Strona 3 z 3
: 07 lis 2007, 21:06
autor: Jamszoł
Istnieje jeszcze pożliwość , że węże idące do lub z nagrzewnicy rozwarstwiły się i zatykają przepływ a odkamieniacz jaki kolwiek nic nie pomoże - tylko wymiana węża.
A to już mniej roboty a i tak trzeba te węże poodkręcać - więc warto spróbować.
: 07 lis 2007, 21:19
autor: Koyot
jamszoł pisze:jeśli temperatura dolnego węża jest taka sama co górnego ( chwilę po odpaleniu) to termostat jest niedomknięty
Rano sprawdziłem manualnie dwa węże i rzeczywiście dolny i górny mają tą samą temp.
Już kupilem termostacik z uszczelkami i w sobote zabieram sie do roboty.
Facet w sklepie , który specjalzuje sie w fordach powiedział, że termostat powinno sie teoretycznie wymieniać co trzy lata i nie czekać aż zacznie przepuszczać albo sie blokować
Podsumowując: miałeś racje Jamszoł to był termos
: 08 lis 2007, 07:46
autor: Koyot
: 08 lis 2007, 11:56
autor: Yagr
to to sobie już znajdź bo było przynajmniej kilkakrotnie opisywane
opcja "szukaj" nie boli, nie gryzie ani nie kosztuje - tycia też nie powoduje (o ile nie szukasz w lodówce
)
: 08 lis 2007, 14:05
autor: Koyot
To prawda Yagr opcja "szukaj" nie boli
Już sobie znalazłem, ale mogłeś chociaż napisać że on się sam odpowietrza
Przy okazji wymieniam sobie płyn chlodniczy napiszcie co sądzicie o płynie Prestone
Bo mam dylemat czy zrywać z Borygo czy tez nie
: 08 lis 2007, 14:24
autor: orion
Koyot pisze:czy zrywać z Borygo
TAK jeżeli zależy Ci na czystości układu, pewnie inni się ze mną nie zgodzą ale ja jeździłem na borygo i miałem syf w układzie chłodzenia
: 13 lis 2007, 21:42
autor: Mn1s1ek
A ja jeszcze się podłącze z zapytaniem o ten kartonik zasłaniający chłodnicę: gdzie i jak go zamocować ? Na zewnątrz czy od środka ? Od środka za bardzo nie wiem jak go tam wcisnąć a z zewnątrz to w którym miejscu: przy tym górnym wlocie powietrza (tam gdzie znaczek FORD czy niżej - pomiedzy światłami przeciwmgielnymi ?
Nie mam problemów z nagrzewaniem ale robię dziennie dokładnie 6 km (na 3 etapy) i chciałbym aby mi się ciut szybciej nagrzewał...
: 13 lis 2007, 22:10
autor: Yagr
Przymocuj dyktę/ karton na połowie przedniej ścianki chłodnicy - między atrapą, zderzakiem a chłodnicą. Powinno pomóc
: 13 lis 2007, 22:12
autor: Mn1s1ek
Ale w środku czy na zewnątrz ????
: 13 lis 2007, 23:03
autor: Yagr
Mn1s1ek pisze:Ale w środku czy na zewnątrz ??
napisałem "przedniej ścianki chłodnicy" ile przednich ścianek ma chłodnica?? Napisałem również "między atrapą, zderzakiem a chłodnicą" - pomyśl trochę ile ci tego kartonu zostanie jeśli dasz go na zewnątrz i przejedziesz sobie trasę w padającym śniegu z deszczem? Czyli dla jasności - bezpośrednio na chłodnicy, na jej PRZEDNIEJ ściance
: 13 lis 2007, 23:23
autor: Mn1s1ek
Poniał !
A da się tam jakoś dostać bez demontażu czegokolwiek ? Otwierałem dziś maskę i tamtędy coś mi się nie widzi...
: 13 lis 2007, 23:24
autor: darcun4
Faktycznie
Mn1s1ek pisze:za bardzo nie wiem jak go tam wcisnąć
ja już parę razy podchodziłem do tego zadania i zniechęcony rezygnowałem.Tam mam tyle miejsca,że ciężko nawet palec wsadzić nie mówiąc o całej łapie
: 13 lis 2007, 23:47
autor: Yagr
Eee... no, Darek, w naszych rocznikach to 4 śruby od atrapy odkręcasz i dostęp do całego przodu chłodnicy
A u ciebie,
Mn1s1ek, to niestety trochę gimnastyki... może spróbuj od spodu? Wsuń od spodu a wcześniej wytnij z tego kartonu jakieś ucho które wyjdzie jakąś szczeliną u góry żeby zaczepić... Nie wiem do końca jak to w Mk VII, kombinuj