Podsuncie pomysł na tuning wizualny mojego Escorcika
Moderator: Moderatorzy
Nie polecałbym zmiany lusterek na te z MKVII. Te w starszych wersjach są (przynajmniej na oko) dużo większe, więc jest lepsza widoczność, a te w mk VII poza tym nie powalają wyglądem.
Ja polecam przede wszystkim założyć fajną felgę - auto już inaczej będzie wyglądało.
Jak chcesz glebę, mam sprężyny obniżające do sprzedania. Kupiłem Essa obniżonego, i później zmieniłem sprężyny na normalne, a te zostały....
Ja polecam przede wszystkim założyć fajną felgę - auto już inaczej będzie wyglądało.
Jak chcesz glebę, mam sprężyny obniżające do sprzedania. Kupiłem Essa obniżonego, i później zmieniłem sprężyny na normalne, a te zostały....
- Intruder D1
- Posty: 156
- Rejestracja: 13 sty 2008, 08:50
- Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki
- Kontakt:
Wiesz co nie wiem dokładnie o ile, bo nie mierzyłem - znacznie obniżone było. Myślę, że mogło to być -30. Co do sprężyn nie wiem jakiej były marki, ale są w bardzo dobrym stanie i myślę, że będziesz zadowolony, bo nie chcę za nie dużo. Ja zmieniłem na normalne, bo postawiłem na komfort, ale prowadziło się auto cudownie w zakrętach Wysyłam zdjęcia jak wyglądało auto z glebowane, a jak bez gleby wygląda - sam oceń.
- Intruder D1
- Posty: 156
- Rejestracja: 13 sty 2008, 08:50
- Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki
- Kontakt:
Masz tu podgląd na lusterka z MK7, progi z RS i gładkie zderzaki w MK5.
www.VolvoTech.pl ---Elektromechanik---
- Intruder D1
- Posty: 156
- Rejestracja: 13 sty 2008, 08:50
- Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki
- Kontakt:
- Yagr
- Posty: 14517
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
do wygładzania najlepiej użyć plastiku i to najlepiej o tym samym składzie co zderzak (np. z jakiegoś potrzaskanego). Lutujesz to lutownicą w zapychasz wszelkie otwory. Mozna użyc też takiej spec. opalarki/lutownicy która daje bardzo kierunkowy strumieć gorącego powietrza, ale to sprzęt specjalistyczny i nieczęsto spotykany w prywatnych rękach. Inny wariant to zgrzewarka na plastikowe pręty. Nigdy nie wiem jak sie to fachowo nazywa od tyłu włazi w to pręt plastiku a przez rozgrzewająca sie głowiczkę z przodu wyciska sie plastik juz w stanie półpłynnym. Niezaleznie którą z metod wybierzesz to potem trzeba ten plastik wyrównać i przejechac papierem ściernym do uzyskania odpowiedniej gładkości a dalej to juz tak jak przy lakierowaniu zwykłych zderzaków.A tak w ogóle to jaka szpachle najlepiej użyć do wygładzenia zderzaków? Są jakieś specjalne?
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"