PODŚWIETLANIE DESKI I POKRĘTEŁ

Znajdziesz tutaj opisy jak krok po kroku zabrac sie do naprawy jakiegos elementu samochodu oraz jak dokonac modyfikacji w swoim Esim

Moderator: Moderatorzy

SlaVkoEg

Post autor: SlaVkoEg »

oczywiscie jest do tego kanal potrzebny... ????
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

wystarczy tylko klucz (chyba 17 czy 19) :) od góry skrzyni jest linka :)
emceha

Post autor: emceha »

cidzej pisze:od góry skrzyni jest linka
Dokładnie tak jest ale SlaVkoEg na darmo robota bo mozna białe tarcze zamówić z innymi filterkami i wymienic zamiast kombinować z diodami

http://moto.allegro.pl/item166568950_bi ... _typy.html
SlaVkoEg

Post autor: SlaVkoEg »

czyli obejdzie sie bez kanalu?? Chcac wyjac zegary chyba cos mi sie odlaczylo bo nie swieci polowa zegarow :/ jak nie trzeba kanalu to jutro odkrece i zobacze co da sie tam zrobic:P

emceha, dzieki za linka ale to i tak nie zmienia faktu ze musze odkrecic ta linke ;)
Majkel

Post autor: Majkel »

Żeby zjąć linkę powinieneś podnieść maskę i "wcisnąć" ją maksymalnie do srodka samochodu. Potem weź płaski śrubokręt (albo inne narzędzie tego typu) i włóż pod ten plastikowy biały kołnierz (jest to zapezpieczeniue linki przed wypadaniem) i podważ go, a wtedy drugą ręką wyciągniesz linkę bez kłopotu. Najlepiej jest podważać delikatie to zabezpieczenie i w tym samym czasie kręcić linką próbując ją wyciągnąć, wtedy wiesz kiedy zabezpieczenie puściło. No a potem to uż z górki, delikatnie wysunąć zegary przekręcając je na boki (żeby nie urwać włącznika awaryjnych) i gotowe :smile: Mam nadzieję że wiesz o czym mówię :smile: Daj znać jak tam modyfikacje :smile:
emceha

Post autor: emceha »

SlaVkoEg pisze:ale to i tak nie zmienia faktu ze musze odkrecic ta linke
No to się zgadza he he ale chodziło mi o kombinowanie z diodami ;) Przy tych gotowych zostają białe żarówy.
SlaVkoEg

Post autor: SlaVkoEg »

Tak wiec bez kanalu sie nie obejdzie z powodu bardzo zlego dostepu do linki i nie da rady jej ze skrzyni z gory odkrecic a sposobem michal0310, tez nie da rady bo linka jest za krotka :/ Narazie beda musialy pozostac podswietlone na zielono, w dodatku przestala mi swiecic jakas zarowka i nic prawie w nocy nie widac :(
Awatar użytkownika
ARIEL
Posty: 1933
Rejestracja: 22 sty 2006, 20:33
Lokalizacja: Rybnik-Śląsk
Kontakt:

Post autor: ARIEL »

SlaVkoEg, napewno się żle przyłożyłeś albo zły klucz musisz z góry odkręcić tylko się postaraj ;)
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO

KONTAKT 604285432



-
SlaVkoEg

Post autor: SlaVkoEg »

ARIEL, dobry klucz i w sumie na upartego moze i daloby rade ale... no wlasnie, linka jest tak sztywna ze jej sie nie da obkrecic z gory bo naprawde ciezko, pozatym od tej sruby odchodzi jakis, o ile dobrze pamietam to pomaranczowy kabel ktory jakos na moje oko slabo sie trzyma i nie chce go urwac, tak wiec jak powiedzialem w moim przypadku tylko kanal, a do tego mam ograniczony dostep. Mam jeszcze pytanie: Czy jak wykrece linke obrotomierza ze skrzyni to czy bede musial jakos pozniej ustawiac ten obrotomierz, czy wystarczy tylko wlozyc spowrotem i bedzie wszystko dobrze?
Majkel

Post autor: Majkel »

SlaVkoEg pisze:jak wykrece linke obrotomierza ze skrzyni to czy bede musial jakos pozniej ustawiac ten obrotomierz, czy wystarczy tylko wlozyc spowrotem i bedzie wszystko dobrze?
Tylko ją wkręcisz spowrotem na miejsce i będzie OK ;)
SlaVkoEg

Post autor: SlaVkoEg »

wiec jak sie pogoda poprawi to sie za to wezme bo znowu u mnie zima zawitala :/ :/
Majkel

Post autor: Majkel »

Nie jestem w stanie powiedzieć jak jest u Ciebie SlaVkoEg, w 1.6 ale u mnie linkę od skrzyni odkręca się od góry spod maski i jest do tej śruby otwarty dostęp (klucz 21 i heja ;) ) ale skoro mówisz że u ciebie idzie tam jakiś przewód to pewnie masz inaczej. No chyba że ktoś coś majstrował przy instalacji elektrycznej i masz tam do skrzyni poprostu podciągniętą jakąś "masę". Wtedy pod śrubą będziesz miał tylko "oko" od przewodu. Popróbuj i daj znać jak poszło ;)
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

SlaVkoEg, to jest linka prędkościomierza, obrotomierz jest elektroniczny

michal0310, najprawdopodobniej nie chodzi o masę tylko czujnik prędkości jazdy, który jest wkręcany pomiędzy skrzynię a linkę prędkościomierza
SlaVkoEg

Post autor: SlaVkoEg »

cidzej, prawdopodobnie tak, zrobie jutro fotke to bedzie bardziej jasne :) Mam nadzieje ze nie zasmiecamy tematu? Wkoncu caly czas to dotyczy podswietlenia zegarow... ??
Dona

Post autor: Dona »

SlaVkoEg co prawda mam Mk5 ale mój facet mówi, że wyciągał zegary bez odkręcania linki od skrzyni i robił to bez problemu (chyba ze sa jakieś różnice między Mk5 a Mk6 w tym temacie, jeśli tak, to sorry). Odpinał po prostu przy zegarach. A póżniej to miał taką fazę, że w ciągu tygodnia zegary na stole leżały po kilka razy (bo mu kolor nie pasował) :mrgreen: Mówi, żeby wcisnąć linke maksymalnie w stronę zegarów, odłączyć wtyczkę z kabelkami, a później obracając z wyczuciem pancerzem bezpośrednio przy zegarach ciągniesz w stronę silnika. Tylko fakt, że za pierwszym razem potrzeba troszkę cierpliwości. W tym tygodniu mam taki oto kolorek :mrgreen:
Załączniki
podswietlenie1.JPG
Zablokowany