Strona 1 z 1

Obroty przy skręconej do oporu kierownicy

: 14 gru 2007, 09:12
autor: Mn1s1ek
Witam
Dzisiaj na parkingu zauważyłem, że gdy skręciłem kierownicą do oporu (w prawo i w lewo) to nastąpiło malutkie "wachnięcie" obrotów. Minimalne ale słyszalne.
Czym to jest spowodowane ? Mam się martwić ? Bo kiedyś w jakimś poście przeczytałem, że przy kupnie auta trzeba min. sprawdzić czy nie gaśnie przy maxymalnym skręcie.

: 14 gru 2007, 10:19
autor: MARKKO
jak skeciłes stworzyłes maxymalny opór na pompie wspomagania i daltego obroty lekko spadły normalka w kazdym aucie

: 14 gru 2007, 11:53
autor: Yagr
normalka ;)

: 14 gru 2007, 12:05
autor: Mn1s1ek
To ok - dzieki.

: 14 gru 2007, 12:05
autor: cidzej
u mnie nic podobnego nei wystepuje w escorcie

: 14 gru 2007, 12:35
autor: MARKKO
bo u Ciebie zapomnieli dodac pompy wspomagania :)

: 14 gru 2007, 12:57
autor: cidzej
no to co z tego. przeciez nigdzie w temacie ani w opisie tematu nie jest napisane, ze dotyczy to pojazdu ze wspomaganiem :| na przyszlosc prosze pisac dokladnie :P

: 14 gru 2007, 13:31
autor: emceha
normalna rzecz bo pompa ma opór ;)

: 14 gru 2007, 16:44
autor: Jamszoł
a jak daje opór to lekko obroty spadają a krokowiec powinien je podnieść a jak puścimy ster to na chwilę obroty pujdą w górę zanim krokowiec nie puści.