PODŚWIETLANIE DESKI I POKRĘTEŁ
Moderator: Moderatorzy
Dokładnie tak jest ale SlaVkoEg na darmo robota bo mozna białe tarcze zamówić z innymi filterkami i wymienic zamiast kombinować z diodamicidzej pisze:od góry skrzyni jest linka
http://moto.allegro.pl/item166568950_bi ... _typy.html
Żeby zjąć linkę powinieneś podnieść maskę i "wcisnąć" ją maksymalnie do srodka samochodu. Potem weź płaski śrubokręt (albo inne narzędzie tego typu) i włóż pod ten plastikowy biały kołnierz (jest to zapezpieczeniue linki przed wypadaniem) i podważ go, a wtedy drugą ręką wyciągniesz linkę bez kłopotu. Najlepiej jest podważać delikatie to zabezpieczenie i w tym samym czasie kręcić linką próbując ją wyciągnąć, wtedy wiesz kiedy zabezpieczenie puściło. No a potem to uż z górki, delikatnie wysunąć zegary przekręcając je na boki (żeby nie urwać włącznika awaryjnych) i gotowe Mam nadzieję że wiesz o czym mówię Daj znać jak tam modyfikacje
Tak wiec bez kanalu sie nie obejdzie z powodu bardzo zlego dostepu do linki i nie da rady jej ze skrzyni z gory odkrecic a sposobem michal0310, tez nie da rady bo linka jest za krotka Narazie beda musialy pozostac podswietlone na zielono, w dodatku przestala mi swiecic jakas zarowka i nic prawie w nocy nie widac
SlaVkoEg, napewno się żle przyłożyłeś albo zły klucz musisz z góry odkręcić tylko się postaraj
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
ARIEL, dobry klucz i w sumie na upartego moze i daloby rade ale... no wlasnie, linka jest tak sztywna ze jej sie nie da obkrecic z gory bo naprawde ciezko, pozatym od tej sruby odchodzi jakis, o ile dobrze pamietam to pomaranczowy kabel ktory jakos na moje oko slabo sie trzyma i nie chce go urwac, tak wiec jak powiedzialem w moim przypadku tylko kanal, a do tego mam ograniczony dostep. Mam jeszcze pytanie: Czy jak wykrece linke obrotomierza ze skrzyni to czy bede musial jakos pozniej ustawiac ten obrotomierz, czy wystarczy tylko wlozyc spowrotem i bedzie wszystko dobrze?
Nie jestem w stanie powiedzieć jak jest u Ciebie SlaVkoEg, w 1.6 ale u mnie linkę od skrzyni odkręca się od góry spod maski i jest do tej śruby otwarty dostęp (klucz 21 i heja ) ale skoro mówisz że u ciebie idzie tam jakiś przewód to pewnie masz inaczej. No chyba że ktoś coś majstrował przy instalacji elektrycznej i masz tam do skrzyni poprostu podciągniętą jakąś "masę". Wtedy pod śrubą będziesz miał tylko "oko" od przewodu. Popróbuj i daj znać jak poszło
SlaVkoEg co prawda mam Mk5 ale mój facet mówi, że wyciągał zegary bez odkręcania linki od skrzyni i robił to bez problemu (chyba ze sa jakieś różnice między Mk5 a Mk6 w tym temacie, jeśli tak, to sorry). Odpinał po prostu przy zegarach. A póżniej to miał taką fazę, że w ciągu tygodnia zegary na stole leżały po kilka razy (bo mu kolor nie pasował) Mówi, żeby wcisnąć linke maksymalnie w stronę zegarów, odłączyć wtyczkę z kabelkami, a później obracając z wyczuciem pancerzem bezpośrednio przy zegarach ciągniesz w stronę silnika. Tylko fakt, że za pierwszym razem potrzeba troszkę cierpliwości. W tym tygodniu mam taki oto kolorek