Strona 1 z 1
Katastrofa..kokpit
: 08 maja 2008, 09:14
autor: Bosaczek55
Witam !!! zabralem sie wczoraj do wymiany kokpitu z mk6 na mk7 ale mam duzy problem z predkosciomierzem mianowicie zbyt mocno pociagnalem i wyrwalem linke pancerz zostal ale calą linke mozna wyciagnac ...co zrobic ?? prosze o szybką pomoc...
ps. jescze jedno odkrecilem cala kierownice z calym tym walkiem..i chyba zle zrobilem

bo teraz jak przykrecilem wszystko na maksa dodam ze nie bylo jeden srobki to dokrecilem ..ale kierownica leciutko tj lata w lewo i prawo i slychac takie stukanie.. nie wiem czy juz wczesniej bylo to slychac czy tylko teraz jak ruszylem to zaczelo...
prosze o pomoc
: 08 maja 2008, 09:39
autor: emceha
Bosaczek55 pisze:wyrwalem linke pancerz zostal ale calą linke mozna wyciagnac ...co zrobic ??
Wymienić na inną bo z tą juz nic nie zrobisz
A z kierą Ci nie omogę bo nie rozkręcałem tego nigdy

: 08 maja 2008, 10:01
autor: Bosaczek55
dobra trudno...a jak ja wyjac i wsadzic nowa ?
: 08 maja 2008, 10:26
autor: emceha
Odkręcasz stary pancerz od skrzyni, od licznika masz już wyrwaną więc nie ma problemu, wyciągasz całość a potem musisz przepleść nową. Lepiej zrobić to od strony komory silnika

: 08 maja 2008, 11:34
autor: Bosaczek55
a teraz mam jeszcze jeden problem bo nie wiem jak podlaczyc zegary od mk 7 bo tam jest na 2 kostki a ja mam jedna jak ja przerobic...
aha zobacze ale ta linka jest urwana chyba przy skrzyni juz nie mowie o pancerzu ...bo przy zegarach ma takie kwadratowe zakonczenie ale jak ja ciagnalem przez pancerz od skrzyni to w kabine ja wycignalem i byl tylko taki jakby sznurek...

: 08 maja 2008, 11:38
autor: Bosaczek55
aha i jeszcze jedno czy dalo by rade np przeciagnac nowy pancerz i linke za pomoca tego starego zeby np przywiazac sznurkiem i ciagnac...
[ Komentarz dodany przez: leszek: Czw 08 Maj, 2008 ]
kolego !!
edytuj posty!! nie pisz jednego pod drugim !!!
: 08 maja 2008, 11:41
autor: emceha
Musisz pokombinować

Pewnie można.
: 08 maja 2008, 12:23
autor: Bosaczek55
ale co z tym licznikiem ?? help jak to przerobic ??
: 08 maja 2008, 19:21
autor: WieSiu
Bosaczek55, tej lince nic nie bedzie, nie boj sie, ja mialem tak samo w cabrio, sciagnalem zegary i linka zostala w liczniku, a pancesz odpadl

Przy zakladaniu musisz tylko pamietac, zeby odlaczyc linke przy skrzyni biegow, wtedy wkladasz linke do licznika (sama linke), a potem nakladasz pancerz na licznik i nastepnie wkladasz wszystko w skrzynie i po problemie. A same zegary musisz przerobic, juz gdzies mowilem ze trzeba wszystkie kostki zmienic. Bierzesz miernik w reke i sprawdzasz ktory kabelek odpowiada jakiemu w nowym liczniku
: 09 maja 2008, 21:48
autor: Bosaczek55
aha a ona na koncu nie powinna miec zadnego zakonczenia ?? bo u mnie wyglada to jak kawalek jakiegos sznurka co sie odpala kosiarke

od strony licznika jest jakas koncowka wiec ok ale czy do skrzyni nie powinna tez jakas wchodzic ??
korcze no pobawilbym sie z tym licznikiem ale przydaly by mi sie 2 kostki do tamtego licznika najlepiej z kawaleczkami kabli bo tak zawsze lepiej sie brac a niestety gosc od ktorego kupilem deske nie mial takowych...i jak narazie woze sie bez licznika

udalo mi sie przekladke zrobic w 12 godzin jak myslicie to dlugo czy krotko....oczywiscie od wjazdu do wyjazdu z garazu tyle minelo

: 10 maja 2008, 09:44
autor: WieSiu
czas Twojej pracy jest wg mnie w normie

Tyle to powinno zajac komus kto tego nie robil jeszcze. A co do samej linki,to linka jak ja od strony zegarow wepchasz tak jak powinna byc,to z drugiej strony przy skrzyni powinna bardzo podobnie wygladac. Tam teoretycznie jakis haczyk jest,zeby ta linka nie latala, Tobie udalo sie go wyrwac,stad Twoje pytania o linke. Ale bez tego haczyka/blokady tez dziala

Mi od 2-3 tygodni dziala doskonale
: 10 maja 2008, 12:44
autor: Bosaczek55
heh dobra biore sie za robote

zobaczymy czy da rade to zrobic jak skoncze to napisze co i jak
no miales racje zrobilem tak i okazuje sie ze hula bez wymiany linki wielkie dzieki dobrze ze nie kupilem
