Strona 1 z 4

Wszyscy trąbią o RS2000 czy XR bla bla bla, a ja wole RS200

: 01 kwie 2008, 11:48
autor: Ven
Wg mnie to prawie Escort :grin: , ale niech będzie "inny model Forda"

Ładniutki jest no nie... :razz:

FORD RS200 EVO 1985 600PS :-D

A tu jego szlachetny rys historyczny :
Historia RS200 EVO

Wszystkie wasze RSy czy XRy sie chowają mwuhauahauhahaah :twisted: :twisted: :twisted:

: 01 kwie 2008, 12:07
autor: orion
Ven pisze:Wszystkie wasze RSy czy XRy sie chowają mwuhauahauhahaah :twisted: :twisted: :twisted:
zgadza się tylko życzę Ci żeby było Cię stać na rs200 i mieć na tyle umiejętności żeby go nie rozbić :razz: :razz: :razz:

: 01 kwie 2008, 18:05
autor: Yagr
XR'ki sobie bardzo dobrze radzą! zwłaszcza XR6 Turbo albo XR8 :mrgreen: :mrgreen:

: 01 kwie 2008, 20:10
autor: KuRowSKi
Klamki wenętrzne ze Sierry MK1 i tylne lampy też ze Sierrki. Bardziej jak Sierra niż jak Escort :razz:

: 01 kwie 2008, 21:58
autor: deathrider_85
W Top Gear facet go nie opanował i pole zaliczył :).

: 02 kwie 2008, 00:00
autor: Rob
słynna grupa B . Moc , moc , moc .... własciwosci jezdne na dalszy plan ... tylko osiagi sie liczyły ... i tylko garstka ludzi która potrafiła tymi potworami jeżdzic i zdobywac tytuły ...

: 02 kwie 2008, 09:39
autor: Ven
Szkoda że FIA zakazała wyścigów w grupie B...

Ale odjazd. Parametry z F1 włożone w auta rajdowe. Moce rzędu +400ps , lekkie budy z włókna, brak kontroli trakcji, i innych wspomagaczy. 100% mocy i 100% umiejętności kierowców.

Niestety z powodu 100% głupoty ludzi przychodzących oglądać te rajdy (Słynny rajd portugalii, gdzie RS200 zaorał 30 osób, zabił 3) nie możemy już ich podziwiać.. :sad:

: 02 kwie 2008, 10:38
autor: emceha
Ven pisze:Niestety z powodu 100% głupoty ludzi przychodzących oglądać te rajdy (Słynny rajd portugalii, gdzie RS200 zaorał 30 osób, zabił 3) nie możemy już ich podziwiać..
Bo trzeba mieć trochę wyobraźni ;) Jak widzę np w Tychach na KJS-ie ludzi którzy stają na szycie zakrętu zaraz za taśmami a za nimi stoi dupne drzewo to mnie ciary przechodzą :???:

: 02 kwie 2008, 17:24
autor: Yagr
emceha pisze:za nimi stoi dupne drzewo to mnie ciary przechodzą
właśnie, zupełnie bez wyobraźni to drzewo, tak sobie stanąć na zakręcie ;)

: 02 kwie 2008, 18:01
autor: deathrider_85
Przecież FIA zabroniło tych wyścigów z powodu tego, że samochody były zbyt niebezpieczne dla kierowców, a nie idiotów wbiegających pod koła samochodom.

: 02 kwie 2008, 23:29
autor: Ven
To jest oficjalny powód...kierowcy giną do dzisiaj (na szczescie o wiele rzadziej dzieki postepowi techniki)

Co do prawdziwego nie wiadomo, zdania są podzielone..

Problem był taki że nie dało się upilnować gapiów w rajdach (głównie w południowych, np w Rajdzie Portugalii, gdzie popularność motosportu była ogromna, przychodziły tysiące kibiców), organizatorzy sobie notorycznie nie radzili, a kierowcy bali się jezdzic (jeden kierowca opowiadal jak znajdowal regularnie uciete kawalki palcow we wlotach powietrza swojego wozu - gapie wylazili z tlumu i wyciagali rece by dotknac jego auta lecacego na pelnym gazie 30cm od nich :!: )

A po wypadku RS200 w Portugalii, spowodowanego przez "kibiców" ktorzy wyszli de facto ze swojej strefy na droge - i to na łuku, kierowca RS-a ktory tez zgninał, próbowal ratowac ich wykonujac manewr ale bylo za szybko i za pozno. Po tym wydarzeniu zszokowani kierowcy odmawiali startów mowiac ze nie chca na kazdym odcinku specjalnym ryzykowac zabiciem kilku czy kilkunastu osób dlatego ze organizatorzy nie potrafią ich upilnować, a oni beda musieli z tym żyć. Nie dziwie im sie.

Wg mnie i wielu innych osób, dlatego skończyła się grupa B. A szkoda bo to był szczyt motosportu i szczyt umiejętności kierowców. Ugrzecznione WRC z ~250PS to już nie to samo. :-|

: 02 kwie 2008, 23:35
autor: deathrider_85
Klasa B była z założenia bardzo niebezpieczne i przez stosowanie tylnego napędu bardzo widowiskowa. Między innymi dlatego te wyścigi były tak popularne. Teraz, żeby wykręcić niezły wynik trzeba jeździć "czysto", dlatego jazda nie jest tak widowiskowa.

: 02 kwie 2008, 23:47
autor: MARKKO
Ven pisze:Ugrzecznione WRC z ~250PS
dokładnie 300

: 03 kwie 2008, 00:01
autor: Yagr
deathrider_85 pisze:przez stosowanie tylnego napędu
w grupie b były dopuszczone 4x4 np. kultowe audi quatro, peugeot 205 T16, lancia delta S4...

[ Komentarz dodany przez: MARKKO: Czw 03 Kwi, 2008 ]
no i RS 200

: 03 kwie 2008, 00:06
autor: Rob
Yagr pisze:w grupie b były dopuszczone 4x4 np. kultowe audi quatro, peugeot 205 T16, lancia delta S4...
Oczywiscie tylko trakcją przypominały i to bardzo tylno napędówki ...