montaż intercoolera w 1.8 td

Dział tuningowy

Moderator: Moderatorzy

mikruss

Post autor: mikruss »

Wszystko jest mechanicznie najzwyklejszą pompą wtryskową ( rotacyjna bodajrze) a elektryka to swiece zarowe, rozrusznik i alternator. W nowszych TD 90 PS (97 rok) to jest przplywka jeszcze ale z WieSiem nie moglismy dojsc do czego bo wtryck jest mechaniczny :mrgreen:
wonski

Post autor: wonski »

ale u mnie też jest przepływomierz,do tego mam pompę lukasa i mam 70km :P
KriSSo

Post autor: KriSSo »

mikruss pisze:Wszystko jest mechanicznie najzwyklejszą pompą wtryskową ( rotacyjna bodajrze) a elektryka to swiece zarowe, rozrusznik i alternator. W nowszych TD 90 PS (97 rok) to jest przplywka jeszcze ale z WieSiem nie moglismy dojsc do czego bo wtryck jest mechaniczny :mrgreen:
Aha, i nie ma tam żadnego sterownika, którym kontroluje pracę pompy ? No jeśli ni ma, to rzeczywiście .... niewiel da się zrobić.
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

KriSSo pisze: niewiel da się zrobić.
Jak to niewiele ? - wyciągasz pompe wtryskową - dajesz ją na stół do ustawiania pomp i możesz z nią robić cuda.
Pierwsze Aro z pompą rotacyjną dało się wyrególować tak , że 180 km/h to było dla niego pikuś - fakt faktem , że w zbiorniku robił się lej.
Ale dawkę rozruchową można było podciągnąć , tak samo dawkę tuż przed odcięciem zwiękrzyć a i samo odcięcie przesunąć.
Potrzebny jest tylko dobry stół do pomp.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Szajba

Post autor: Szajba »

to chyba niema sie zabardzo za co brac zeby te 70 ps przerabiać?
ODPOWIEDZ