Strona 1 z 1

1.8 TD różnica?

: 04 lis 2008, 00:01
autor: neosystem
na spocie stwierdziliśmy razem z kupcem iż, mamy te same silniki, kupiec ma dodatkowo klimę i ot różnica... kto wie?

: 04 lis 2008, 11:15
autor: Mrowa
ta i odwrotnie macie zalozone pokrywki od plynu do spryskiwaczy ;P

: 04 lis 2008, 19:17
autor: kupiec
no właśnie neo to jest to . a my godzine dumamy co jest nie tak :mrgreen:
ale i tak czekamy na wasze opnie jaka jest różnica w sterowaniu wolnymi obrotami zimnego silnikaw naszych silnikach. ja mam tzw elektozawór podciśnienia wolnych obrotów i jest on widoczny a u neo ? jest ale schowany czy jest coś innego? i teraz już wiem dlaczego zawsze w skleie pytają o nr nadwozia bo niby te same roczniki i silniki a jednak inne.

: 04 lis 2008, 19:56
autor: timo
Ja mam tak jak pan kupiec to coś :mrgreen:

: 04 lis 2008, 20:11
autor: kupiec
a działa ci to dziadostwo?

: 04 lis 2008, 20:43
autor: timo
Mialem swego czasu takie objawy ze obroty po wrzuceniu na luz niespadaly do tych 850-900 obr/min tylko trzymaly na 1100-1200 obr/min!Powodem tego mogl byc albo ten jakis tam elektrozawor albo jakis tam czujnik temperatury czy cos tam,cos tam!Ale chwile tak pojezdzilem i ustapilo same!Chyba wystraszylo sie wizyty u mechanika i sie naprawilo ;)

: 05 lis 2008, 00:46
autor: WieSiu
ja mam taki jak neosystem nawet kolor taki sam :D u mnie to elektrowazor recylkulacji spalin (tak sie dowiedzialem, mam tez katalizator - sprawdz kupiec czy tez masz katalizator). A Ty Kupiec masz takie cos jak markko mial w swoim dieslu 60KM. U mnie podnoszenie obrotow odbywa sie przez linke termiczna, ktora co prawda nie dziala,ale to w niczym nie przeszkadza, w zaleznosci od temp. plynu chlodzacego przy termostacie ciagnie ciegno na pompie (dziala mi to w 1.8 70KM w vanie)