Wszyscy trąbią o RS2000 czy XR bla bla bla, a ja wole RS200
Moderator: Moderatorzy
Wszyscy trąbią o RS2000 czy XR bla bla bla, a ja wole RS200
Wg mnie to prawie Escort , ale niech będzie "inny model Forda"
Ładniutki jest no nie...
FORD RS200 EVO 1985 600PS
A tu jego szlachetny rys historyczny :
Historia RS200 EVO
Wszystkie wasze RSy czy XRy sie chowają mwuhauahauhahaah
Ładniutki jest no nie...
FORD RS200 EVO 1985 600PS
A tu jego szlachetny rys historyczny :
Historia RS200 EVO
Wszystkie wasze RSy czy XRy sie chowają mwuhauahauhahaah
Jest: Civic Sedan 6Gen VTi
Były: MKV RS2000, MKVI CLX 1.6 16v, MKIV Ghia 1.4 '89, MKIV XR3i '90 1.6 KE-Jetronic
Były: MKV RS2000, MKVI CLX 1.6 16v, MKIV Ghia 1.4 '89, MKIV XR3i '90 1.6 KE-Jetronic
Klamki wenętrzne ze Sierry MK1 i tylne lampy też ze Sierrki. Bardziej jak Sierra niż jak Escort
www.VolvoTech.pl ---Elektromechanik---
Szkoda że FIA zakazała wyścigów w grupie B...
Ale odjazd. Parametry z F1 włożone w auta rajdowe. Moce rzędu +400ps , lekkie budy z włókna, brak kontroli trakcji, i innych wspomagaczy. 100% mocy i 100% umiejętności kierowców.
Niestety z powodu 100% głupoty ludzi przychodzących oglądać te rajdy (Słynny rajd portugalii, gdzie RS200 zaorał 30 osób, zabił 3) nie możemy już ich podziwiać..
Ale odjazd. Parametry z F1 włożone w auta rajdowe. Moce rzędu +400ps , lekkie budy z włókna, brak kontroli trakcji, i innych wspomagaczy. 100% mocy i 100% umiejętności kierowców.
Niestety z powodu 100% głupoty ludzi przychodzących oglądać te rajdy (Słynny rajd portugalii, gdzie RS200 zaorał 30 osób, zabił 3) nie możemy już ich podziwiać..
Jest: Civic Sedan 6Gen VTi
Były: MKV RS2000, MKVI CLX 1.6 16v, MKIV Ghia 1.4 '89, MKIV XR3i '90 1.6 KE-Jetronic
Były: MKV RS2000, MKVI CLX 1.6 16v, MKIV Ghia 1.4 '89, MKIV XR3i '90 1.6 KE-Jetronic
Bo trzeba mieć trochę wyobraźni Jak widzę np w Tychach na KJS-ie ludzi którzy stają na szycie zakrętu zaraz za taśmami a za nimi stoi dupne drzewo to mnie ciary przechodząVen pisze:Niestety z powodu 100% głupoty ludzi przychodzących oglądać te rajdy (Słynny rajd portugalii, gdzie RS200 zaorał 30 osób, zabił 3) nie możemy już ich podziwiać..
To jest oficjalny powód...kierowcy giną do dzisiaj (na szczescie o wiele rzadziej dzieki postepowi techniki)
Co do prawdziwego nie wiadomo, zdania są podzielone..
Problem był taki że nie dało się upilnować gapiów w rajdach (głównie w południowych, np w Rajdzie Portugalii, gdzie popularność motosportu była ogromna, przychodziły tysiące kibiców), organizatorzy sobie notorycznie nie radzili, a kierowcy bali się jezdzic (jeden kierowca opowiadal jak znajdowal regularnie uciete kawalki palcow we wlotach powietrza swojego wozu - gapie wylazili z tlumu i wyciagali rece by dotknac jego auta lecacego na pelnym gazie 30cm od nich )
A po wypadku RS200 w Portugalii, spowodowanego przez "kibiców" ktorzy wyszli de facto ze swojej strefy na droge - i to na łuku, kierowca RS-a ktory tez zgninał, próbowal ratowac ich wykonujac manewr ale bylo za szybko i za pozno. Po tym wydarzeniu zszokowani kierowcy odmawiali startów mowiac ze nie chca na kazdym odcinku specjalnym ryzykowac zabiciem kilku czy kilkunastu osób dlatego ze organizatorzy nie potrafią ich upilnować, a oni beda musieli z tym żyć. Nie dziwie im sie.
Wg mnie i wielu innych osób, dlatego skończyła się grupa B. A szkoda bo to był szczyt motosportu i szczyt umiejętności kierowców. Ugrzecznione WRC z ~250PS to już nie to samo.
Co do prawdziwego nie wiadomo, zdania są podzielone..
Problem był taki że nie dało się upilnować gapiów w rajdach (głównie w południowych, np w Rajdzie Portugalii, gdzie popularność motosportu była ogromna, przychodziły tysiące kibiców), organizatorzy sobie notorycznie nie radzili, a kierowcy bali się jezdzic (jeden kierowca opowiadal jak znajdowal regularnie uciete kawalki palcow we wlotach powietrza swojego wozu - gapie wylazili z tlumu i wyciagali rece by dotknac jego auta lecacego na pelnym gazie 30cm od nich )
A po wypadku RS200 w Portugalii, spowodowanego przez "kibiców" ktorzy wyszli de facto ze swojej strefy na droge - i to na łuku, kierowca RS-a ktory tez zgninał, próbowal ratowac ich wykonujac manewr ale bylo za szybko i za pozno. Po tym wydarzeniu zszokowani kierowcy odmawiali startów mowiac ze nie chca na kazdym odcinku specjalnym ryzykowac zabiciem kilku czy kilkunastu osób dlatego ze organizatorzy nie potrafią ich upilnować, a oni beda musieli z tym żyć. Nie dziwie im sie.
Wg mnie i wielu innych osób, dlatego skończyła się grupa B. A szkoda bo to był szczyt motosportu i szczyt umiejętności kierowców. Ugrzecznione WRC z ~250PS to już nie to samo.
Jest: Civic Sedan 6Gen VTi
Były: MKV RS2000, MKVI CLX 1.6 16v, MKIV Ghia 1.4 '89, MKIV XR3i '90 1.6 KE-Jetronic
Były: MKV RS2000, MKVI CLX 1.6 16v, MKIV Ghia 1.4 '89, MKIV XR3i '90 1.6 KE-Jetronic
- Yagr
- Posty: 14521
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
w grupie b były dopuszczone 4x4 np. kultowe audi quatro, peugeot 205 T16, lancia delta S4...deathrider_85 pisze:przez stosowanie tylnego napędu
[ Komentarz dodany przez: MARKKO: Czw 03 Kwi, 2008 ]
no i RS 200
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"