zbieżność - wplyw przekladni i innych
: 23 paź 2007, 22:25
witam
sprawa wyglada tak:
poscinalo mi opony, tak wiec zostaly wymienione:
drazki kier
koncowki drazkow
sworzenie
potem zmienilem kola przod z tylem, a po jakims czasie opony znowu starlo
tak wiec wymienilem jeszcze tuleje wahacza. i poprawiono zbieznosc
i tak sie zastanawiam, czy to juz wszystko co moze miec wplyw na zbieznosc???
bo nie dam rady teraz sprawdzic czy mi scina dalej czy nie bo jezdze na tych scietych i nie moge ocenic czy sa juz bardziej sciete czy nie.
a zamierzam kupic jakies opony i nie chce zeby mi je poscinalo.
ale najwazniejszym pytaniem jest to czy przekladnia(maglownica) moze powodowac padanie zbieznosci?
moja przy postoju i ruszaniu kierownica w prawo i lewo stuka, i na niektorych dziurach tez
ale mechanik powiedzial ze nie cieknie, i nie ma sensu wymieniac.
co sadzicie?
p.s czy przekladnie na szarpakach tez mozna sprawdzic?
sprawa wyglada tak:
poscinalo mi opony, tak wiec zostaly wymienione:
drazki kier
koncowki drazkow
sworzenie
potem zmienilem kola przod z tylem, a po jakims czasie opony znowu starlo
tak wiec wymienilem jeszcze tuleje wahacza. i poprawiono zbieznosc
i tak sie zastanawiam, czy to juz wszystko co moze miec wplyw na zbieznosc???
bo nie dam rady teraz sprawdzic czy mi scina dalej czy nie bo jezdze na tych scietych i nie moge ocenic czy sa juz bardziej sciete czy nie.
a zamierzam kupic jakies opony i nie chce zeby mi je poscinalo.
ale najwazniejszym pytaniem jest to czy przekladnia(maglownica) moze powodowac padanie zbieznosci?
moja przy postoju i ruszaniu kierownica w prawo i lewo stuka, i na niektorych dziurach tez
ale mechanik powiedzial ze nie cieknie, i nie ma sensu wymieniac.
co sadzicie?
p.s czy przekladnie na szarpakach tez mozna sprawdzic?