jak polepszyć hamulce w escorcie cabrio
Moderator: Moderatorzy
- iglaxr3i
- Posty: 887
- Rejestracja: 17 lut 2009, 16:55
- Lokalizacja: Kozin
- Pojemność: 2800
- Rocznik: 1992
- Generacja: MK5
- Nadwozie: Hatchback
bzdura ,wystarczy odkrecic bebny z piastami i wkrecic tarczo bebeny z piastami na stara belke.Jamszoł pisze:Najprościej - cała belka
Roztaw srub i nitów jest ten sam ,róznica to linka od recznego .
Przerabiałem to wiem ,kazda belka tylna w essie do mk6 jest taka sam jesli chodzi o 3 i 5 drzwiówki.Tzn. 3 do 5 nie pasuje ,3 do 3 tak.
Pamietajcie ze dojda wam wieksze koszty eksploatacyjne czyli inne tarcze ,i okładziny te juz ciezko dostac ,problem moze byc tez przy wymianie zuzytych tłoczków.
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Jamszoł pisze:Najprościej - cała belka
Nie byłem pewien co do rozstawu śrub i proszę na mnie tu nie krzyczećiglaxr3i pisze:bzdura
Kacperek się spytał tak :
Podłączę się do tematu. Czy dużym problemem jest przekładka tarcz tylnych z RS'a w miejsce bębnów?
Więc jak to się ma do twojej wypowiedzi
Pokaż mi 5D RS-a - orginalnego - nie modzonegoiglaxr3i pisze:kazda belka tylna w essie do mk6 jest taka sam jesli chodzi o 3 i 5 drzwiówki.Tzn. 3 do 5 nie pasuje ,3 do 3 tak.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]