Strona 1 z 1

jak rozpoznac silnik

: 09 lis 2007, 06:49
autor: mardanpl
jak rozpoznac silnik czy to jest xr3i?? czym on sie różni od innych 1.6??

: 09 lis 2007, 10:05
autor: emceha
mocą ;) masz 8 zaworowe 1.6 o mocy 105 KM, 16 zaworówka ma 90 koni i z tego co pamiętam w twoim roczniku nie było tego silnika. Ogólnie moim zdaniem bzdura z tym XR3i jest niezła bo są 3 silniki które tak oznaczali, poprawka nawet chyba 4 bo do 95 roku były 1.6 105KM, 1.8 105 KM i 1.8 130KM a po 95 rokku 130 konne XR3i (najbardziej pasuje ta nazwa do tej mocy he he :mrgreen: ) zastąpili 1.8 115 KM i też sygnowali znaczkami XR3i tak więc zamotas jak cholera :???:

: 09 lis 2007, 10:12
autor: orion
130 konne XR3i miały dodatkowy natrysk oleju od spodu tłoka

: 09 lis 2007, 10:20
autor: emceha
orioninblue pisze:130 konne XR3i miały dodatkowy natrysk oleju od spodu tłoka
I dlatego silnik RQB jest najlepszą bazą pod turbo ;) lepiej się spisuje niż N7A.

: 09 lis 2007, 10:29
autor: orion
no to czekamy Przemek

: 09 lis 2007, 12:14
autor: MARKKO
emceha pisze:a po 95 rokku 130 konne XR3i (najbardziej pasuje ta nazwa do tej mocy he he ) zastąpili 1.8 115 KM
Były i 130 konne w cabrio.

: 09 lis 2007, 14:08
autor: emceha
MARKKO pisze:Były i 130 konne w cabrio.
A były wogóle te silniki w mk7??? Pokaż mi choć jeden przykład i najlepiej nie z allegro. Folder oryginalny escorta cabrio mk7 poproszę.

Łukasz co do uturbiania Schumachera to na razie bak funduszy więc jescze pewnie poczekacie :-|

: 09 lis 2007, 14:09
autor: MARKKO
może być skan z książki forda?
masz linki do mobile.de
LINK 1
LINK 2
LINK 3

: 09 lis 2007, 14:12
autor: emceha
Proszę Cię bardzo

: 09 lis 2007, 14:36
autor: MARKKO
tu są foty robione telefonem z książki WŁOSKIEJ od MK VII

: 09 lis 2007, 14:42
autor: emceha
Czyli były :oops: Mój błąd z niewiedzy :P