Strona 1 z 2
Sprężyny tył - do właścicieli rs'ów
: 08 maja 2008, 01:43
autor: nonam
Mam pewne wątpliwości co do tylnych sprężyn zawieszenia w moim pocisku. Otóż po podniesieniu auta na podnośniku/lewarku, tak, że tył oderwie mi się od ziemi sprężyny są luźne i swobodnie wychodzą z gniazd i latają sobie góra/dół. Moje pytanie czy tak powinno być ? Wydaje mi się że sprężyna nie powinna wylatywać, możecie podpowiedzieć jaką długość mają fabryczne spręzynki ? Bo nie wiem czy to ruszać, czy poprzedni właściciel coś nakombinował i w tej kwestii

: 08 maja 2008, 22:17
autor: deathrider_85
Albo masz sportowe sprężyny, albo jakiś Ynteligentny inaczej obciął im jeden, albo dwa zwoje. Chyba, że w wersji xr3i/RS są fabrycznie krótsze amorki (chyba troszkę są), a ktoś jak je zmieniał, to założył standardowe, bo tańsze były.
: 08 maja 2008, 22:34
autor: lordpablo
ja mam na tyle spręzyny od Rs'a i wiem że są krótsze od normalnych
: 09 maja 2008, 09:56
autor: orion
lordpablo pisze:ja mam na tyle spręzyny od Rs'a i wiem że są krótsze od normalnych
Paweł ty masz eibacha czyli obniżające i dlatego u Ciebie tak się dzieje
ja rozbierałem cały zawias w rs i wiem, że seryjne sprężyny w rs nie powinny się zachowywać tak jak pisze
nonam, , wiec tak jak pisze
deathrider_85, albo są jakieś obniżające albo ktoś skrócił
: 09 maja 2008, 11:41
autor: nonam
Tak pomyślałem że może ktoś założył amona tyle od np. 1.6 (o ile są dłuższe w ogóle) a sprężyna została ta co była i może dlatego tak się zachowuje, w każdym razie trzeba będzie to zrobić, bo mi

siedzi niżej niż przód i beznadziejnie to wygląda

: 09 maja 2008, 11:48
autor: orion
trzeba obniżyć przód

: 09 maja 2008, 11:49
autor: emceha
nonam pisze:Tak pomyślałem że może ktoś założył amona tyle od np. 1.6 (o ile są dłuższe w ogóle) a sprężyna została
Nie ma opcji żeby RS miał krótsze tłoczysko amorka. Ma takie samo moim zdaniem. Ja stawiam na obcięte springi z tyłu

: 09 maja 2008, 11:52
autor: orion
ZAWIESZENIE W RS NIE JEST NIŻSZE NIŻ W ZWYKŁYM ESCORCIE, jest tylko twardsze
: 09 maja 2008, 12:07
autor: emceha
orioninblue pisze:ZAWIESZENIE W RS NIE JEST NIŻSZE NIŻ W ZWYKŁYM ESCORCIE, jest tylko twardsze
Podziękował za wsparcie

: 09 maja 2008, 12:59
autor: orion
a proszę Cię bardzo

: 09 maja 2008, 18:33
autor: Jamszoł
Sprężyny nie są cięte - są w całości.
Możliwe , że ktoś rzeczywiście dobrał jakieś inne amory.
: 09 maja 2008, 19:02
autor: nonam
Mniejsza co tam jest namotane, trzeba będzie albo wymienić na serie, albo obniżyć całość

: 09 maja 2008, 19:33
autor: deathrider_85
Jeśli chcesz, to mam prawie nówki sportowe żółte springi, których nie założyłem

.
Jeździły z Bilsteinami B6 w RS'ie (przez bardzo krótki okres), a ja zamontowałem sobie same amorki, bo auta nie chciałem obniżać.
: 09 maja 2008, 20:30
autor: orion
deathrider_85, masz na myśli przód czy tył i za ile i foto poproszę
: 10 maja 2008, 09:11
autor: nonam
orioninblue, to dla mnie ma te springi

Hehe
