1.8D nie odpala po nocce- dlaczego??
Moderator: Moderatorzy
1.8D nie odpala po nocce- dlaczego??
Witam!
nie caly miesiac temu stalem sie "szczesliwym" posiadaczem escorta 1.8d z 93r
i mam z nim maly problemik
gdy autko postoi przez ok 10godzin to mam problem z odpaleniem
odpala dopiero po ok 10 minutah walki
gdy postal nie uzywany przez ok 3 doby to odpalenie maszyny zajelo mi cos kolo 1 godziny i przy uzyciu dwuch akumulatorow
dodam ze wymienilem swiece na nowe i przeczyscilem styki na przewodzie doprowadzajacym prad do swiec
autko gdy juz odpali daje srednia chmure dymu koloru szarego i przez chwile dymi tez w tym kolorze
dodam jeszcze ze w pracy mam duzo postojow i krotkich przejazdow autko stoi czasem 5min a czasem 3 godziny i odpala za pierwszym razem
Tylko po nocy mam taki problem
Czy mial ktos z was cos podobnego?
nie caly miesiac temu stalem sie "szczesliwym" posiadaczem escorta 1.8d z 93r
i mam z nim maly problemik
gdy autko postoi przez ok 10godzin to mam problem z odpaleniem
odpala dopiero po ok 10 minutah walki
gdy postal nie uzywany przez ok 3 doby to odpalenie maszyny zajelo mi cos kolo 1 godziny i przy uzyciu dwuch akumulatorow
dodam ze wymienilem swiece na nowe i przeczyscilem styki na przewodzie doprowadzajacym prad do swiec
autko gdy juz odpali daje srednia chmure dymu koloru szarego i przez chwile dymi tez w tym kolorze
dodam jeszcze ze w pracy mam duzo postojow i krotkich przejazdow autko stoi czasem 5min a czasem 3 godziny i odpala za pierwszym razem
Tylko po nocy mam taki problem
Czy mial ktos z was cos podobnego?
- kupiec
- Posty: 12701
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
no witam w klubie... braku kompresji!!!!!
do mojego 96r to pierścienie, uszczelniacze, uszczelka pod głowice i takie tam to 400-500 zeta + robocizna, szlify i takie tam to może nawet 2000 kosztować całość ale może mniej.
wpierw jedź na pomiar kompresji to ok 40-50 zeta
do mojego 96r to pierścienie, uszczelniacze, uszczelka pod głowice i takie tam to 400-500 zeta + robocizna, szlify i takie tam to może nawet 2000 kosztować całość ale może mniej.
wpierw jedź na pomiar kompresji to ok 40-50 zeta
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
- kupiec
- Posty: 12701
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
ups!
może być coś inego. ja pisze co ja mam. jedź na pomiar kompresji i potem będziemy się marteić. a olej zjada ta twoja bryka? jak wyjmiesz bagnet lub odkręcisz korek wlewu oleju to na ciepłym silniku jest "dymek"?
może być coś inego. ja pisze co ja mam. jedź na pomiar kompresji i potem będziemy się marteić. a olej zjada ta twoja bryka? jak wyjmiesz bagnet lub odkręcisz korek wlewu oleju to na ciepłym silniku jest "dymek"?
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
- kupiec
- Posty: 12701
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
po odpaleniu i dodaniu gazu może puścić czarny dymek.jak czarny to przelewa rope ale napisz jeszcze czy jak śmigasz se spokojnie i dodasz gazu to czy po włączeniu turbiny masz małą czy dużą chmure czarnego dymu. jak duża chmura czarnego dymu to przelewa rope i końcówki wtrysków do wymiany. kosz jednej to od 35 zeta do nawet 100 zeta. ja kupiłem po 35 na allegro i są ok.
oj teraz widze że turbo nie masz. ale to rope przelewa.
oj teraz widze że turbo nie masz. ale to rope przelewa.
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
jeszcze pytanko odnosnie napiecia na swiecach
jak zalacze stacyjke wlaczy sie przekaznik to napiecie na swiecach jest ok 9,4V i rosnie w gore az do 10 prawie 11V
dodam ze w tym samym momecie nap na aku z ok 12.5V spada do ok 11V
czy te 9.4V to nie za malo??
Mam jeszcze jedno pytanko
wyczytalem ze w filtrze paliwa wytwarza sie parafina czy to moze byc przyczyna ciezkiego odpalania rano, a przy cieplym silniku bez problemu?
jak zalacze stacyjke wlaczy sie przekaznik to napiecie na swiecach jest ok 9,4V i rosnie w gore az do 10 prawie 11V
dodam ze w tym samym momecie nap na aku z ok 12.5V spada do ok 11V
czy te 9.4V to nie za malo??
Mam jeszcze jedno pytanko
wyczytalem ze w filtrze paliwa wytwarza sie parafina czy to moze byc przyczyna ciezkiego odpalania rano, a przy cieplym silniku bez problemu?
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Nie do końca się wytwarza .jaras231 pisze:wyczytalem ze w filtrze paliwa wytwarza sie parafina
Parafina jest składnikiem ON a jak jest zimno to się wytrąca a filtr to przechwytuje.
Jeśli filtr przechwyci - co kolwiek i się zabrudzi to przestaje przepuszczać paliwo a w tedy pompa wtryskowa się zapowietrzy.
Pamiętaj - zapchany filtr paliwa - zapowietrzony układ paliwowy - zawsze i na 100 %
Z powodu podciśnienia - choć byś miał wszystkie połączenia idealnie skręcone to przy zapchanym filtrze zawsze wciągnie powietrze do układu i nic nie pomogą dodatkowe uszczelnienia.
Rada - kup i wymień filtr paliwa.
To nie duży wydatek , nigdy nie zaszkodzi a może pomoże a jeśli nawet nie to przynajmniej będziesz szukał gdzie indziej.
Np. świece - może już tam sprawdzałeś ale pewnie ich nie wykręcałeś.
Możliwe , że świece grzeją ale nie tam gdzie powinny - nie na koniuszku tylko na śrotku a taka świeca do złom do wymiany .
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Mam rozumieć , że sprawdziłeś , że grzeją i wymieniłeś ?jaras231 pisze:swiece sa nowe sam je wymienialem i wczesniej sprawdzalem nagrzewaja sie cale
Pytanie się samo nasuwa . - czy przekaźnik od świec działa i czy podaje prąd i na jak długo.
Może nie zapodaje prądu a może zbyt krótko go zapodaje - tak , że świece nie zdążą się wystarczająco nagrzać .
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
przekaznik daje prad ale nie wiem czy nie za maly bo spadek napiecia jest az do 9.5v
i powoli rosnie ghrzeja jekies 20sekund
dzis kupilem filtr i wymiwilem
odpalilem pochodzil zgasl
znowu odpalilem pochodzil dodalem gazu i zaczelo cos walic
okazalo sie ze to jeden z zaworow
mam dosc diesla
8.05.2008
koszt naprawy ok1500zl
co mowicie robic czy nie robic sam juz nie wiem
i powoli rosnie ghrzeja jekies 20sekund
dzis kupilem filtr i wymiwilem
odpalilem pochodzil zgasl
znowu odpalilem pochodzil dodalem gazu i zaczelo cos walic
okazalo sie ze to jeden z zaworow
mam dosc diesla
8.05.2008
koszt naprawy ok1500zl
co mowicie robic czy nie robic sam juz nie wiem