Strona 3 z 4

: 28 gru 2007, 16:13
autor: emceha
kazik pisze:za 2 tysie to zrobisz cały dolot i wydech
Wydech z Kwasówki obliczony od nowa pod dane modfikacje silika ;) Na dolot zabraknie.

: 28 gru 2007, 16:19
autor: kazik
to wolał bym nawet dołożyć i mieć lepsze doznania z jazdy do dolot kosztuje jakieś 1,500

: 28 gru 2007, 17:55
autor: Seba
Ja nie mowie,ze nie zrobisz tylko mowie o tym ,zeby zrobic i zeby cos to dalo i mowie na przykladzie RSa gdziie masz juz barana w serii,wieksza srednice rur .
A co do przeniesienia Nm to na pewno sie przeniosa,ale obawiam sie ,ze nie tam gdzie powinny. Ja zalozylem WM sport do swojego bylego RSka po to zeby ryczal i nic po za tym i efektow przybycia mocy nie zauwazylem.
W obecnym mam dedykowanego remusa z koncoweczka wolf i jest dosc cichy,ale czy cos daje?? Nie wiem. Mam tez stozek,ale mysle,ze on osiagi psuje,bo nie jest nawet odseparowany od silnika i nie ciagnie zimnego powietrza ,ale za to ladnie go slychac :)
Do wiosny chce go odseparowac,ale mam jeszcze duzo do zrobienia :)
No i przed wszystkimi modami chce na hamownie pojechac ,zeby zobaczyc co tam w ogole drzemie :)

: 28 gru 2007, 18:29
autor: MARKKO
Seba pisze:Mam tez stozek,
Zapodaj gdzies temat z fotkami jak masz to zrobione u siebie

: 28 gru 2007, 19:01
autor: Seba
Jak zrobie do konca lub foto-relacje z montarzu wraz z odseparowaniem zrobie

: 28 gru 2007, 19:34
autor: MARKKO
to teraz gdzieś zapodaj fotkę jak to wygląda

: 28 gru 2007, 21:08
autor: roy019
tlumik wlasnie doszedl :) myslalem ze bedzie troche mniejszy ale luz Ciekawe jak ja teraz go zaloze... kupilem przejsciowke na 50mm ale nie pasuje do tlumika (jest troche za mala) no ale nic cos wymysle. A co do dyskusji ktora sie bardzo rozwinela to chcialem powiedziec ze mi zalezalo tylko na fajnym nie zaglosnym dzwieku :)

: 29 gru 2007, 08:04
autor: morgon
emceha pisze:Jedyną opcją sprawdzenia czy masz kat czy nie jest pomiar spalin
No i też niekoniecznie wyjdzie. Ostatnio byłem zesrany na przeglądzie bo kata brak a tam analizę spalin mi robi i wyszło ok.

: 29 gru 2007, 18:53
autor: Jamszoł
Było OK bo akurat miałeś gorący silnik i w miarę dobre paliwo.
Nie radzę wjeżdżać na stację na pomiar spalin z zimnym silnikiem i paliwem z jakiejś stacji typu Tesco lub Carfur czy jak mu tam.

: 02 sty 2008, 10:36
autor: emceha
morgon pisze:No i też niekoniecznie wyjdzie. Ostatnio byłem zesrany na przeglądzie bo kata brak a tam analizę spalin mi robi i wyszło ok
Wyszło Ci ok bez kata ;) Są dwa poziomy wartości dla aut z katem i dla aut bez. Dla tych z katem nie powino przekroczyć 2,5 czegoś tam a dla tych bez kata 3,5 czegoś tam :P U mnie wyszło 2,957 ;)

: 25 kwie 2012, 21:26
autor: mateusz
odkopuje temat, bo może blisko pasować do mojego problemu;)

chodzi o to, że mam do kupienia tłumik od forda probe.
wygląda on tak, jakby ktoś do standardowego ostatniego tłumika "dospawał" lub w inny sposób zamocował większą część sportowego tłumika, chyba typu mugen.

Zdjęcia niestety nie mam, więc wam tego teraz nie jestem w stanie pokazać.

a rozchodzi się tylko o to, czy bylibyście mi w stanie udzielić rady czy dałoby radę taki przerobiony tłumik od probe założyć do escort'a Mk7 hatchback?

: 25 kwie 2012, 21:28
autor: Yagr
mateusz, osoba obeznana ze spawarka wsadzi ci kazdy tłumik, który sie zmieści ;)

: 25 kwie 2012, 21:32
autor: kupiec
tam są inne mocowania i w ogóle rzeźba będzie z dospawaniem środkowego escortowego z końcowym z probe

: 25 kwie 2012, 21:40
autor: Yagr
kupiec, ale tnie rurę wlotową przy puszcze i ma tak jak inne montażówki, trzeba tylko średnice rur zgrać ale i na to sa przejściówki. Jedyny problem to wielkość puszki oraz montaż wieszaków. Wieszaki sie obskakuje zakładając obejmę montażową na tłumik i nawet spawać nie trzeba. Na upartego to nawet przejściówki i łączówki da się dobrac skręcane. Tylko czy skóra jest warta wyprawki ;)

: 25 kwie 2012, 21:42
autor: kupiec
Yagr, dlatego piszę że rzeźba będzie a dopasować się da wszystko jak się ma sprzęt i czas :)