problem z zespolonym przełącznikiem ...
Moderator: Moderatorzy
- WieSiu
- Posty: 23278
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Arcadio, ja rozebralem i zlozylem kilka z powodzeniem,ale przyznaje ze nie mialem jeszcze okazji rozkladac rzeczy najtrudniejszej,czyli samych manetek (np. wlacznika swiatel)
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Gajek, ale spróbuj tę blaszkę odgiąć bez wyciągania zespolonego. Przycisk od pompki wraz z regulacją czasową można wyciągnąć z manetki trzeba tylko troszkę pociągnąć i wygląda to tak
Zdjęcie oczywiście nie jest moje tylko zapożyczone od Muzzyego. Tu jest wprawdzie manetka od świateł, ale zasada dla obu jest identyczna.
Poza tym proponuję dogłębne przeglądnięcie tematu który mi bardzo pomógł http://fordescort.pl/forum/viewtopic.php?t=1201
Zdjęcie oczywiście nie jest moje tylko zapożyczone od Muzzyego. Tu jest wprawdzie manetka od świateł, ale zasada dla obu jest identyczna.
Poza tym proponuję dogłębne przeglądnięcie tematu który mi bardzo pomógł http://fordescort.pl/forum/viewtopic.php?t=1201
- Załączniki
-
- !zespolony_ 016_07.jpg (36.16 KiB) Przejrzano 7384 razy
- Yagr
- Posty: 14521
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Gajek, chyba że masz starszy model przełącznika - tam tak łatwo nie wyjdzie bo jest zabezpieczony bolcem z boku Na tej fotce wyżej jest manetka z Mk7 W Mk5 manetka ma takie zabezpieczenie: http://fordescort.pl/forum/download.php?id=12232 Nie pamiętam czy na drugiej manetce też takie było...
Ostatnio zmieniony 29 sty 2011, 16:00 przez Yagr, łącznie zmieniany 1 raz.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- Yagr
- Posty: 14521
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
morgon, może ktoś już wymieniał Przez moje ręce przewinęły się dwa rodzaje zespolonych a "studiując temat" znalazłem przynajmniej jeszcze jeden inny Napisałem że z Mk5 i Mk7 bo akurat takie miałem i takie były między nimi różnice, ale mozliwe że to miejsce produkcji definiuje jaki zespolony jest w essie? Nie wiem, w każdym bądź razie jaki by nie był to da sie rozebrac, naprawić i złożyc
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Mam właśnie przed sobą zespolony. Był już rozbierany (widać ślady walki). Zaraz biorę się za rozbieranie. Na pewno jest oryginalny. Ja mam MK 5 i mam nadzieje, że łatwo rozbiorę ten pstryczek od spryskiwaczy.
[ Dodano: Sob 29 Sty, 2011 ]
Rozebrałem zespolony, ale sobie go tak naprawiłem, że nie działają kierunki. A spryskiwacze jak nie działały tak nie działają. Co mogłem źle zrobić przy kierunkach? Będę musiał kupić sobie zespolony, pytanie czy nowy czy używany?
[ Dodano: Nie 30 Sty, 2011 ]
Okazało się, że jedna wsuwka od przerywacza kierunków wygieła się i tylko dwie nóżki łączyły się i dlatego nie działały kierunki. Teraz jest ok. Ale spryski nie działają, sprawdzałem zespolony brata u siebie i też nic nie działa, czyli zespolony jest dobry. Teraz już nie wiem czego mam szukać
[ Dodano: Pon 31 Sty, 2011 ]
Pomożecie?
[ Dodano: Sob 29 Sty, 2011 ]
Rozebrałem zespolony, ale sobie go tak naprawiłem, że nie działają kierunki. A spryskiwacze jak nie działały tak nie działają. Co mogłem źle zrobić przy kierunkach? Będę musiał kupić sobie zespolony, pytanie czy nowy czy używany?
[ Dodano: Nie 30 Sty, 2011 ]
Okazało się, że jedna wsuwka od przerywacza kierunków wygieła się i tylko dwie nóżki łączyły się i dlatego nie działały kierunki. Teraz jest ok. Ale spryski nie działają, sprawdzałem zespolony brata u siebie i też nic nie działa, czyli zespolony jest dobry. Teraz już nie wiem czego mam szukać
[ Dodano: Pon 31 Sty, 2011 ]
Pomożecie?
W esince pojawił się nowy problem z przeklętym zespolonym
Jak daję migacza w lewo lub w prawo to zamiast migać robi brzęczenie coś jak TRYYYYYYY. Początkowo myślałem że to trąbka spod zderzaka ale jednak to nie trąbka bo dalej brzęczy. Odłączyłem masę (minus) z trąbki. Po drugie żona na dworze nie słyszała hałasu lecz hałas pochodzi ze środka. Brzęczy czarny przekaźnik na zespolonym. Co mam z tym problemem zrobić ??
Zamiennikowy zespolony ma 2 latka. Kurcze oryginalny zepsuty jest u teściów więc nie mam jak podmienić przekaźnik
Zamieszczam filmik i obejrzyjcie... http://www.youtube.com/watch?v=1qmUBdr1Yt0
Jak daję migacza w lewo lub w prawo to zamiast migać robi brzęczenie coś jak TRYYYYYYY. Początkowo myślałem że to trąbka spod zderzaka ale jednak to nie trąbka bo dalej brzęczy. Odłączyłem masę (minus) z trąbki. Po drugie żona na dworze nie słyszała hałasu lecz hałas pochodzi ze środka. Brzęczy czarny przekaźnik na zespolonym. Co mam z tym problemem zrobić ??
Zamiennikowy zespolony ma 2 latka. Kurcze oryginalny zepsuty jest u teściów więc nie mam jak podmienić przekaźnik
Zamieszczam filmik i obejrzyjcie... http://www.youtube.com/watch?v=1qmUBdr1Yt0
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
ewidentnie cos się dzieje z przekaźnikiem - możliwe , że dało by sie go jeszcze reanimować ale to trzeba go rozbebeszyć
Dobrze by było mieć na podmianę drugi
Nie masz gdzieś tam koło siebie szrota ?
potrzebne Ci takie coś - http://allegro.pl/przekaznik-kierunkows ... 68422.html
Dobrze by było mieć na podmianę drugi
Nie masz gdzieś tam koło siebie szrota ?
potrzebne Ci takie coś - http://allegro.pl/przekaznik-kierunkows ... 68422.html
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]