elipsy? czy tradycyjne 16cm?
Moderator: Moderatorzy
no to glosniczki 16cm w standardowych otworach z tyłu zamontowane
niebawem wstawie fotorelacje z produkcji wlasnych, autorskich przejsciowek 5"x7" 160mm
pytanie za 100 pkt:
czy to normalne, ze podczas dosc glosnego sluchania muzyki (4x160mm + para tweeterkow) przygasa mi oswietlenie kabiny, oczywiscie w rytm niskich tonow??? zauwazylem takie zachowanie testujac dzis na parkingu caly zestaw
niebawem wstawie fotorelacje z produkcji wlasnych, autorskich przejsciowek 5"x7" 160mm
pytanie za 100 pkt:
czy to normalne, ze podczas dosc glosnego sluchania muzyki (4x160mm + para tweeterkow) przygasa mi oswietlenie kabiny, oczywiscie w rytm niskich tonow??? zauwazylem takie zachowanie testujac dzis na parkingu caly zestaw
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
To jest normalne - jak najbardziej.
Policz ile watów mają wszystkie głoniki + ile pobiera samo radio , nie wiem czy jest jeszcze jakiś wzmak ? ale nawet bez niego - jak dodasz i podzielisz przez 12V to otrzymasz prąd jaki połyka Twoje audio czyli wynik w amperach.
Jak byś zrobił na ful to w kilka godzin wydoisz całe aku
Policz ile watów mają wszystkie głoniki + ile pobiera samo radio , nie wiem czy jest jeszcze jakiś wzmak ? ale nawet bez niego - jak dodasz i podzielisz przez 12V to otrzymasz prąd jaki połyka Twoje audio czyli wynik w amperach.
Jak byś zrobił na ful to w kilka godzin wydoisz całe aku
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Ja sobie dudnię przeważnie pod domem z 2 godziny jak sprzątam i myję furkę, a mam wzmaka ponad 200W + sub + 4 głośniki i puki co nie miałem problemu z odpaleniem.bogdanatorx pisze:dlatego nie słuchajcie długo muzy na wyłaczonym silniku. Ja tak kiedys zrobiłem i musiałem prąd w wiadrze pozyczać bo odpalić nie mogłem
Oczywiście też mi przygasa podświetlenie.
wszystkie glosniki maja po 50W znamionowej (4szt), radio ile pobiera - nie wiem, nie mam przy sobie instrukcji. w kazdym razie w teorii ma po 52W/kanał (wyjscie). zadnego wzmacniacza nie mam, wszystko podpiete bezposrednio pod radio (sony bt2500)
powiedzcie mi po co stosuje sie kondensatory??
powiedzcie mi po co stosuje sie kondensatory??
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
wedlug mnie to dziwne, jesli w standardzie sa 4 glosniki i powiedzmy radio fabryczne o mocy 10w rms x 4, to te twoje nowe radio ma ok. 20w rms x 4, jak dla mnie duza roznica to nie jest i na zapalonym silniku nic mrygac nie powinno, chyba ze masz zimne luty gdzies
mi przy 2 glosnikach 80w rms (wzmak ma 2x100w rms), nic nie mryga, tzn. jesli wlacze dodatkowo dmuchawe na 3-4 poziom i przeciwmglowe przednie i swiatlo w kabinie z przodu i z tylu to swiatla mijania troszeczke przygasaja w rytm basu ale malo zauwazalne
mi przy 2 glosnikach 80w rms (wzmak ma 2x100w rms), nic nie mryga, tzn. jesli wlacze dodatkowo dmuchawe na 3-4 poziom i przeciwmglowe przednie i swiatlo w kabinie z przodu i z tylu to swiatla mijania troszeczke przygasaja w rytm basu ale malo zauwazalne
Ford Mondeo MKIII '02 3.0 V6 ST220 LPG
xxx Fiat Brava SX '99 1.2 16v 82KM LPG
xxx Ford Escort '92 1.6 16v 90KM PB
xxx Fiat Brava SX '99 1.2 16v 82KM LPG
xxx Ford Escort '92 1.6 16v 90KM PB
- cidzej
- Posty: 11735
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
4x52W (4x27W RMS) to obstawiam, ze radio Sony .... pobor pradu max 10A (taki siedzi bezpiecznik w Soniaczach) nie uprawnia do przygasania podswietlenia nawet na postoju. nie wiem jak masz podlaczone zasilanie do radia ale wlasciwym by bylo puszczenie kabli bezposrednio od akumulatora (a nie ze skrzynki bezpiecznikow czy jak niektorzy np od gniazda zapalniczki) - nie ma prawa wtedy przygasać
problemem moze byc tez slaby akumulator jezeli nie jest prawidlowo doladowywany
u mnie w esie brzdąkał Blaupunkt 4x40W (4x19W RMS) + Skrzynia zasilana z Alpine (1x80W RMS) - wszystko na grubych kablach bezpośrednio od akumulatora) i potrafiło grać 2-3 godz bez żadnego mrugania i auto tez bez problemów kręciło potem (akumulator 37Ah z reala - jakies Silver coś produkcji ZAP Piastów)
problemem moze byc tez slaby akumulator jezeli nie jest prawidlowo doladowywany
u mnie w esie brzdąkał Blaupunkt 4x40W (4x19W RMS) + Skrzynia zasilana z Alpine (1x80W RMS) - wszystko na grubych kablach bezpośrednio od akumulatora) i potrafiło grać 2-3 godz bez żadnego mrugania i auto tez bez problemów kręciło potem (akumulator 37Ah z reala - jakies Silver coś produkcji ZAP Piastów)
Ostatnio zmieniony 20 sty 2009, 09:04 przez cidzej, łącznie zmieniany 1 raz.
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Pewnikiem elektrolityczne - tak zwane elektrolity ?siutek pisze:powiedzcie mi po co stosuje sie kondensatory??
Dla dwóch powodów - po pierwsze pięknie odseparowują zakłucenia sieciowe . po drugie w najwyższym punkcie poboru mocy oddają nagromadzoną energię.
Co do migania światełek - czy radio masz podłączone bezpośrednio do aku czy pod instalację w aucie - jeśli pod instalacje , to się z zasilaniem przepnij pod aku.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
dodam jeszcze ze kondensator przydatny jest dopiero od 500w rms, chodz najwazniejsze sa kable, a jak pociagniesz kable zasilajace z aku do radia to moznabyloby dac odpowiedni bezpiecznik do kabla
Ford Mondeo MKIII '02 3.0 V6 ST220 LPG
xxx Fiat Brava SX '99 1.2 16v 82KM LPG
xxx Ford Escort '92 1.6 16v 90KM PB
xxx Fiat Brava SX '99 1.2 16v 82KM LPG
xxx Ford Escort '92 1.6 16v 90KM PB
dobra chlopaki, to jak tak juz rozmawiamy... kable o jakim przekroju bylyby najlepsze do podpiecia radia bezposrednio pod aku? i o jakim bezpieczniku rozmawiamy? 10A? taki jak jest przy radiu?
zastanawiam sie jeszcze czy montowac tweeterki z tylu, i na chwile obecna jestem za tym rozwiazaniem, a co Wy o tym myslicie?
zastanawiam sie jeszcze czy montowac tweeterki z tylu, i na chwile obecna jestem za tym rozwiazaniem, a co Wy o tym myslicie?
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
- cidzej
- Posty: 11735
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
ja użyłem do zasilania kabli o fi 4mm, bezpiecznik w radiu 10A, na kablu niech będzie 15A
tweetery mialem i z przodu i z tylu i gralo to bardzo fajnie, zarowno dla kierowcy i pasazera z przodu jak i z tylu
tweetery mialem i z przodu i z tylu i gralo to bardzo fajnie, zarowno dla kierowcy i pasazera z przodu jak i z tylu
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415