wymiana zaworu bocznikowego powietrza zwanego---

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

no doobrze, to skoro twierdzisz, ze to nie jest normalne to szukaj powodu. powodzenia :)

ja tam podtrzymanie obrotow (utrzymywanie podniesionych obrotow na luzie do czasu zatrzymania sie auta) widzialem we wszystkich autach jakich do tej pory jezdzilem różnych marek i producentow. sam mam w tej chwili auta dwoch ronych marek i podtrzymanie obrotow jest w obu. ale widocznie ja mam cos nie tak ... moj brat, ojciec, tesc, szwagier rowniez ....
Awatar użytkownika
Gelo-LBN
Posty: 187
Rejestracja: 12 paź 2007, 18:41
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Gelo-LBN »

no ja nie neguje podtrzymania obrotów podczas jazdy lub toczenia się auta, ale uwierz mi, że jeździłem już różnymi autami różnych marek i te zachowanie nie jest normalne.
jak podczas postoju dodam gazu i wkręcę go tak na 4 tys, to powinien płynnie zejść do obrotów normalnych, a u mnie zawiesza się na 1500 i od tego 1500 do normalnych zchodzi dużo wolniej, dla tego szukam jakiejś tego przyczyny,
cidzej a u Ciebie też taka sytuacja występuje??
bo jak już wcześniej pisałem sprawdzałem w innym escorcie i tam obroty zchodziły płynnie

Poza tym zauważyłem, że na biegu jałowym trzyma mi obroty lekko podwyższone nie 8500-900 tylko tak 950 pod 1000
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

u mojego brata tez tak jest w 1.6 (ja mam 1.4) - ponoc cos tam sie da skorygowaC TAKIM GRZYBKIEM NA SAMYM SILNICZKU KROKOWYM, ALE JESZCZE NIE MIialem okazji tego zweryfikowac (sory za caps, ale nie mam czasu poprawiac :P )
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
Gelo-LBN
Posty: 187
Rejestracja: 12 paź 2007, 18:41
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Gelo-LBN »

No i sprawa rozwiązana ...
...winna okazała się przepustnica, którą ostatnio czyściłem, prawdopodobnie ma już zbyt duże luzy i po czyszczeniu, szczeliny które wcześniej były zatkane tym syfem co się przez lata zebrał zaczęły puszczać za dużo powietrza. Na szczęście znalazłem podobny temat na innym forum co skłoniło mnie do zakupu i teraz wszystko chodzi w porządku a obroty ładnie i płynnie zchodzą do 850-900.

Jak y ktoś chciał poczytać to zamieszczam Link
ODPOWIEDZ