>>PYTANIE<< Plastik pomiędzy fotelami MK6
Moderator: Moderatorzy
>>PYTANIE<< Plastik pomiędzy fotelami MK6
Siemano
Mam pytanie i problem. Muszę podciągnąć linkę od ręcznego i wyczytałem że trzeba wyciągnąć ten cały plastik pomiędzy fotelami... Ktoś wie jak to zdemontować ??? Jeszcze jak by ktoś operował fotami to w ogóle by była ameryka :D dzięki wielkie
Mam pytanie i problem. Muszę podciągnąć linkę od ręcznego i wyczytałem że trzeba wyciągnąć ten cały plastik pomiędzy fotelami... Ktoś wie jak to zdemontować ??? Jeszcze jak by ktoś operował fotami to w ogóle by była ameryka :D dzięki wielkie
- Yagr
- Posty: 14517
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
a ja powiem tak - ten temat był kilkakrotnie poruszany i sam wklejałem nawet w jednym temacie zdjęcie albo rysunek tej regulacji. Coś ostatnio nikt z szukajki chyba nie korzysta...
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
przeszukałem ten cały dział bo raczej w nim powinien jak coś znaleźć się ten wątek.. nic nie znalazłem to założyłem nowy..Yagr pisze:a ja powiem tak - ten temat był kilkakrotnie poruszany i sam wklejałem nawet w jednym temacie zdjęcie albo rysunek tej regulacji. Coś ostatnio nikt z szukajki chyba nie korzysta...
-------------------------------
Dzięki chłopaki za pomoc oczywiście "POMóGŁ" dla was
kurcze a ja pól auta chciałem rozbierać
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
No to źle szukałeś http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.p ... r%EAcznego
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
REGULACJA HAMULCA AWARYJNEGO - Wersje z hamulcami tylnymi bębnowymi. mkV, mkVI
Podnieść samochód tak, aby koła tylne swobodnie zwisały i zwolnić ręczną dźwignię hamulca awaryjnego.
Sprawdzić, czy linki hamulca awaryjnego przebiegają prawidłowo pod samochodem i nie są załamane lub napięte.
Nacisnąć kilkakrotnie na pedał hamulca, aby mieć pewność, że zadziałał mechanizm samoczynnej regulacji luzu szczęk.
Zmierzyć luz kołków kontrolnych umieszczonych skośnie na tarczach nośnych hamulców po przeciwnej stronie linek. Dodać luz prawego i lewego hamulca. Całkowity luz powinien wynosić 0,5 do 2,0 mm. W przeciwnym wypadku należy wyregulować hamulec awaryjny.
Pociągnąć za linkę hamulca, aby sprawdzić, czy poruszają się kołki kontrolne obu hamulców.
Nacisnąć na pedał hamulca, aby umożliwić równomierne ułożenie się szczęk hamulców.
Wyjąć kołek blokujący (1, patrz zd.2) ) nakrętkę regulacyjną linki hamulca, poluzować przeciwna- krętkę (3) i obracać radełkowaną nakrętkę regulacyjną (2) aż do uzyskania całkowitego luzu obu kołków kontrolnych o wartości 0,5 do 2,0 mm.
Dokręcić ręką przeciwnakrętkę do nakrętki regulacyjnej aż do usłyszenia dwóch trzasków. Następnie, przytrzymując nakrętkę regulacyjną, dokręcić przeciwnakrętkę kluczem aż do usłyszenia jeszcze dwóch trzasków i zamontować nowy kołek blokujący. Uruchomić kilkakrotnie hamulec awaryjny i sprawdzić, czy po zwolnieniu jego dźwigni kota tylne obracają się swobodnie.
Podnieść samochód tak, aby koła tylne swobodnie zwisały i zwolnić ręczną dźwignię hamulca awaryjnego.
Sprawdzić, czy linki hamulca awaryjnego przebiegają prawidłowo pod samochodem i nie są załamane lub napięte.
Nacisnąć kilkakrotnie na pedał hamulca, aby mieć pewność, że zadziałał mechanizm samoczynnej regulacji luzu szczęk.
Zmierzyć luz kołków kontrolnych umieszczonych skośnie na tarczach nośnych hamulców po przeciwnej stronie linek. Dodać luz prawego i lewego hamulca. Całkowity luz powinien wynosić 0,5 do 2,0 mm. W przeciwnym wypadku należy wyregulować hamulec awaryjny.
Pociągnąć za linkę hamulca, aby sprawdzić, czy poruszają się kołki kontrolne obu hamulców.
Nacisnąć na pedał hamulca, aby umożliwić równomierne ułożenie się szczęk hamulców.
Wyjąć kołek blokujący (1, patrz zd.2) ) nakrętkę regulacyjną linki hamulca, poluzować przeciwna- krętkę (3) i obracać radełkowaną nakrętkę regulacyjną (2) aż do uzyskania całkowitego luzu obu kołków kontrolnych o wartości 0,5 do 2,0 mm.
Dokręcić ręką przeciwnakrętkę do nakrętki regulacyjnej aż do usłyszenia dwóch trzasków. Następnie, przytrzymując nakrętkę regulacyjną, dokręcić przeciwnakrętkę kluczem aż do usłyszenia jeszcze dwóch trzasków i zamontować nowy kołek blokujący. Uruchomić kilkakrotnie hamulec awaryjny i sprawdzić, czy po zwolnieniu jego dźwigni kota tylne obracają się swobodnie.