[MK7] spalanie oleju silnikowego, jednak bez dymu? Przyczyny

Moderator: Moderatorzy

marek

Post autor: marek »

dzięki
gradobr

Post autor: gradobr »

słuchajcie mam problem bo ginie mi olej i to doś duzo po dolaniu mialam miedzy max a min a po okolo 200km juz ponizej minimum i ciagle ubywa nie mam nigdze wycieków wszystko suche w domu mowili ze moze olej miesza sie z plynem chlod. ale plynu nie przybywa nie wiem co jest czemu pali mozecie mi cos doradzic??? bede wdzieczna
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Jeżeli nie masz wycieku na zewnątrz i nie masz oleju w układzie chłodzenia silnika , to pozostaje tylko jedno - spala ci olej a jeśli tak dużo ubywa , to na 100 % masz do wymiany pierścienie na tłokach - to główna przyczyna zrzerania takiej ilości oleju , podejrzewam też uszczelniacze na zaworach ale to już jest niewinny dodatek do popękanych lub zapieczonych pierścieni.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
gradobr

Post autor: gradobr »

a ile te pierścienie mogą kosztowac?
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Na pewno mniej niż robocizna :(
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
Damian
Posty: 317
Rejestracja: 06 mar 2008, 17:10
Lokalizacja: Kudowa Zdr, Ruda Śl
Kontakt:

Post autor: Damian »

gradobr pisze:a ile te pierścienie mogą kosztowac?
same pierscienie nie kosztuja duzo, ale soro pali olej to szykuje sie generalka a to juz wiekszy koszt :sad:
"Nie jeździj szybciej, niż Twój anioł stróż potrafi latać"

Ford Escort Club Polska
gradobr

Post autor: gradobr »

mysle ze cena za robote zalezy od mechanika a mam sprawdzonego i nie zdziera ze mnie
gradobr

Post autor: gradobr »

a co to znaczy ta generalka? kurcze ja nie znam sie na tych sprawach az tak bardzo
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

EDYCJA !!!
Generalka , to remond generalny silnika - wymiana tłoków , pierścieni , panewek , szlif wału , szlif głowicy , docieranie zaworów itd.
Myślę , że aż tak źle nie będzie .
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
gradobr

Post autor: gradobr »

tyle to bym nie inwestowała postaram sie wymienic jak najszybciej pierscienie
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Jak będzie zdjęta głowica , to wymień również uszczelniacze na zaworach.
A z racji tego , że będzie ściągane góra i dół to przelicz sobie czy wymienić olej , bo i tak będzie zlewany i czy wymienić rozrząd , bo i tak będzie ściągany .
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
gradobr

Post autor: gradobr »

a rozrzad ile kosztuje mniej wiecej? wiem ze najlepiej bylo by wszystko wymienic ale mnie nie stac bo jeszcze sie ucze i nie zarabiam heh
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12680
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11729
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

silnik wymien lepiej, bo szkoda kasy na generalki. wyniesie cie to z polowe taniej
gradobr

Post autor: gradobr »

sluchajcie dzis dzwonilam do mechanika i mu mowilam o tych pierscieniach to powiedzial ze 600-700zl i wiec dla mnie to zalamka noramlnie... nie wiem co zrobic
ODPOWIEDZ