Body kit?? cosworth??
Moderator: Moderatorzy
Body kit?? cosworth??
Witam jeszce niedoszukałem sie nigdzie nic na temat poszerzania Esa na styl coswoth'a...wiec czy ktoś wie coś na ten temat?? chodzi mi głównie o tył wiem że orginał jest na podłodze sierry o ile się nie mylę...ale czy da sie to zrobić jakoś na podłodze od esa? puki jest zima to troszke chcę coś zrobić przy esi i już wygładziłem klapę z tyłu jeśli chodzi o wierzch, na razie chciałbym zorbić tył i ocenić jak to wygląda ewntualnie przód trochę wyciągnąć ranty nadkoli...są do tego jakieś body kity czy coś takiego czy trzeba samemu kombinowac i ciąć?? później chyba swap tylko nie wiem na co jeszce ale przynajmniej 150 kucy i najchętniej na 4 buty i układ wydechowy z końcowkami jak w bmw gtr tylko ze po bokach z obu stron...roboty przy tym bądź ile jak to mówił mój kumpel i pewnie łatwiej byłoby kupić cosworth'a i go liftnąć na mk7 ale tyle dobrze że środek mam już za sobą... Pozdro
eee nie ma tyle dolot wydech i nowa mapka dały w sumie jakieś 113 no i nie ma co łyka sobie jak na 1.6...a jak ostatnio byłem na hamulcu to miałem troszkę eteru z resztą czesto na nim jeżdze (wiem że to rzex dla motoru ) i jak jakieś wieśniaki wpadną na miasto caliberką na 2.0 to beczke mam jak ich bzykam na światłach...no chyba że kozaki i mają coś tam ztjuningowane co do 4 kapci to po swap'ie jeśli takowy będzie i raczej nie od forda...ewentualnie napęd na tył mnie zadowala (przyzwyczajenia) ale co z tym body?? nie chciałbym żeby to wyglądało jak rozklepane nadkole tylko cały boczek żeby był taki ładny okraglutki, do blacharza nie dam bo jak byłem sie pytać to mi krzyknął kosmiczną cene a to jeszce malnać by pasowało w sumie podkładem na wiosnę i tak idzie nowy lakier...zastanawiam się nad dołożeniem reperaturki ...tzn wyciąc, wyklepać i wstawić...
Powiem Ci ze taki boby kit to w MK7 tylko żeźba i nic wiecej, a o napędzie juz ci napisalem.
Jak masz na kupce 20 tys zl to mozesz probowac z body i napedem, jak nie masz tyle to nawet nie mysl o tym.
OT: To cos slabe te Calibry, albo zajechane, bo najslabsza wersja ma 2.0 115 PS, poźniej juz tylko 150 PS, 170 PS i czasami 204 PS
Jak masz na kupce 20 tys zl to mozesz probowac z body i napedem, jak nie masz tyle to nawet nie mysl o tym.
OT: To cos slabe te Calibry, albo zajechane, bo najslabsza wersja ma 2.0 115 PS, poźniej juz tylko 150 PS, 170 PS i czasami 204 PS
Porywasz się stary z motyką na słońce Kojarzysz jak wygląda podłoga w escorcie??? Jakim cudem chcesz tam zaadaptować napęd na 4 buty albo na tył??? Nie ma opcji. Podłoga z coswortha albo z esa 4X4, nic innego nie wymyślisz (ewentualnie ściera cosworth). Silnik na pewno nie fordowski - hmmmm a niby dlaczego??? Co ty tam chcesz włożyć??? 1.8 T z AUDI??? Dłubania tyle że szok no i nierealne kosztowo. Tyko silnik z Forda, najlepiej z escorta Xr3i i turbo do tego. Są kit-y a'la cosa ale do mk5 i może 6. W życiu do mk7 nie widziałem i jeśli chcesz taki założyć to tak jak CI chłopaki piszą - rzeźba. A do rzeźby musisz mieć niezłego blacharza bo i naczej pójdzie "kupa" kasy i auto będzie wyglądało jak "kupa". Jednym słowem będziesz miał gówniany komplecik
Jak chcesz coś kombinować z autem to albo kup inne albo poczytaj trochę o przeróbkach ZETEC-ów bo operacja którą chcesz wykonać jest bezsensu, jak lokata Naprawdę szczerze odradzam no chyba ze śpisz na forsie i masz kaprys Ja bym dał spokój.
Co do objeżdżania Cali to z 2.0 16V ledwo radzi sobie XR3i 130 konne i tylko i wyłącznie ze względu na lepsze umiejętności startu i zmieny biegów niż driver cali Co do 8 zaworowych się zgodzę objedziesz jeśli masz te 113 kuca po tych zabiegach (dolot, mapa, wydech). Z 16 zaworówką nie dał byś rady.
Jak chcesz coś kombinować z autem to albo kup inne albo poczytaj trochę o przeróbkach ZETEC-ów bo operacja którą chcesz wykonać jest bezsensu, jak lokata Naprawdę szczerze odradzam no chyba ze śpisz na forsie i masz kaprys Ja bym dał spokój.
Co do objeżdżania Cali to z 2.0 16V ledwo radzi sobie XR3i 130 konne i tylko i wyłącznie ze względu na lepsze umiejętności startu i zmieny biegów niż driver cali Co do 8 zaworowych się zgodzę objedziesz jeśli masz te 113 kuca po tych zabiegach (dolot, mapa, wydech). Z 16 zaworówką nie dał byś rady.
No dobra to jeszcze cos odnosnie tego 1.6.
Z dobrze mi wiadomych zrodel zdrowy zetec 1.6 po zalozeniu odpowiedniego wydechy (calego-liczony opodiwdnio cena prawie 2 kola), do tego dolot itp wyplul 96 PS, a tak poza tym w essie chyba nie idzie wgrac nowych map do kompa czy sie mylę?
Zamiast robic te kity i wywalając np 20 tys zl w nic (przerobka na tyl da rade ale musisz miec zawieche z tyl na wachaczach-czyli od wersji 4x4, to znaczy przespawanie calego tylu z bagaznikiem w Twoim przypaku) to lepiej daj sobie spokój i jak masz siano to za 35 tys zl kupisz porządną Cose a z mk7 cosy nie zrobisz bo wg mnie bedzie z to wygladac troszke jak kupa
Z dobrze mi wiadomych zrodel zdrowy zetec 1.6 po zalozeniu odpowiedniego wydechy (calego-liczony opodiwdnio cena prawie 2 kola), do tego dolot itp wyplul 96 PS, a tak poza tym w essie chyba nie idzie wgrac nowych map do kompa czy sie mylę?
Zamiast robic te kity i wywalając np 20 tys zl w nic (przerobka na tyl da rade ale musisz miec zawieche z tyl na wachaczach-czyli od wersji 4x4, to znaczy przespawanie calego tylu z bagaznikiem w Twoim przypaku) to lepiej daj sobie spokój i jak masz siano to za 35 tys zl kupisz porządną Cose a z mk7 cosy nie zrobisz bo wg mnie bedzie z to wygladac troszke jak kupa
116 km bez turbo i wałków nie uwierzę pokaż wykres z hamowni
cali 16v wcale nie jest taka szybka rs daje radę z palcem w nosie stary civic typeR też
za 20tys kupisz ścierkę cosworth i to igła stan sam takie dwie po 4 tyś euro każda ujeżdżałem furka cud full wypas nawet miały fabrycznie telefon zamontowany
cali 16v wcale nie jest taka szybka rs daje radę z palcem w nosie stary civic typeR też
za 20tys kupisz ścierkę cosworth i to igła stan sam takie dwie po 4 tyś euro każda ujeżdżałem furka cud full wypas nawet miały fabrycznie telefon zamontowany
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
chlopaki co do cali to czesto trafiaja sie zjezdżone silniki, poza tym silnik c20xe (16 V 150PS) to jedna z najbardziej udanych jednostek opla, ale niestety juz malo który silnik trzyma serie, ale jak jest w serii (moc) lub zblizony do niej to RS 150 PS bedzie mial co robic. Znajomy z Wroclawia mial VA z tym silnikiem i niestety V6 170 PS legly z nim
Wszystko zalezy tez od skrzyni biegów bo w oplu jest tyle mozliwosci ze az glowa boli
Szkoda ze w escorcie tego nie ma bo raptem 2 skrzynie biegow a tam tak na szybko to chyba z 7 czy 8 naliczylem
Wszystko zalezy tez od skrzyni biegów bo w oplu jest tyle mozliwosci ze az glowa boli
Szkoda ze w escorcie tego nie ma bo raptem 2 skrzynie biegow a tam tak na szybko to chyba z 7 czy 8 naliczylem
- Yagr
- Posty: 14517
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
o sorry, stary, ale w essie też tego jest. Podstawowych rodzaje (tych 4-biegowych rodzynków nie liczę) BC-5, MTX-75, CTX, MT-75...a jeszcze wszystkie te warianty przełożeń... (w samej BC-5 jest 4 albo więcej..) Ta MT-75 to chyba była z 4x4 ale już dobrze nie pamietam...bo raptem 2 skrzynie biegow a tam tak na szybko to chyba z 7 czy 8 naliczylem
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Też.orioninblue pisze:mikruss, chyba marzysz o oplu
Co do skrzyń biegów wlasnie nie wiem jak jest w essie (czy np do wersji 1.6, czy 1.8 podpasujesz ok 10 innym modeli skrzyn biegów) lub z 2 czy 3 skrzyn zlozysz jedną ktora najbardziej Ci bedzie odpowiadac.
Co do aspiracji sportowych to RS jest naprawde swietnym autkim, ale malym troszke jak dla mnie, Monedo to jedynie jakies V6 a to mi nie pasi, a nie powiem bo zawsze chcialem miec Vectre V2000 ( i to 4x4) jezeli ktos wie o jakim aucie mowie , ale na pewno wiecei co chodzi i gdybym wiedzial w czerwcu ze jest taki rodzynek do opchniecia to pewnie bym wział bo z pewnego zrodla, zreszta co bede pisal.
Escort jest fajniutki nie powiem, i zapewne to combi co mam w tej chwili to juz chyba na wieki zostanie bo chcialbym cosik z nim porobic ale to plany tylko (odnosnie jakiegos tam tjuning) bo zacne jest to autko .
Zresztą Panowie nie łudźmy sie, każdy ma tam jakiegos swojego faworyta, a RS'ów w klubie widze ze przybywa bardzo szybko. Orion czekam teraz na Twoje wozidlo, teraz pewnie zmiana nicka na RSinBlue