Strona 1 z 1

Escort 1.6 88' problem z odpalaniem.

: 24 lis 2007, 13:22
autor: t3a
Witam. mam problem z Fordem Escortem 1.6 wtrysk wielopunktowy z rozdzielaczem, 88'.

Otóż na zimno zapala i pracuje bez problemu a po wyłaczeniu ponownie już nie zapala, dopiero po czasie jak ostygnie,

doszedłem że w tym momencie jak nie chce zapalić nie dostaje paliwa na rozdzielaczu.

Co go blokuje i powoduje odcięcie paliwa? Czujnik jakiś? Może od temperatury? przepływomierz?

: 24 lis 2007, 13:28
autor: cidzej
paliwo podaje pompa, sterowana przez komputer poprzez przekaznik - albo masz wywaloną pompe albo przekaznik

: 24 lis 2007, 13:30
autor: Jamszoł
Albo czujnik ciśnienia paliwa przesyła błędne dane - (ciśnienie max)

: 24 lis 2007, 13:58
autor: t3a
hmm pompa działa, do rozdzielacza ciśnienie paliwa normalnie jest, i teraz rozdzielacz jest na filtrze powietrza i zanim paliwo zostanie podane do rozdzielacza jest taki zaworek i na gorącym silniku, podkreślam dopiero na gorącym dalej paliwa nie podaje.

: 24 lis 2007, 14:11
autor: t3a
sprawdziłem jeszcze raz, na zimno zapala chodzi ładnie do momentu wyłaczenia zapłonu, później już nie pali dopóki nie ostygnie.

: 24 lis 2007, 16:06
autor: cidzej
jamszoł pisze:Albo czujnik ciśnienia paliwa przesyła błędne dane - (ciśnienie max)

kolego, pokaz mi w Escorcie taki czujnik :twisted:


paliwo dochodzi do wtryskiwacza, jak sie wtryskiwacz nie otworzy to wraca do zbiornika i tak w kółko - nie ma żadnego czujnika cisnienia w Escorcie ;)

: 25 lis 2007, 12:22
autor: Jamszoł
cidzej, fakt przecież mamy mechaniczny regulator ciśnienia. :oops:

: 05 lut 2012, 19:56
autor: krystek
witam przepraszam,ze sie wtrącam,ale mam identyczny problem co w opise z moim esi na zimnym pali na ciepłym nie i nawet taki sam silnik.Czy ten problem ktos rowiązal? bo temat juz troche stary.Z gory dziękuje.

: 05 lut 2012, 20:48
autor: WieSiu
krystek, a moze uzupelnij profil,bo bez tego ciezko bedzie Ci pomoc, bo tez masz mk4 jak autor tego tematu ???

: 06 lut 2012, 15:25
autor: cidzej
pewno koledze chodzi o rozrusznik, ktory na cieplym silniku nie kreci lub kreci z duzym oporem - jesli tak to ma osta gwarantowanego !