Strona 1 z 3
na niskich normalnie na wysokich jak traktor
: 18 sty 2009, 18:36
autor: monets
silnik chodzi prawidlowo na niskich obrotach potem jakby nie palil na wszystkie swiece nie ma mocy ze tak powiem tylko sie kula ... na wyzszych obrotach jak traktor co trzeba zrobic POMOCY
: 18 sty 2009, 18:42
autor: Jamszoł
Masz silnik 1,4 z 90 roku a więc masz silnik na gaźniku i aparat zapłonowy.
Moim zdaniem platyny w aparacie oraz przeciwwagi masz do naprawy lub wymiany.
Zajrzyj do aparatu zapłonowego bo się przy wyższych obrotach nie wyrabia.
Sprawdź też styki w kopułce aparatu.
: 19 sty 2009, 08:28
autor: cidzej
Jamszoł pisze:Masz silnik 1,4 z 90 roku a więc masz silnik na gaźniku i aparat zapłonowy.
zbyt daleko posuniete wnisoki - w mkIV co najmniej polowa jak nie wiekszosc 1.4 to byly juz wtryski
: 19 sty 2009, 15:21
autor: Jamszoł
No to należy poczekać na sprecyzowanie pytania - dodatkowe info.
: 19 sty 2009, 19:37
autor: monets
Panowie Silnik o oznaczenia Cvh emmmm mam cewke zaplonowa wiec aparatu na bank nie mam
: 20 sty 2009, 08:21
autor: cidzej
czyli to 1.4i

: 20 sty 2009, 11:37
autor: Yagr
monets pisze:Panowie Silnik o oznaczenia Cvh emmmm mam cewke zaplonowa wiec aparatu na bank nie mam
chyba wszystkie 1,4 w escortach to CVH* więc to akurat niewiele mówi

Brak aparatu już o wiele więcej

* (Compound Valve Hemispherical) półkolista komora spalania jak w słynnym HEMI - to cała rodzina silników
: 20 sty 2009, 12:24
autor: kowal
czyli objawy jak w RSie

: 20 sty 2009, 12:46
autor: monets
sa silniki CVH i CFi i sadze po malych ogledzinach <zabawa z przewodami wys. nap. od opla ze to przewody ... przebicie jest widoczne wiec powiem wam co i jak po wymianie przewodow ..... mam nadzieje ze to tylko to
: 20 sty 2009, 13:05
autor: cidzej
monets pisze:sa silniki CVH i CFi
są silniki CVH z CFI, EFi lub TLD2V. nie ma innych 1.4 niz cvh
CFi to tylko oznaczenie monowtrysku, EFi wielopunktowego wtrysku a TLD2V to gaznik Webera

wiec masz CVH CFi lub CVH EFi lub CVH z TLD2V - koniec i kropka. wszystkie inne kombinacje (np inny typ gaznika) to juz jakies autorskie przeróbki poprzednich właścicieli auta
: 20 sty 2009, 15:33
autor: Jamszoł
Wymieniasz przewody ok a świeczki ?
: 20 sty 2009, 22:10
autor: gracurulezzz
To może dodam coś i ja.W moim Escorcie jest podobnie,tylko że podobne objawy zaczynają występować po przejechaniu ok. 20-30 km.Na początku jest ok.czy na zimnym czy ciepłym silniku,tak samo czy obroty są niskie czy wysokie.Więc po przejechaniu kawałka drogi najpierw zaczął chodzić jak traktor (charakterystyczne cykanie popychaczy w CVH zmieniło się w "walenie"), a po chwili zaczął szarpać i przerywać jakby coś go dusiło (jakby nie palił na wszystkie cylindry). Sprawdziłem świecie i przewody WN. Iskra przeskakuje dobrze, nie ucieka bokiem. Świece motorcraft wymieniane jakieś 7 miesięcy temu, przewody WN wymieniane w listopadzie '08 na Bosch Silicone Power. Jak na razie stało mi się to 3 razy. Nie wiem jak jest teraz, bo nie miałem dłuższej trasy. Co to może być?

Zapomniałem dodać że jak zaczęło go dusić to tracił moc(o ile w przypadku 1.4 CFI można mówić o jakiejś mocy

)
: 20 sty 2009, 22:16
autor: Yagr
Mam jedną hipotezę...
Objawy które opisałes przypominają efekt jaki jest po resecie kompa... Może odpowiedzialny za podtrzymanie pamieci bezpiecznik lub skrzynka bezpieczników to padaka i po prostu ECU ci sie zawsze resetuje i tych pierwszych 20 km potrzebuje do zaprogramowania? Mało prawdopodobne ale zawsze jakiś trop...
: 20 sty 2009, 22:29
autor: monets
hmm
kable wymienione swieczki tez .... jedna rurka walnieta i odbija mi w gaznik ... wyciagne 4 fajke icyka jak zly .... moze walek moze zawor ... badz konstruktor wie co moze ktos tak mial pisac

: 20 sty 2009, 23:13
autor: gracurulezzz
Dzięki Yagr może być i to.Obczaje jutro który to bezpiecznik i go wymienię,pojeżdżę i zobaczymy co będzie.