Więcej mocy
Moderator: Moderatorzy
Siemka chłopaki posiadam Escorta 1.8TD intercoller zmiany jakie dokonałem to lusterka M2, szyber dach od peugeot 206, końcowy wydech M-Tech, spotrowy filtr powietrza King Dragon, świece NGK, komplet magnetyzerów, białe zegary. Proszę was o padanie jakiś rozwiązań, które przyniosły jakieś odczuwalne zmiany.
chlopaki dowiadywałem się w róznych sklepach tuninhowych i warsztatach i chiptuningu nie moge zrobić gdyż komputer, który był monowany w tym roczniku w minimalnym stopniu odpowiada za streowanie pracą silnika. A jeżeli chodzi o wymiane turbiny to nikt się nie chce podjąć ze znanych mi warsztatów do wymiany. Jeżeli znacie kogoś w obrębie warszawy kto by to zrobił proszę o podanie kontaktu
a co sądzićie o tym http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=42174026
- WieSiu
- Posty: 23265
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
to jakis bezsens,bo samochod i tak bedzie probowal ustawic prawidlowa mieszanke, bo musi ona byc prawidlowa (katalizator i sonda lambda). Poza tym,gosc ma tylko 1 pozytywaYanek pisze:a co sądzićie o tym http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=42174026
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
strumienica??? smiechu warte dolot ??? ale konkretnie co???
wiec tak jezeli masz kase i chcesz cos zrobic zeby miec moz to kup mocniejszy silnik
co do reszty to musialbys kupic zestaw np KN kit do essiego 1.4 (nie mam pojecia czy byly takie zestawy) zaspawac wtorny obieg spalin (jezeli masz) z wyloowym jest ciezsza sprawa albo wyawalic z 2500 tys na dedykowane tlumiki do twojego auta albo gdzies zaprojektowac caly uklad wylotowy-- koszt podobny.
sorki panowie ale to nie jest tak: mam 5 magnetyzerow, filtr st. i strumienice wiec mam 5x 5% + 15% + 10% mocy czyli jakies 50 % mocy wiecej.... jest to dosyc skomplikowane i kazda modyfikacja zeby dala efekt musi byc przy udziale hamowni ptrzed i po zeby mozna bylo wykluczyc ciche bledy (to te ktorych nie wykrywa komp).
ale po co ja to pisze tego goscia juz dawno tutaj nie ma.... jezeli ktos bylby zainteresowany czymkolwiek to sluze rada - nie jestem omnibusem ale pare rzeczy wiem, a jak nie wiem to zaraz sie zapytam u profesjonalistyi napisze.
POZDRO.
p.s. co do zarcikow to przynajmniej jest wesolo a nie w kolko o oleju i spalinach jeszcze zaden OT nikomu nie zaszkodzil
wiec tak jezeli masz kase i chcesz cos zrobic zeby miec moz to kup mocniejszy silnik
co do reszty to musialbys kupic zestaw np KN kit do essiego 1.4 (nie mam pojecia czy byly takie zestawy) zaspawac wtorny obieg spalin (jezeli masz) z wyloowym jest ciezsza sprawa albo wyawalic z 2500 tys na dedykowane tlumiki do twojego auta albo gdzies zaprojektowac caly uklad wylotowy-- koszt podobny.
sorki panowie ale to nie jest tak: mam 5 magnetyzerow, filtr st. i strumienice wiec mam 5x 5% + 15% + 10% mocy czyli jakies 50 % mocy wiecej.... jest to dosyc skomplikowane i kazda modyfikacja zeby dala efekt musi byc przy udziale hamowni ptrzed i po zeby mozna bylo wykluczyc ciche bledy (to te ktorych nie wykrywa komp).
ale po co ja to pisze tego goscia juz dawno tutaj nie ma.... jezeli ktos bylby zainteresowany czymkolwiek to sluze rada - nie jestem omnibusem ale pare rzeczy wiem, a jak nie wiem to zaraz sie zapytam u profesjonalistyi napisze.
POZDRO.
p.s. co do zarcikow to przynajmniej jest wesolo a nie w kolko o oleju i spalinach jeszcze zaden OT nikomu nie zaszkodzil
u nas 80-130zl zalezy czy stacjonarna czy przenosna.bonusik29 pisze:Domino wiesz moze ile ksoztuje taka wizyta na hamowi??
ale jak robie auto to mam uklad z kumplem ze mi sciaga czesci i hamuje za free albo 50zl (jezeli tylko dla potwierdzenia) bo jezeli sie grzebie to tzreba przy kazdym strojeniu sprawdzac zeby nie zrobic np z ze 150 km --120km hehehehe