nie można przełączyć na gaz
Moderator: Moderatorzy
nie można przełączyć na gaz
Witam, dawno mnie tu nie było (jak dotad escorcik smigal bez problemow)
Mam holenderska instalacje i problem, bo zwykle na przelaczniku benzyna-gaz swiecila mi sie dioda (czerwona gdy smigal na benzynie, zielona gdy na gazie) - no ale swiecic przestala a razem z tym nie moge juz przelaczyc na gaz (samochod zapalam na benzynie)
Myslalem ze powodem moglo byc oderwanie jakiegos przewodu (np od masy z tylu przy butli bo ostatnio narzeczona tak rypnela klapa ze prawie szyba wypadla - padniete silowniki) no ale wszystko z tylu w porzadku - nic luzem nie wisi
dlatego prosze o pomoc, moze ktos mial kiedys podobnie
Mam holenderska instalacje i problem, bo zwykle na przelaczniku benzyna-gaz swiecila mi sie dioda (czerwona gdy smigal na benzynie, zielona gdy na gazie) - no ale swiecic przestala a razem z tym nie moge juz przelaczyc na gaz (samochod zapalam na benzynie)
Myslalem ze powodem moglo byc oderwanie jakiegos przewodu (np od masy z tylu przy butli bo ostatnio narzeczona tak rypnela klapa ze prawie szyba wypadla - padniete silowniki) no ale wszystko z tylu w porzadku - nic luzem nie wisi
dlatego prosze o pomoc, moze ktos mial kiedys podobnie
- cidzej
- Posty: 11735
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
moze raczej przepalil ci sie bezpiecnzik pod maską przy sterowniku centralki
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ale ani jedna ani druga nie świecą czy tylko zielona od gazu? Ja jak miałem Peugeota to miałem podobną sytuację o okazało się że instalacja była tak sprytna że kontrolka nie wskazywała położenia przełącznika tylko ustawienie elektrozaworu i ... nie zapała mi się zielona bo faktycznie nie przełączał na gaz bo padł elektrozawór. Jeżeli nie świecą ci obie to tak jak wspomniał cidzej, pewnie bezpiecznik szlag trafił, ale jak świeci od benzyny to może to wyglądać tak jak u mnie było.nowyescort pisze:czerwona gdy smigal na benzynie, zielona gdy na gazie) - no ale swiecic przestala
- Yagr
- Posty: 14518
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
... i jeszcze sprawdź wtyczkę do komputerka gazowego - często styki w niej śniedzieją - kontakt w sprayu i bedzie o.k, druga sprawa to brak masy na elektrozaworach
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
nowyescort, jesli nie bezpiecznik to mogl ci walnac sterownik od gazu ,zalatw jakis sterownik najlepiej pojedz do gazownika moze bedzie mnial na podmianke to podlorzy i bedzie wiadomo,centralke od gazu tez nalezalo by podmienic tylko niestety nie chce cie zmartwic ale do holendra to zazwyczaj gazownicy nie maja czesci na podmiane
Dzieki wszystkim za rady i sorki ze tak rzadko jestem na forum ale czasu malo. Dopiero dzisiaj znalazlem troche czasu zeby pogrzebac przy aucie - bezpiecznik rzeczywiscie jest pod bezpiecznikami w srodku samochodu ale caly jest - problem polega na tym ze na bezpiecznik wchodzi przewod odprowadzony z grubego czerwonego (+) a przewod od bezpiecznika idzie dalej ale nie wiem gdzie bo oderwal sie skads - szukalem ze 2 godziny ale nie doszedlem skad tak ze w wolnym czasie jeszcze raz bede musial poszperac
Odświeżę temat, żeby nie zakładać nowego...
Ok tygodnia auto stało nie ruszane i dziś pojawił się problem z przełączeniem na lpg. W aucie mam sterownik BingoM i centralke z dwoma diodami: jedna to rezerwa (czerwona, z resztą nie działa już od dawna) a druga zielona, która działała w ten sposób:
jak sie nie pali - benzyna
mruga - benzyna z przełączeniem na lpg przy 2000obr
pali sie ciągle - LPG
No i teraz wsiadam do auta najpierw sama benzyna (dioda zgaszona), silnik sie zagrzał. to przełączam na gaz - dioda mruga, przekraczam 2000 obr słychać "cyknięcie przełączenia na gaz" ale auto dalej jedzie na benzynie, dioda gaśnie i potem po ok 3 sekundach od zgaśnięcia jeszcze raz mrugnie... i tyle
Ok tygodnia auto stało nie ruszane i dziś pojawił się problem z przełączeniem na lpg. W aucie mam sterownik BingoM i centralke z dwoma diodami: jedna to rezerwa (czerwona, z resztą nie działa już od dawna) a druga zielona, która działała w ten sposób:
jak sie nie pali - benzyna
mruga - benzyna z przełączeniem na lpg przy 2000obr
pali sie ciągle - LPG
No i teraz wsiadam do auta najpierw sama benzyna (dioda zgaszona), silnik sie zagrzał. to przełączam na gaz - dioda mruga, przekraczam 2000 obr słychać "cyknięcie przełączenia na gaz" ale auto dalej jedzie na benzynie, dioda gaśnie i potem po ok 3 sekundach od zgaśnięcia jeszcze raz mrugnie... i tyle
- Yagr
- Posty: 14518
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
WieSiu chyba bingo użytkował to może co poradzi W mojej ocenie możesz miec styki na kostece sterownika albo elektrozaworów niekontaktujące lub bardziej prozaiczna przyczyna - zapchany filterek gazu
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"