koncowka drazka
Moderator: Moderatorzy
- WieSiu
- Posty: 23264
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
bronx, poki śruba ta pionowa w zwrotnicy sie nie zaklinuje to calosc bedzie sie okrecac.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
WieSiu, wiem , to nie jest obracająca się gałka, ale ewidentnie płyniecie gwintu.
Montowałem końcówkę tak:
wkładam gałke z otwór, dociskam górną część gałki brechą i zaczynam nakręcać nakrętkę. W momencie kiedy zaczynam czuć opór na nakrętce, zabieram brechę i dokręcam... no i właśnie teraz kręcę i czuję że gałka się nie obraca a zaczyna płynąć gwint ....
w życiu nie przypuszczałem że będę miał taki problem z zakręceniem nakrętki .....
Montowałem końcówkę tak:
wkładam gałke z otwór, dociskam górną część gałki brechą i zaczynam nakręcać nakrętkę. W momencie kiedy zaczynam czuć opór na nakrętce, zabieram brechę i dokręcam... no i właśnie teraz kręcę i czuję że gałka się nie obraca a zaczyna płynąć gwint ....
w życiu nie przypuszczałem że będę miał taki problem z zakręceniem nakrętki .....
- WieSiu
- Posty: 23264
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
bronx, to jakas masakra,ze to sie przekreca, normalnie jakbys mial na nakretce plastikowy gwint i wszystko wyglada na nieuszkodzone ? na starej nakretce probowales ?
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- kupiec
- Posty: 12701
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
a gwint ta gałce masz dobry? może to wina gwintu co jest na gałce? źle nagwintowane i przez to pieprzy nakrętki
ja zmieniałem jesienią końcówki drążków i nie miałem żadnych problemów z dokręcaniem
ja zmieniałem jesienią końcówki drążków i nie miałem żadnych problemów z dokręcaniem
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
- WieSiu
- Posty: 23264
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
bronx, jak nie zauwaza wady na niej,to pewnie nie przyjma kiedys na swiecy zaplonowej mialem taki ciekawy gwint,ze w pierwszym momencie nie bylo widac ze jest uszkodzony, po przygladnieciu sie wyszlo ze gwint owszem jest,ale nie ma kształtu sprezyny,a kształt pierscieni ulozonych kolejno po sobie.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Dlaczego po reklamacji?
Skoro sprzedali mi część złej jakości która uszkodziła sie w sposób nie pozwalający jej zdemontować to co innego można było zrobić? Producent dostarcza gałkę z nakrętka i on dostarczył wadliwy element który spowodował uszkodzenie.
Poniżej zdjęcia ale jakoś nie wyszły za dobrze
Skoro sprzedali mi część złej jakości która uszkodziła sie w sposób nie pozwalający jej zdemontować to co innego można było zrobić? Producent dostarcza gałkę z nakrętka i on dostarczył wadliwy element który spowodował uszkodzenie.
Poniżej zdjęcia ale jakoś nie wyszły za dobrze
- kupiec
- Posty: 12701
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
to tylko moje zdanie, a patrząc na zdjęcia to mogą powiedzieć że montaż był zły
kiedyś reklamowałem sworzeń do mk4 i zażądali rachunku z warsztatu bo producent stwierdził że źle zamontowałem, nie miałem więc kupiłem nowy
mam nadzieje że tobie się uda i nie daj się, walcz o swoje
kiedyś reklamowałem sworzeń do mk4 i zażądali rachunku z warsztatu bo producent stwierdził że źle zamontowałem, nie miałem więc kupiłem nowy
mam nadzieje że tobie się uda i nie daj się, walcz o swoje
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Yagr, kiedyś przy Maluchu ukręciłem gwint na piaście ; szpilkę koła przy Jelczu , więc dla mnie to nie nowość , że coś może się ukręcić
Ciekawe czy koledze wymienili tą nakrętkę
bronx, dobrze wyczyść gwint na śrubie - bo pozostałości nakrętki pewnie tam zostały ( między rowkami gwinta )
Ciekawe czy koledze wymienili tą nakrętkę
bronx, dobrze wyczyść gwint na śrubie - bo pozostałości nakrętki pewnie tam zostały ( między rowkami gwinta )
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Hej poszla na reklamacje, w sklepie przyjeli ja bez problemu, za 14 dni bede znal werdykt.
Dzis przykrecilem juz kolejna koncowke ale tez jakos dziwnie to szlo. na wszelki wypadek zakontrowalem nakretke druga nakretka aby sie nie odkrecilo
Juz wiem co było przyczyną, ukręcenie pierwszej nakrętki i prawie drugiej....
Nakrecajac nakrętkę stosowałem klucz oczkowy z grzechotką, i nakręcałem ja bardzo szybko aż zrobiła sie ciepła... bardzo no i to musiało osłabić gwint. Po wystudzeniu nakrętki bez problemu, dało się ją dokręcić do oporu - także czasami warto powoli
Dzis przykrecilem juz kolejna koncowke ale tez jakos dziwnie to szlo. na wszelki wypadek zakontrowalem nakretke druga nakretka aby sie nie odkrecilo
Juz wiem co było przyczyną, ukręcenie pierwszej nakrętki i prawie drugiej....
Nakrecajac nakrętkę stosowałem klucz oczkowy z grzechotką, i nakręcałem ja bardzo szybko aż zrobiła sie ciepła... bardzo no i to musiało osłabić gwint. Po wystudzeniu nakrętki bez problemu, dało się ją dokręcić do oporu - także czasami warto powoli
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Jak już to nie jest to bezpośrednia przyczynabronx pisze:nakręcałem ja bardzo szybko aż zrobiła sie ciepła... bardzo no i to musiało osłabić gwint.
Gorąca nakrętka , rozszerza się .
Gwint zrobił się luźny i go ścięło
Chociaż ? nie jestem tego pewny - nie raz dokręcałem pneumatykiem a tam to dopiero są obroty i jakoś się nic nie ukręcało
Po prostu zapodali złe nakrętki - zbyt miętkie
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]