1) Jeszcze można wrzucić tarcze na tył. Jeśli ma się kasę to nawet o rozmiarze 310mm.yezozwierz pisze:1) Mondeo V6 - aż nadtoMarta Nowak pisze:1.Czym się chcesz wyhamować ?nonam pisze:A ja bym chciał być pionierem i jeśli finanse by mi na to pozwalały to na pewno rs by został ze mną i kombinowałbym żeby z N7A ze 250 KM wykrzesać
2. Co z trakją
3. Masz pomysł (wiadomości ) na temat kompletnego zawieszenia
4. Twoja ,,buda ,, wytrzyma ,, takie obciążenia
5. Jak przeniesiesz moc na koła
W necie jest mnóstwo wiadomości na temat modów N7A
np. TU
Parę profesjonalnych turbo śmiga w kraju , o przeróbkach na 2300 nie wspominając .
2) Trakcja nie jest zła, dobre opony wystarczą, a szperę quaife można spokojnie dostać do MTX75, pod warunkiem że się ma kasę (ale jak się ma tyle żeby wykrzesać 250ps to się ma). A nawet można adaptować skrzynię ze szperą z ERST.
3) Zawias - to już całkiem banał - 3000zł i masz nówencję gwinta.
4) Cóż to za obciążenie - przecież zdrowa buda w pół się nie rozerwie. Stare corsy A śmigają z 3.0V6 i jest dobrze.
5) Skrzynią? Mtx75 to najmocniejsza przednionapędowa skrzynia forda, Focus RS na niej lata...
2) Opony - rozmiar ma znaczenie .
3) Gwint WEITECA jest już za 2,5tyś zł.