1.8 TD różnica?
Moderator: Moderatorzy
1.8 TD różnica?
na spocie stwierdziliśmy razem z kupcem iż, mamy te same silniki, kupiec ma dodatkowo klimę i ot różnica... kto wie?
- kupiec
- Posty: 12701
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
no właśnie neo to jest to . a my godzine dumamy co jest nie tak
ale i tak czekamy na wasze opnie jaka jest różnica w sterowaniu wolnymi obrotami zimnego silnikaw naszych silnikach. ja mam tzw elektozawór podciśnienia wolnych obrotów i jest on widoczny a u neo ? jest ale schowany czy jest coś innego? i teraz już wiem dlaczego zawsze w skleie pytają o nr nadwozia bo niby te same roczniki i silniki a jednak inne.
ale i tak czekamy na wasze opnie jaka jest różnica w sterowaniu wolnymi obrotami zimnego silnikaw naszych silnikach. ja mam tzw elektozawór podciśnienia wolnych obrotów i jest on widoczny a u neo ? jest ale schowany czy jest coś innego? i teraz już wiem dlaczego zawsze w skleie pytają o nr nadwozia bo niby te same roczniki i silniki a jednak inne.
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Mialem swego czasu takie objawy ze obroty po wrzuceniu na luz niespadaly do tych 850-900 obr/min tylko trzymaly na 1100-1200 obr/min!Powodem tego mogl byc albo ten jakis tam elektrozawor albo jakis tam czujnik temperatury czy cos tam,cos tam!Ale chwile tak pojezdzilem i ustapilo same!Chyba wystraszylo sie wizyty u mechanika i sie naprawilo
- WieSiu
- Posty: 23264
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
ja mam taki jak neosystem nawet kolor taki sam u mnie to elektrowazor recylkulacji spalin (tak sie dowiedzialem, mam tez katalizator - sprawdz kupiec czy tez masz katalizator). A Ty Kupiec masz takie cos jak markko mial w swoim dieslu 60KM. U mnie podnoszenie obrotow odbywa sie przez linke termiczna, ktora co prawda nie dziala,ale to w niczym nie przeszkadza, w zaleznosci od temp. plynu chlodzacego przy termostacie ciagnie ciegno na pompie (dziala mi to w 1.8 70KM w vanie)
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982