Wiedzialem ze bedziesz pierwszym ktory sie odezwie.WieSiu pisze:tez mnie to martwi kiedys te rajdowe auta robily na mnie wieksze wrazenie niz terazniejsze,wlasnie przez ten kształt. Bo teraz to wszystko takie stylistycznie "idealne" ze az zygac sie powoli chce. Na rajdzie powinno byc meskie auto a nie jakies urokliwe kobiece nadwozie.Arcadio pisze:gdzie są te kwadratowe kształty nadwozia
Duzej predkosci nie mial to raz.
dwa czyli przy 4x4 lepiej blokowac kola niz puscic gaz i skrecic. Aha stary to super.
Rozklad 50x50 wiec puszczajac ladnie gaz hamujesz 4 kolami rowno i do tego mozesz skrecac. Ale WEDLUG CIEBIE lepiej zablokowac. SZAKUNEK
Zreszta sam sie clarcson przyznal i dobrze tez o tym wie ze zrobil najwiekszy kardynalny blad czyli zblokowal kola.
Ja tam mistrzem swiata nei jestem ale troche sobie smigamy i mimo tego ze scorpio od 85r ma seryjne abs montowany , to 2 dni temu jechalem bez absu bo wtyczka sie wysypala , i jakos w momencie gwaltownego hamownia jak zblokowalem kola i odpuscilem hamulec.
A co ma potwor do tego to nie wiem , czuje ze polonezem by rownie to samo zrobil.
Wiec ogolnie stary przypalzuj troche bo w kazdym temacie jest Ciebie sporo i 3/4 jest zamykane przez Twoj oftop.