Strona 1 z 3
obniżenie mk7
: 03 wrz 2008, 23:31
autor: ThundeR
jak wygląda sprawa obniżenia eskorta mk7?
chodzi mi raczej o jakiś lajtowy kit -40/-40 w miarę komfortowy bo druga taczka nie jest mi potrzebna. co najlepiej polecacie jakieś skrócone amorki i sprężyny ewentualnie sprężyny i jak zachowywać się będzie auto na tym
: 03 wrz 2008, 23:50
autor: Tigerbart
powiem tak:
sprężyny -40mm/40mm jak i -40mm/60mm lub -60mm/-60mm są w tej samej cenie i to jest 300 - 330zł
amorki polecam gazowe np. Bilstein ale nie utwardzające, gdyż sprężyny utwardzą ci auto o jakieś 30% i już odczujesz to napewno. Koszt 800 - 900zł
Jeśli nie masz kombi to polecam gwintowane zawieszenie np Koni - koszt ok 6000zł
Jeśli kupisz obniżające sprężyny i do tego sportowe gazowe amortyzatory to będziesz czuł każdego peta na drodze, a tego chyba nie chcesz co...
Do tego szerokie kapcie i rozpórka na kielichy.
: 03 wrz 2008, 23:56
autor: ThundeR
Bartek T. pisze:Jeśli nie masz kombi to polecam gwintowane zawieszenie np Koni - koszt ok 6000zł

już wolałbym kupić KW Variant 2 albo 3 niż Koni jeżdżę już na takim rok czasu i każdą małą dziurkę czuć, dlatego wolałbym coś miękkiego/komfortowego obniżającego max o -40/-40
i tu żadnych szerokich kapci, nisko profilowych opon i rozpórek nie będzie. może kiedyś zagoszczą jakieś aluski 13" albo 14" z wąską oponą jak naleśnik
: 03 wrz 2008, 23:58
autor: Tigerbart
no to kup amorki gazowe + sprężyny i masz pożądany efekt.
: 18 wrz 2008, 23:03
autor: kupiec
a pytanie odwrotne - jak podnieś przód? mój zdeżak przedni to tragedia!!!
: 19 wrz 2008, 00:10
autor: Tigerbart
zapakuj 2 płyty chodnikowe do bagażnika

: 19 wrz 2008, 08:16
autor: lordpablo
ja mam u siebie, co prawda nie w kombi ale jednak sprężyny Eibacha obniżone o 30mm +amory gazowe, i jest twardo, czasem nawet zbyt twardo, ale to jest cena więszej stabilności auta
: 19 wrz 2008, 09:03
autor: kupiec
: 19 wrz 2008, 09:04
autor: lordpablo
na zlocie wszystko jest mozłiwe, także nie obiecuj

: 19 wrz 2008, 09:32
autor: kupiec
taaa... zlot

nie kop leżącego

: 19 wrz 2008, 20:51
autor: Jamszoł
Ja podniosłem kombiaka poprzez założenie większych kół z 13 na 14 i sama opona ze 165 na 170 - to wystarczyło , żeby większość krawężników przejechać.
Re: obniżenie mk7
: 19 wrz 2008, 22:48
autor: Tfaruk
ThundeR pisze:jak wygląda sprawa obniżenia eskorta mk7?
chodzi mi raczej o jakiś lajtowy kit -40/-40 w miarę komfortowy bo druga taczka nie jest mi potrzebna. co najlepiej polecacie jakieś skrócone amorki i sprężyny ewentualnie sprężyny i jak zachowywać się będzie auto na tym
Jak chcesz to mam do sprzedania zestaw sprężyn obniżający Escorta o -30/-30. Zestaw został mi po sprzedaży Escorta. Sprężyny są w bardzo dobrym stanie. Cena 100 zł.
: 19 wrz 2008, 22:52
autor: Rob
Zeby sie nie wciskac to jak ThundeR, nie będzie zainteresowany to ja chętnie
: 20 wrz 2008, 00:00
autor: Tigerbart
lordpablo pisze:na zlocie wszystko jest mozłiwe, także nie obiecuj

co wy robicie na tych zlotach?

: 20 wrz 2008, 01:27
autor: ThundeR
ja już jakiś czas temu kupiłem sprężyny obniżające -40/-40 jakieś noname bo to tylko auto do jazdy codziennej.