Strona 1 z 1

Gdy zimno pali się bezpiecznik od świec w 1,8TD

: 10 paź 2007, 10:55
autor: fitm
Witam. Wymieniłem świece żarowe na nowe i mam taki problem że jak jest zimno to przepala się bezpiecznik od świec? Czy spotkał się ktoś może z takim zjawiskiem??

: 10 paź 2007, 13:49
autor: ARIEL
gdzieś masz zwarcie :sad:

: 10 paź 2007, 14:07
autor: fitm
No ale zwarcie by występowało prze cały czas nawet jak by było na dworze ciepło a tu jest tylko poniżej pewnej temperatury.

: 10 paź 2007, 15:10
autor: leszek
Jak jest zimno świece grzeją się dłużej. Może jest żle dobrany bezpiecznik? za słaby. a jakie świece wstawiałeś? oryginały?czy jakieś podróbki? oże być na nich za duża oporność i bezpiecznik nie wytrzymuje.

: 10 paź 2007, 16:29
autor: fitm
Świece mam innej firmy ale parametry są takie same jak poprzednich.być może to est coś z okablowaniem bo jak poruszałem przewodem doprowadzającym napięcie do świec od przekaźnika to jest lepiej. Musze wstawić zastępczy przewód i wtedy zobaczyć co się będzie działo.

: 21 lis 2007, 11:58
autor: wonski
a ja mam problem że spalił mi się bezpiecznik ale nie wiem gdzi emam go znaleść.
proszę o szybką pomoc

: 21 lis 2007, 12:55
autor: fitm
Bezpiecznik znajduje się w pojemniku przy akumulatorze i jest to pierwszy od zewnętrznej strony o wartości 60A.

: 21 lis 2007, 13:00
autor: wonski
fitm pisze:Bezpiecznik znajduje się w pojemniku przy akumulatorze i jest to pierwszy od zewnętrznej strony o wartości 60A.
wielkie dzięki

: 21 lis 2007, 13:12
autor: ARIEL
pewnie masz za słaby bezpiecznik włozony ;)

: 21 lis 2007, 13:19
autor: wonski
ARIEL pisze:pewnie masz za słaby bezpiecznik włozony ;)
niee zrobiłem zwarcie i nie wiedziałem gdzie on jest :P

: 25 lis 2007, 12:48
autor: WieSiu
wonski, sorki za off topic, ale jak Ci sie jezdzi tym 70PS dieslem ??? Nie brakuje Ci mocy ?

: 25 lis 2007, 13:49
autor: wonski
przesiadłem się z HONDY CRX która miała początkowo ok 140 km a po zmianie silnika 125km ale w vtec-u i powiem szczerze że spodziewalem się większej przepaści,ogólnie jeździ mi się nadzwyczaj wygodnie,problemem jest częste sięganie do lewarka zmiany biegów i redukcje ale w ogólnym rozrachunku jestem na +.napewno tym 90konnym jeździ sie lepiej ale tu nie ma tragedii.teraz chcę foczkę sobie srawić więc będę miał porównanie 70-90 koni :)