Strona 1 z 1

ZA DUZE SPALANIE

: 31 sty 2008, 17:33
autor: ROBERT
KUPILEM ESIA 1.3 Z 92R PALI JAK SMOK 11-12 LITRóW NA SETKE. CO MOZE BYC TEGO POWODEM??? ILE TO AUTKO POWINNO PALIC??

: 31 sty 2008, 17:43
autor: leszek
Po pierwsze nie krzycz !! Nie piszemy dużymi literami.
Po drugie jest zakladka "szukaj" temat poruszany milion razy.

dla przykladu--- http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=2425

: 31 sty 2008, 17:44
autor: lordpablo
ja bym jeszcze dodał, że ta fota powinna być w działe "Nasze auta" a nie w technicznym

[ Komentarz dodany przez: leszek: Czw 31 Sty, 2008 ]
daje czas koledze na przywitanie się :)

: 31 sty 2008, 18:00
autor: ROBERT
W takim razie witam wszystkich i bede starał siw w miare możliwosci poruszac po tych stronach tak jak trzeba ale troche wyrozumiałosci jestem tu nowy.

[ Komentarz dodany przez: leszek: Czw 31 Sty, 2008 ]
dlatego dostałes kredyt zaufania i lagodnie zwrocona uwagę a nie ostrzeżenie.:)

: 31 sty 2008, 18:02
autor: cidzej
jak z silnikiem jst wszystko ok, nie szarpie nie muli obroty ma prawidlowe to na 95% jedz dowarsztatu niech ci sonde lambda sprawdzą

: 31 sty 2008, 19:28
autor: ROBERT
Dzieki za info i jeszcze raz sorki.

: 01 lut 2008, 17:19
autor: ROBERT
Witam. zauwazylem ze jak zagrzeje silnik to skaczaa obroty podiezdza wskaznik na 3000 obr.po chwili spada na 500pare razy a potem ma prawidłowe?? podejzewam kroka . dzieje sie to przy niskiej temperaturze na dworze i przy wysokiej wilgotnosci. czy to moze byc powód takego ogromnego spalania?prosze doradzcie :sad: :sad:

: 01 lut 2008, 18:17
autor: ROBERT
dodaje ze autko na mono wtrysku.

: 01 lut 2008, 18:31
autor: Yagr
ROBERT, po pierwsze to nie pisz posta po poście, w prawym górnym okienku każdego posta jest przycisk edycji i jego używaj do dopisków czy zmian w poście ;)
Falowanie obrotów może byc spowodowane krokowym (tematów o tym znajdziesz dużo) ale za spalanie prędzej będzie odpowiedzialna sonda. Sprawdziłes ją jak ci cidzej radził? Sam krokowy tez może powodować zwiększone spalanie ale wtedy gdy się nie "wyłącza" i cały czas daje "ssanie" a to zauważyłbyś po wyższych obrotach. Z tym falowaniem to posprawdzaj sobie wtyczki i inne łączenia kabli, zakonserwuj jakimś preparatem zabezpieczającym do elektryki (np. ISOL) bo to nie koniecznie musi byc krokowy a mogą kable do niego (wskazuje na to fakt że dzieje ci sie tak przy wysokiej wilgotności)
SPRAWDŹ Tˇ SONDĘ!

: 02 lut 2008, 18:25
autor: ROBERT
Yagr pisze:SPRAWDŹ Tˇ SONDĘ
Witam sonda jest ok, po zagrzaniu silnika i wylaczeniu ssaniaauto traci obroty czasem nawet gasnie . smierdzi potem chwile paliwem. to tak jakby go przylewalo??? :sad:

: 02 lut 2008, 18:33
autor: Jamszoł
Za zalewanie odpowiedzialne są czujniki temperatury wody i powietrza.
Za zaduże spalanie odpowiedziale są też hamulce - może któryś lekko blokuje a Ty nawet o tym nie wiesz - podnieś w chwili wolnej każde kółko do gury i pokręć ręką.

: 02 lut 2008, 18:47
autor: ROBERT
jamszoł pisze:Za zaduże spalanie odpowiedziale są też hamulce
Witaj jak go kupilem to dalem go przejzec tez na warsztat do kolgi i zmienialem opony na zimówki to jedyne co wykrylismy przy tym to prawe tylne łozysko ma minimalny zuzik, ale jeszcze spokojnie mozna jezdzic.podejzewam wine za przepał ponosi chyba zły dobór mieszanki wstzelony w gar.za bogata w paliwo. i taki cyrk sie potem dzieje.

: 03 lut 2008, 20:36
autor: ROBERT
Panowie brakowalo mi przewodu łączacego wlot filtra z niby kolektorem ( podgrzewanie powietrza wchodzacego do filtra) to tez moze byc skutek falowania obrotów???

: 13 lut 2008, 17:33
autor: ROBERT
WITAM. Problem juz rozwiazany. KROCZEK WYMAGAŁ CZYSZCZENIA I TERMOSTAT NA POZOR DOBRY OKAZAL SIE ZA PREDKO PUSZCZAC PRZEZ CO JEZDZILEM CIˇGLE NA WLACZONYM SSANIU. (CIAGLE GO SUSZYLO) W RAZIE PODOBNYCH OBJAWóW POLECAM DOKŁADNIE TO SPRAWDZIC. Pozdrowionka i dzieki za pomoc. :grin: