>>PYTANIE<< Plastik pomiędzy fotelami MK6

Moderator: Moderatorzy

mejo__adamus

>>PYTANIE<< Plastik pomiędzy fotelami MK6

Post autor: mejo__adamus »

Siemano

Mam pytanie i problem. Muszę podciągnąć linkę od ręcznego i wyczytałem że trzeba wyciągnąć ten cały plastik pomiędzy fotelami... Ktoś wie jak to zdemontować ??? Jeszcze jak by ktoś operował fotami to w ogóle by była ameryka :D:D dzięki wielkie
BLADEpl

Post autor: BLADEpl »

W mkVI podciąga się linkę pod autem a nie w środku.
dre$uXR3i

Post autor: dre$uXR3i »

w moim mkIV tez sie podciaga pod autem :mrgreen:
mejo__adamus

Post autor: mejo__adamus »

BLADEpl, a w którym miejscu?? tak linkę widać tylko kawałek ... reszta jest schowana za tłumikiem.... to musze demontować cały tłumik??
Awatar użytkownika
lordpablo
Posty: 3055
Rejestracja: 17 lut 2007, 14:50
Lokalizacja: Siennica

Post autor: lordpablo »

to jest jakby nad srodkowym tłumikiem a raczej w jego tylnej czesci poszukja pancerza od linki, na jednej jej stronie jest kata plastikowa nakretka z kątra ja musisz pokrecić aby podciągnąc linke
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

a ja powiem tak - ten temat był kilkakrotnie poruszany i sam wklejałem nawet w jednym temacie zdjęcie albo rysunek tej regulacji. Coś ostatnio nikt z szukajki chyba nie korzysta...
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
mejo__adamus

Post autor: mejo__adamus »

Yagr pisze:a ja powiem tak - ten temat był kilkakrotnie poruszany i sam wklejałem nawet w jednym temacie zdjęcie albo rysunek tej regulacji. Coś ostatnio nikt z szukajki chyba nie korzysta...
przeszukałem ten cały dział bo raczej w nim powinien jak coś znaleźć się ten wątek.. ;) nic nie znalazłem to założyłem nowy.. :grin:
-------------------------------

Dzięki chłopaki za pomoc oczywiście "POMóGŁ" dla was :cool: :cool:
kurcze a ja pól auta chciałem rozbierać :P
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
mejo__adamus

Post autor: mejo__adamus »

Yagr, sorki zwracam honor :P ;) ale ja mam mk VI :P nie no dobra świruje :D
BLADEpl

Post autor: BLADEpl »

REGULACJA HAMULCA AWARYJNEGO - Wersje z hamulcami tylnymi bębnowymi. mkV, mkVI

Podnieść samochód tak, aby koła tylne swobodnie zwisały i zwolnić ręczną dźwignię hamulca awaryjnego.
Sprawdzić, czy linki hamulca awaryjnego przebiegają prawidłowo pod samochodem i nie są załamane lub napięte.
Nacisnąć kilkakrotnie na pedał hamulca, aby mieć pewność, że zadziałał mechanizm samoczynnej regulacji luzu szczęk.
Zmierzyć luz kołków kontrolnych umieszczonych skośnie na tarczach nośnych hamulców po przeciwnej stronie linek. Dodać luz prawego i lewego hamulca. Całkowity luz powinien wynosić 0,5 do 2,0 mm. W przeciwnym wypadku należy wyregulować hamulec awaryjny.
Pociągnąć za linkę hamulca, aby sprawdzić, czy poruszają się kołki kontrolne obu hamulców.
Nacisnąć na pedał hamulca, aby umożliwić równomierne ułożenie się szczęk hamulców.
Wyjąć kołek blokujący (1, patrz zd.2) ) nakrętkę regulacyjną linki hamulca, poluzować przeciwna- krętkę (3) i obracać radełkowaną nakrętkę regulacyjną (2) aż do uzyskania całkowitego luzu obu kołków kontrolnych o wartości 0,5 do 2,0 mm.
Dokręcić ręką przeciwnakrętkę do nakrętki regulacyjnej aż do usłyszenia dwóch trzasków. Następnie, przytrzymując nakrętkę regulacyjną, dokręcić przeciwnakrętkę kluczem aż do usłyszenia jeszcze dwóch trzasków i zamontować nowy kołek blokujący. Uruchomić kilkakrotnie hamulec awaryjny i sprawdzić, czy po zwolnieniu jego dźwigni kota tylne obracają się swobodnie.
Załączniki
zd1. 1- dźwignia, 2- linka przednia, 3 - zaczep, 4 - linki tylne, 5 - wspornik, 6 - kołek blokujący, 7&amp;#8212;nakrętka regulacyjna i przeciwnakrętka
zd1. 1- dźwignia, 2- linka przednia, 3 - zaczep, 4 - linki tylne, 5 - wspornik, 6 - kołek blokujący, 7&#8212;nakrętka regulacyjna i przeciwnakrętka
zd2. 1 - kołek blokujący, 2 - radełkowaną nakrętka regulacyjna, 3 - przeciwnakrętka
zd2. 1 - kołek blokujący, 2 - radełkowaną nakrętka regulacyjna, 3 - przeciwnakrętka
image330.jpg (6.35 KiB) Przejrzano 3285 razy
ODPOWIEDZ