Wymiana pierścieni tłokowych.
: 28 lis 2007, 14:44
Witam
Byłem dzisiaj na małej diagnostyce i wyszły nienajlepsze wyniki, otóż tak wygląda kolejno kompresja w zimnym silniku począwszy od 1 cylindra:
28 28 30 12
Gościu powiedział, że te co mają po 28 to jest krytyczne minimum - wystarczy, że troszkę spadnie ciśnienie i będą problemy zimą, natomiast z tym ostatnim mówi kaplica. No i przy odpalaniu rano faktycznie najpierw troszkę potrzęsie silnikiem - jakby chodził na 3 gary i potem normalnie. Myślałem, że to świeczki, ale nie...
Pytałem się czy tłok pęknął
On mówi jakby tłok pęknął, to by stukało w silniku i stawia na pierścień...
To teraz mam pytanie: czy to napewno pierścień
I czy da rady same pierścienie wymienić, żeby to jeździło
Wtedy chyba i kompresja na pozostałych wzrośnie ponad 30 
I bardzo ważne pytanie: ile to będzie kosztować
Bo mam dylemat: robić albo puścić go w świat...
p.s.
można oddać głos w ankiecie

28 28 30 12
Gościu powiedział, że te co mają po 28 to jest krytyczne minimum - wystarczy, że troszkę spadnie ciśnienie i będą problemy zimą, natomiast z tym ostatnim mówi kaplica. No i przy odpalaniu rano faktycznie najpierw troszkę potrzęsie silnikiem - jakby chodził na 3 gary i potem normalnie. Myślałem, że to świeczki, ale nie...
Pytałem się czy tłok pęknął

To teraz mam pytanie: czy to napewno pierścień



I bardzo ważne pytanie: ile to będzie kosztować

Bo mam dylemat: robić albo puścić go w świat...
p.s.
można oddać głos w ankiecie
