Wolnossący Td(70km 97)

Moderator: Moderatorzy

grzegorz79

Post autor: grzegorz79 »

Regulacja dawki w pompie to niestety zadanie dla pompiarza.Dawkę reguluje się w środku pompy i przy użyciu jakiś tam fachowych sprzętów do pomiaru dawki.Niestety do regulacji trzeba pompe wyciągnąć z samochodu.Mnie cała impreza wyszła 280zł.Ale żałuję że dopiero teraz to zrobiłem.
neosystem

Post autor: neosystem »

no i ja też będę musiał sobie coś takiego zrobić...

grzegorz79, a co dużo lepiej chodzi..?
grzegorz79

Post autor: grzegorz79 »

Dla mnie różnica jest spora-lepiej ciągnie,poprawiła się elastyczność,no i w końcu pięknie odpala(a ja już myślałem,że fordowski diesel tak nie potrafi).Spalanie nie powinno wzrosnąć(jeszcze sprawdzam),bo nie muszę juz jeździć z gazem w podłodze.
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

grzegorz79, to z niecierpliwoscia czekam na wyniki spalania i koniecznie napisz w jakich warunkach i przy jakiej jezdzie
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
grzegorz79

Post autor: grzegorz79 »

Witam!Przeprowadzilem pierwszy test spalania-metoda-zalanie po korek,wyjechanie kilometrów i tankowanie po korek.
Po przejechaniu 210km("trasy"po 12km w jedną stronę,jazda do sklepu ok.2km,plus hol seata ibizy 15km) spalanie wyszło na poziomie 6,81l/100km.Jazda normalna-bez szaleństw,ale i nie po "emerycku".Jak dla mnie to nie jest źle.Nie ma chyba większej różnicy niż przed podkręceniem dawki.Sprawdzę jescze po przejechaniu większej ilości km w lepszych warunkach.Pozdrawiam.
Kolejny plus w końcu udało mi się rozbujać essiego do prędkości maksymalnej podanej przez producenta -160km/h licznikowe.Przed regulacją nie przekraczał 150km/h.Test 2-przejechane 470km-80% trasa(w odcinkach po ok 50km w jedną stronę) wyszło spalanie na poziomie 6,0l-jeszcze nigdy odkąd go mam i mieżyłem spalanie nie wyszło mi tak mało.
grzegorz79

Post autor: grzegorz79 »

Test 3.Przejechane 551 w warunkach typowych dla mnie-24km do pracy,sporo po 12km,trochę po60km w jedną stronę-spalanie wyszło 6,12l/100km.Rewelacja,wcześniej było ok.6,5.Reasumując po podkręceniu pali mniej niż wcześniej nie wspominając,że lepiej się jeździ.DZIĘKI ZA ZAINTERESOWANIE.
ODPOWIEDZ