zdjęcie albo rysunek tej regulacji. Coś ostatnio nikt z szukajki chyba nie korzysta...
przeszukałem ten cały dział bo raczej w nim powinien jak coś znaleźć się ten wątek.. ;) nic nie znalazłem to założyłem nowy.. :grin:
-------------------------------

Dzięki chłopaki za pomoc oczywiście "POMóGŁ" dla was :cool: :cool:
kurcze a ja pól auta chciałem rozbierać :P

: 29 sty 2009, 15:44
autor: Jamszoł

: 29 sty 2009, 16:55
autor: mejo__adamus
Yagr, sorki zwracam honor :P ;) ale ja mam mk VI :P nie no dobra świruje :D

: 29 sty 2009, 17:06
autor: BLADEpl
REGULACJA HAMULCA AWARYJNEGO - Wersje z hamulcami tylnymi bębnowymi. mkV, mkVI

Podnieść samochód tak, aby koła tylne swobodnie zwisały i zwolnić ręczną dźwignię hamulca awaryjnego.
Sprawdzić, czy linki hamulca awaryjnego przebiegają prawidłowo pod samochodem i nie są załamane lub napięte.
Nacisnąć kilkakrotnie na pedał hamulca, aby mieć pewność, że zadziałał mechanizm samoczynnej regulacji luzu szczęk.
Zmierzyć luz kołków kontrolnych umieszczonych skośnie na tarczach nośnych hamulców po przeciwnej stronie linek. Dodać luz prawego i lewego hamulca. Całkowity luz powinien wynosić 0,5 do 2,0 mm. W przeciwnym wypadku należy wyregulować hamulec awaryjny.
Pociągnąć za linkę hamulca, aby sprawdzić, czy poruszają się kołki kontrolne obu hamulców.
Nacisnąć na pedał hamulca, aby umożliwić równomierne ułożenie się szczęk hamulców.
Wyjąć kołek blokujący (1, patrz zd.2) ) nakrętkę regulacyjną linki hamulca, poluzować przeciwna- krętkę (3) i obracać radełkowaną nakrętkę regulacyjną (2) aż do uzyskania całkowitego luzu obu kołków kontrolnych o wartości 0,5 do 2,0 mm.
Dokręcić ręką przeciwnakrętkę do nakrętki regulacyjnej aż do usłyszenia dwóch trzasków. Następnie, przytrzymując nakrętkę regulacyjną, dokręcić przeciwnakrętkę kluczem aż do usłyszenia jeszcze dwóch trzasków i zamontować nowy kołek blokujący. Uruchomić kilkakrotnie hamulec awaryjny i sprawdzić, czy po zwolnieniu jego dźwigni kota tylne obracają się swobodnie.